Vriendinnen gezocht (omg. Rotterdam/Delft)

09-09-2015 20:45 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



Ik ben op zoek naar dames om leuke dingen mee te doen in de omgeving Rotterdam/Westland.

Ik merk zelf dat het steeds moeilijker wordt om nieuwe mensen te leren kennen (die niet gelijk ook je collega zijn, bijvoorbeeld) en dat ik binnen mijn bestaande vriendenkring veel verwaterende contacten zie doordat zij gaan settelen, kinderen krijgen en afspraken maken echt moeizaam gaat.



Ik woon alleen, en ben vrijgezellig, dus die problemen heb ik niet haha.

Ik hoop dan ook om nieuwe contacten te vinden, om mee af te spreken en leuke dingen te doen.

Uitgaan, borrelen, gezellig koken of uit eten, lachen, praten, gewoon echte gezelligheid om vriendschappen uit op te bouwen.

Ik ben zelf 27 jaar en woon in de omgeving van Rotterdam.



Ik hou van reizen, stappen, dansen, muziek, beauty, eten (koken/uit eten), terrasjes pakken, shoppen...

Nou ja, ik vind eigenlijk best veel leuk en vind het ook leuk om nieuwe dingen te proberen (zo heb ik nog ergens een groupon liggen voor een burlesque dansles voor 2 - die ik nog niet heb kunnen gebruiken omdat mijn vriendinnen niet kunnen haha)

Het enige waar ik echt echt echt niet van houdt is skiën (of snowboarden, of iets anders in de sneeuw/kou) --- oh, en kamperen haha.



Ben jij ook op zoek naar een gezellige vriendschap/nieuwe contacten en lijkt het je leuk om wat te doen / elkaar te leren kennen, stuur dan een berichtje of laat er hier 1 achter.

Lijkt mij erg leuk!
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg leuk,alleen jammer dat ik zover wegwoon.
Alle reacties Link kopieren
Waar woon jij dan? Dagjes weg kunnen natuurlijk altijd - kan je geen PB sturen.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
ik woon zelf ook in rotterdam. Lijkt me leuk om te kijken of we met een (nieuw) groepje wat leuke dingen kunnen ondernemen
Alle reacties Link kopieren
ook vertrek ik binnenkort naar Rotterdam vanuit het hoge noorden (Groningen)! Een nieuwe stad vraagt natuurlijk om het leren kennen van leuke nieuwe mensen!

Ik ben 28 jaar, sportief en heb zin om in contact te komen met meiden in de buurt. Sportief doen, terrasje pakken, drankje doen, beetje shoppen hier en daar of een lekker dansje doen.



je berichtje spreekt me aan! contact houden?
Alle reacties Link kopieren
Hoe Herkenbaar! (met een grote H inderdaad)

Ik woon dan wel in Voorburg, beetje in de buurt...en heb bijna de big 30 bereikt, maar het lijkt me heel leuk om eens te kletsen

Nouja, ik hoor misschien wel van je

Ciao x
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Hele leuke oproep en heel herkenbaar inderdaad! Al mijn beste vrienden zijn ook allemaal helemaal in love en druk met werk/studie. En zoals je zelf al aangeeft is afspreken dan een stuk lastiger! Zelf ben ik net als Geartsie nog niet zo heel lang geleden van Groningen naar Rotterdam verhuisd, dus het lijkt mij leuk om in contact te komen met jullie :D



Ik vind het leuk om terrasjes te pakken (looooove food&wine!), lekker koken, Netflix&chill, groot muziek liefhebber en stedentripjes mogen ook niet ontbreken! Eigenlijk vind ik heel veel leuk en sta voor veel open. Verder ben ik 24 jaar en studeer nog (maar ik ben niet echt een typische student) en woon in Rotterdam-Zuid in een appartementje samen met mijn poes Mees.



Anyway, lijkt mij leuk om in contact te komen. Zag al wel dat je bericht bijna een maand geleden geplaatst is, maar nooit geschoten is altijd mis natuurlijk!



Wie weet tot snel! 😁



Liefs
Hi Ladies,



Hebben jullie al wat afgesproken?

Ik moest gewoon even glimlachen om de herkenbaarheid van de openingspost en dan helemaal het gedeelte over skien/kamperen .

Ook ik sta open voor nieuwe vriendschappen, dus ben benieuwd of dit wat oplevert!

Ik ben 31 en vind alles leuk wat TO genoemd heeft, sta heel relaxed in het leven en wil ook dolgraag mijn dance skills verbeteren.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Leuk oproepje, klinkt gezellig ;) ik woon zelf in Delft en ben 26. Lijkt me leuk om wat van je (jullie) te horen!



Groetjes Debbie
When nothing goes right, go left.
Alle reacties Link kopieren
Een wat ouder oproepje, maar klinkt zo leuk, dus toch even proberen



Ik ben Debby, 30 jaar en woon in Rotterdam (centrum). Het berichtje van J1107 is heel herkenbaar. Hier ook groot fan van shoppen, uiteten/koken, films, mode, muziek, uitgaan, reizen, etc. En ook echt geen fan van k(r)amperen en skiën (brrrr).



Mocht je het leuk vinden, dan kunnen we elkaar wat beter leren kennen :-)

Mijn email is: DDDeb85@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
oude topic ophalen toch heel handig kan zijn! Klinkt gezellig, is er nog afgesproken? Ik woon zelf ook in Rotterdam (centrum).

Skiën n is niet voor mij weggelegd ook met die kou haha. Eten,film pakken, festival, gezellig avondje chillen... daar zeg ik dan weer geen nee tegen haha.

Misschien leuk een nieuw groepje te starten als er nog geïnteresseerden zijn? :D
Alle reacties Link kopieren
Heey!



je bericht spreekt mij eveneens aan.

Ik woon in schiedam, woon wel samen en heb een zoontje, maar ik heb veel vrije tijd.

mijn vriend werkt hele dagen me zoontje zit op school en in het weekend is hij bij ze eigen vader.



Ook heb ik meestal wel oppas, en ben ik aardig vrij in wat ik wil doen.

Ik heb zo'n beetje dezelfde interesse, behalve het kamperen hihi, wij zijn in de zomervakantie nog wezen kamperen maar je hoeft niet alles gemeen te hebben toch ?!



Het lijkt me dan ook erg leuk om je te leren kennen.



Groetjes

Samantha
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Je tekst is erg herkenbaar. Ik weet niet of jullie al hebben afgesproken? Mijn mailadres is: versemuntthee1981@gmail.com



Groetjes,
You're never fully dressed without a smile :-)
Alle reacties Link kopieren
Heey



Je bericht zegt ook precies wat ik ook leuk vind.

Ik kom vaak ik Rotterdam. Zelf woon ik in Vlaardingen.

Mocht je het leuk vinden om contact op te nemen dat mag

marindahoogvliet@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Jullie berichten zijn al van even terug maar ik wil toch nog even reageren. Het lijkt mij namelijk ook erg leuk om nieuwe contacten te leggen. Ik heb een dochtertje en woon samen met mijn vriend, maar vind het ook erg leuk om eens zonder de deur uit te gaan. Mijn vriend is veel weg voor zijn werk, maar daar staat tegenover dat hij ook langere periodes thuis is. Dan heb ik dus alle tijd om leuke dingen te ondernemen alleen zijn veel contacten verwaterd. Ik ben een echte modeliefhebber, drink graag koffie en nu het mooie weer eraan komt kijk ik uit naar het terras!



Hopend op redactie



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,



Inderdaad een erg herkenbaar oproepje. Hebben jullie inmiddels al een keer real life kennis gemaakt?

Zou het leuk vinden om aan te sluiten. Het lekkere weer komt eraan en ook leuke activiteiten

versemuntthee1981@gmail.com
You're never fully dressed without a smile :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ja inmiddels in ieder geval al een aantal mensen ontmoet (vooral via de Viva Rotterdam FB pagina) 0 erg gezellig groepje. Sowieso spreken we via daar geregeld af (zo gaan we op 9 april naar La Cubanita in R'dam, en plannen we nu ook een dagtripje naar antwerpen op 23-4).
It's not always easy, but it's worth it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven