Vriendinnen gezocht omg. Haarlem

01-03-2015 11:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben Hester, 36 jaar en woon Haarlem. Ik woon hier al even, maar door werk ed is het er nog niet van gekomen om echte vriendschappen op te bouwen hier. Ik ben verpleegkundige en hou onder andere van een filmpje pakken, lekker uit eten/ wat drinken, strand, wandelen...

Nu ik in rustig vaarwater ben gekomen merk ik dat ik het heel erg mis. De zomer is onderweg en het lijkt mij heel gezellig om er zo nu en dan lekker op uit te trekken. Lijkt het je ook wat!?

Ik hoop snel iets van je te horen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hester,



Ik woon sinds oktober in Haarlem en zou ook graag nieuwe mensen leren kennen hier.

Ik ben 37 jaar, werk fulltime en volg een een opleiding tot doktersassistente.

Ik hou erg van drankjes doen, vooral op een terras of op het strand, kortom gewoon gezellig.....

Vind je het leuk om een keer af te spreken?

Ik hoor graag van je!

Groetjes Ellen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hester



Ik woon ook al weer een tijdje in Haarlem en zoals je al schreef, door weinig tijd te weinig geïnvesteerd in vriendschappen. Nu mis ik dat wel, gewoon even naar de film, terrasje of een hapje eten. Lekker kletsen over niets of juist wel ergens over. Als het maar gezellig is. Ik hou van muziek en dansen, zit dan ook op zumba en ga graag naar een concert. Verder ben ik aan het hardlopen en zwaai ik af en toe met een kettlebell.

Ik zou het erg leuk vinden om een keer af te spreken.



Groet

Ingrid
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ellen,



Ik kan je geen privebericht sturen....je hebt wrs je instellingen niet daarop ingesteld. Kun je mij misschien een priveberichtje sturen?

Bedankt!

Gr
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ingrid,



Ik heb je berichtje gestuurd

Gr
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames, zou het leuk vinden ook mee te doen! Ben net in Haarlem komen wonen vanuit Amsterdam en mis een beetje de reuring, winkels en de levendige parken. Lijkt me leuk een x wat met een paar meiden te drinken ofzo, kijken of het klikt?



Veertje 78 wat stoer dat je iets hier neerzet!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hester en andere dames,



Heel herkenbaar en kan me ook in jou (jullie) reacties vinden. Ik dacht er net zelf over om een advertentie te plaasten, tot dat ik bij die van jou uitkwam....die vrij recent is geplaatst. Ik ben wel wat jonger 33. Verder hou ik inderdaad ook van terrasjes, kletsen, filmpjes, wandelen, sporten. Lekker buiten zijn met het mooie weer wat op komst is, eigenlijk gewoon het goeie leven. Het lijkt me leuk om eens af te spreken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zou het heel gezellig vinden om bij jullie aan te sluiten.

Terrasje, lekker weer, een drankje...een paar dingen die ik erg leuk vind om te doen.



Groetjes,



Paulien
Alle reacties Link kopieren
Ook ik sluit me graag aan! Sinds een paar maanden woon ik in Haarlem, maar heb nog geen eigen vriendengroep waar ik gezellig mee wat zou kunnen drinken, eten, kortom, gezelligen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Heb een mailadres aangemaakt: leukedingendoen79@outlook.com

Idee om daar naar toe te mailen, dan kunnen we met z'n allen een datum prikken.



Fijne dag!



Paulien
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik woon sinds 6 jaar in haarlem en het is er bij mij ook nog niet van gekomen om vriendschappen op te bouwen. Ik ben 31 jaar en ik werk fulltime in de zorg.



Mijn emailadres is: Linda_schippers@hotmail.com



Groetjes linda
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Ik heb Linda en Paulien gemaild.



Grtjss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven