Vriendinnen gezocht omg. Haarlem

01-03-2015 11:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben Hester, 36 jaar en woon Haarlem. Ik woon hier al even, maar door werk ed is het er nog niet van gekomen om echte vriendschappen op te bouwen hier. Ik ben verpleegkundige en hou onder andere van een filmpje pakken, lekker uit eten/ wat drinken, strand, wandelen...

Nu ik in rustig vaarwater ben gekomen merk ik dat ik het heel erg mis. De zomer is onderweg en het lijkt mij heel gezellig om er zo nu en dan lekker op uit te trekken. Lijkt het je ook wat!?

Ik hoop snel iets van je te horen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hester,



Ik woon sinds oktober in Haarlem en zou ook graag nieuwe mensen leren kennen hier.

Ik ben 37 jaar, werk fulltime en volg een een opleiding tot doktersassistente.

Ik hou erg van drankjes doen, vooral op een terras of op het strand, kortom gewoon gezellig.....

Vind je het leuk om een keer af te spreken?

Ik hoor graag van je!

Groetjes Ellen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hester



Ik woon ook al weer een tijdje in Haarlem en zoals je al schreef, door weinig tijd te weinig geïnvesteerd in vriendschappen. Nu mis ik dat wel, gewoon even naar de film, terrasje of een hapje eten. Lekker kletsen over niets of juist wel ergens over. Als het maar gezellig is. Ik hou van muziek en dansen, zit dan ook op zumba en ga graag naar een concert. Verder ben ik aan het hardlopen en zwaai ik af en toe met een kettlebell.

Ik zou het erg leuk vinden om een keer af te spreken.



Groet

Ingrid
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ellen,



Ik kan je geen privebericht sturen....je hebt wrs je instellingen niet daarop ingesteld. Kun je mij misschien een priveberichtje sturen?

Bedankt!

Gr
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ingrid,



Ik heb je berichtje gestuurd

Gr
Alle reacties Link kopieren