Vriendinnen gezocht omg. Rotterdam!

22-02-2012 17:26 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames, Ben je ook op zoek naar een vriendin om gezellig mee te bellen/mailen bakkie thee te doen, soms wat drinken ergens dan hoor ik het graag! Zelf ben ik getrouwd en allebei hebben we een kind uit een vorige relatie.Ik werk op kantoor en als kapster freelance maar sinds ik aan de rand van Rotterdam woon en gesetteld ben zijn er helaas wat meiden afgevallen. Vindt het moeilijk hier aansluiting te vinden dus vandaar probeer ik het via deze weg. Tot gauw! groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rotjeknorrie,

Ik ben Ingrid en woon in de buurt van Rotterdam.

Wil je meer over mij weten stuur dan een mailtje naar mij.

ingie1975@gmail.com.

Groetjes Ingrid
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rotjeknor,



Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd zodat ik een privebericht kan sturen. Ik geef niet graag mijn email op het forum omdat het mijn voor- en achternaam is.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
heey lijkt mij wel gezellig om wat te kletsen via whatsapp of email, of facebook.

ik woon zelf in schiedam en heb nog geen vriendinnen, heb een zoontje van 5 uit een eerdere relatie. en ben nu samen wonend met mijjn huidige vriend.



Ik zie je berigtje graag tegemoet.



Groetjes

Samantha

23 Jaar !
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben Danielle, ik ben 27 jaar oud woon met mijn vriend in schiedam. Het lijkt me gezellig om je wat beter te leren kennen.



je mag me mailen op daniellekoda@gmail.com



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Het lijkt mij ook gezellig! ik ben 28 jaar woon in Vlaardingen, getrouwd en heb net een zoontje van 2 maanden. Ik zoek zelf ook iemand voor gezellige dingen!

Je kan me mailen op mpluuk@outlook.com



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven