vriendinnen gezocht omgeving Apeldoorn ..

20-10-2014 17:56 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel vriendinnen van mij wonen of te ver weg of zijn al helemaal gesetteld.





Nu dacht ik ik doe het zelfde als andere meiden hier en plaats ook een oproepje. Wie niet waagt wie niet wint .



Ben zelf 26 jaar ..

Hou van shoppen , uit eten gaan , ergens een drankje drinken , leuke dingen ondernemen , en eens in de zoveel tijd een keer helemaal los gaan tijdens het stappen !





Zou het leuk vinden om met andere meiden in contact te komen ..



Spreekt het je aan , laat dan even een berichtje achter .



Liefs ,
Alle reacties Link kopieren
Hoi angeln



Ik woon in de omgeving van Apeldoorn en ben een 25 jarige meid!

Ook ik doe graag leuke dingen met vriendinnen zoals dagjes weg en gezellig bijkletsen met een drankje erbij.

Helaas zijn veel vriendinnen van mij verhuisd ivm studie en is het contact steeds minder aan het worden.

Zou je me een prive berichtje willen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik woon sinds kort in Apeldoorn. Doordat ik meerdere keren verhuisd ben heb ik vriendinnen verspreid door het land wonen. Ik zou het leuk vinden om met andere meiden in contact te komen die in Apeldoorn of omgeving wonen.

Ik ben 28 en vind het leuk om leuke dingen te ondernemen zoals dagje weg of uit eten gaan. Verder kook ik graag en ga regelmatig naar festivals.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ben 26 en ook nog steeds op zoek naar vriendinnen om wat leuks mee te doen.

Vind het leuk om te shoppen, dagjes weg, samen wat aan sport doen. Ik hou voornamelijk van gezelligheid! Woon hier sinds een aantal jaar met mijn vriend.

Hebben al wat mensen wat afgesproken?

Groetjes Tamara
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik woon ook in Apeldoorn en heb eigenlijk een beetje hetzelfde probleem als jullie.

Ik ben 27 jaar. Mijn hobby's zijn dagjes weg gaan, uit eten gaan, winkelen en socializen.

Misschien is het leuk om met een clubje een keer af te spreken?
Alle reacties Link kopieren
Moeten mensen alleen wel reageren :p lijkt mij leuk in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in Apeldoorn maar aan de andere kant van Zutphen zeg maar...



Ik heb hier van de week een oproepje geplaatst.

Heb namelijk allemaal losse vriendinnen, wat prima is maar ik mis er nog een paar om het maar zo te zeggen.

Ik ben 28, werk op invalbasis in de zorg, ga graag naar grote feesten (als m'n geld het toelaat..), bios en terras vind ik ook prima.

Ik hou echter niet echt van shoppen, winkel graag doelgericht of om ideeën op te doen voor fotografie.

En laat graag iemand in zijn/haar waarde maar ben wel recht voor m'n raap (niet altijd handig...)



Ik zie het privé bericht wel of niet ;) haha
Make your dreams come true!
Alle reacties Link kopieren
Anders sturen jullie mij het emailadres dan kunnen we wat plannen om af te spreken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:couscous28 schreef op 09 november 2014 @ 20:05:

Anders sturen jullie mij het emailadres dan kunnen we wat plannen om af te spreken.



GroetjesMijn email is tamm_ey@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 29 en woon sinds een jaar ook in apeldoorn. Lijkt me leuk contacten op te doen. Mijn emailadres is: groetjessyl@gmail.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Mijn e-mail is vrstb@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



Wat een leuke topic! Ik woon in de buurt van Apeldoorn.

Ik ben 29 jaar…

Hou van sporten, shoppen, uit eten gaan, biosje, drankjes doen, lekker te stappen en andere gezellige dingen te ondernemen.



Ik werk fulltime als assistent-accountant en studeer hbo in deeltijd.



er hebben al best veel mensen gereageerd in deze topic! misschien een idee om wat met een groep af te spreken?

Mijn mailadres is wendy-b1@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Sinds kort woon ik ook in Apeldoorn, ben samen gaan wonen met mijn vriend.

Apeldoorn is echt supertof!, maar al mijn vriendinnen zitten nog in Twente.. daarom sta ik ook open voor nieuwe contacten.



Ik ben Sabine, 27 jaar. Houd van uit eten gaan, drankjes en dansjes doen, terrasjes pakken, dagjes weg gaan en filmpjes pakken. Verder zijn mijn hobby's: sporten, DIY-en, bloggen en afstuderen ook nog zo ergens tussendoor.



Ik werk als docent bij Helicon Opleidingen Apeldoorn (groene middelbare school aan de Loolaan).



Het lijkt me tof om wat af te spreken met een groep!

Mijn emailadres is: timmer_sabine@hotmail.com. Facebook: facebook.com/sabine.timmer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, naar diegene die het emailadres geplaatst hebben, een mailtje gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven