Vriendinnen gezocht in Rotterdam

24-03-2017 23:21 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Mijn naam is Kirsten ben 26 jaar en woon sinds afgelopen augustus in Rotterdam. Ik ben voor stage verhuisd vanuit Drenthe naar Rotterdam.

Ik ben van plan om hier te blijven plakken en na mijn stage op zoek te gaan naar werk in Rotterdam.



Nu lijkt het me leuk om meiden te leren kennen waarmee ik leuke dingen kan doen zoals o.a. een drankje doen, hapje eten en een festival pakken.



Is het een idee om met een groepje meiden, die hier ook behoefte aan hebben, iets leuks te plannen?



Groetjes Kirsten
Alle reacties Link kopieren
Hee ik ben ook 26 en woon (deels) in Rotterdam. Ben ook verhuisd voor werk uit het oosten en op zoek naar wat gezelligheid! Je mag mij een pb sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, leuk jullie berichtjes te lezen. Ik ben 27 en woon ook nog niet heel lang in Rotterdam. Lijkt mij leuk om in contact te komen met meer meiden....

Lukt me niet om pb te sturen ????.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wat een leuk idee, ik ben ook pas in Rotterdam komen wonen en ken nog niet zoveel mensen. Lijkt me leuk om wat te plannen! Ik ben trouwens 27 :-)
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden! Ik ben 26 jaar en woon in Gouda, vlakbij Rdam. Zou het leuk vinden om ook af te spreken!



Groetjes, Lisanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Lijkt me ook leuk! Ik ben wel wat jonger: 21. Niet geschoten is altijd mis hihi. Woon nu een jaar in Rotterdam, maar vriendinnen allemaal in andere plaatsen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, tof dat jullie allemaal reageren. Willen jullie mij een pb sturen met nr.? Dan kan ik een app toevoegen, is wat makkelijker communiceren :-). Lijkt me leuk om een keer een drankje te doen op ofzo...

Greetz!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of TO nog reageerd, maar ik heb je een Pb gestuurd Marieke!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven