vriendinnen gezocht omg. Beuningen/Nijmegen

18-05-2015 10:44 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden



Sinds 2012 ben ik actief hier op het viva forum omdat toen mijn vrienden groep uiteraard viel door andere interesse. Heb al verschillende leuke meiden ontmoet maar helaas heb ik er nu ook weinig tot geen contact meer met ze met name in de zomermaanden gingen we ons eigen weg.

Waar ik naar opzoek ben is naar een leuke gezellige groep meiden die zowel in de zomermaanden als in de wintermaanden het leuk vinden om te shoppen, ergens iets te drinken, lunchen of uit eten gaan.

Ik ben 29 jaar en woon in beuningen en hoop dat ditje aanspreekt.



Gr maaike
Alle reacties Link kopieren
Hallo Maaike,



Leuk berichtje, mijn naam is Meta en woon in Brummen (ligt ong. een uurtje vanaf Nijmegen) weet niet of je dit te ver weg vindt maar het lijkt mij leuk om in contact te komen. Ik merk dat mijn vrienden naarmate iedereen ouder aan het worden is meer zijn eigen ding gaat doen dus mis soms een leuke vrienden groep om leuke dingen mee te doen en waarbij je, je verhaal kwijt kan. Nou ben benieuwd naar je reactie



Gr Meta
Alle reacties Link kopieren
Hey Meta,



leuk dat je hebt gereageerd alleen zoek meiden die wat dichter bij wonen om ook spontaan iets mee aftespreken.



Gr Maaike
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maaike,



Ik ben Hilke (27) en woon nu nog even tijdelijk bij mijn ouders in Druten, ben bezig met iets te zoeken in Nijmegen. Ik zoek ook nog leuke meiden uit de omgeving om samen dingen te kunnen ondernemen!



Is dit wel dichtbij genoeg? :p



Je kan me bereiken op hilkie@gmail.com. Praat wat makkelijker.



Groetjes

Hilke
Alle reacties Link kopieren
Up
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden. Ik ben op zoek naar vriendinnen om te maaken dus stuur ik dit maar hopelijk ben ik niet te laat :(



Ik heb een lange tijd in een andere land gewond en ben in oktober 2013 naar Nederland komen wonen (Nijmegen) dus ik jen niemand hier :( een wil contact hebben met mensen.



Ik vind het leuk om dinging te doen in de zomermaanden als in de wintermaanden Shoppen, ergens iets te drinken, lunchen of uit eten gaan...ik vind leuk om te doen ook vind ik koken heel leuk om te doen en zwemmen te doen.



Ik ben 26.



Ik vind het leuk om iets te horen van jullie.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hey zozo

Leuk dat je reageerde ik wil graag met je in contact komen helaas is er nog niks afgesproken met de andere meiden



Gr
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik woon al een aantal jaar in Nijmegen, maar een aantal vriendinnen van me zijn inmiddels verhuisd en anderen volledig gesetteld waardoor ze wat minder tijd hebben om af te spreken , dus ik zou graag weer wat nieuwe contacten op doen om leuke dingen mee te ondernemen! Ik ben 26 trouwens.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden leuk dat jullie iets gesturd heb..sorry ik heb net jullie berichten gelezen.



Ja ik zql het leuk vinden als wij kan afspreken of in contact komen via whatsapp of email. Wil jullie mijn email of whatsapp?



Ja ik wist niet als ik te laat voor dit was maar ik had iets gesturd want ik woon niet zo land hier dus heb geen vriendinnen echt hier wat jammer is :(



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ook ik kan wel een boost voor mijn social life gebruiken. Ook mijn vriendinnen zijn gesetteld, zwanger of wonen gewoon te ver weg voor iets spontaans.



Kort iets over mij: ik ben 29, ik woon zo'n 10 km van Nijmegen. Ik vind het leuk om te kletsen, op een terrasje zitten, filmpje kijken en een beetje winkelen/etalageshoppen.



Misschien is het leuk om een keer met elkaar als groep af te spreken om te zien of het klikt?



Groetjes,

Anne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anne



Ja dat klinkt heel goed om te zien als wij klikt wel.



Heb je een leuke dag gehad?

Jammer van de weer vandaag..regen hier :(



Groetjes,

Zoe
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan, 25 jaar en nieuw in Nijmegen, nog een beetje eenzaam. Terrassen en zo is altijd tof!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven