Vriendinnen gezocht omgeving Arnhem/Nijmegen

16-05-2015 11:55 42 berichten
Hoi Dames!



Ik ben lolily, ik word volgende maand 22 en ik woon samen met manlief en twee katten in Arnhem.





Mijn hobby's zijn films kijken, muziek, terrassen, uit eten, of gezellig kletsen op de bank met wijn/fris/koffie.



Ik ben op zoek naar leuke vriendinnen die ongeveer dezelfde hobby's hebben als ik. Ik ben 22, maar leef absoluut niet als een 22-jarige. Leeftijd zegt mij dus niet zoveel. Stuur gerust een berichtje, ik hoop van je te horen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lolily,



Ik ben 21jaar, woon ook in Arnhem samen met m'n vriend en studeer nog.

Ik sta altijd open voor nieuwe mensen in de buurt waar ik wellicht leuk contact mee kan opbouwen, ik hou van terrasjes, lekker uiteten gaan, af en toe stappen, sporten etc.



Ik hoor van je als je geïnteresseerd bent



Groetjes,Nadia
Hoi Nadia!



Leuk dat je gereageerd hebt! Misschien is het leuk elkaar wat beter te leren kennen? Ik wilde je een privé berichtje sturen maar die optie heb je niet aanstaan. Zou je mij een berichtje kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mailen even makkelijker is dat lees ik veel sneller, stuur me maar een berichtje!

nadia-1901@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Ik ben 23.. Pendel nu nog een beetje op en neer tussen het zuiden des lands en Arnhem, waar mijn vriend woont. Over een tijdje gaan we samenwonen. Het lijkt me heel leuk om me bij jullie aan te sluiten en om wat mensen in Arnhem te leeren kennen. Nadia, is het goed dat ik jou ook een mailtje stuur?
Nadia, ik ga je morgen mailen!



Leuk Blomst! Heb jij ook een e-mailadres? Stuur me anders even een privé berichtje?
Alle reacties Link kopieren
Hey Lolily, heb je een berichtje met m'n e-mailadres gestuurd!
Je hebt mail Blomst!
Nog meer gezellige meiden die zich herkennen in mijn oproepje?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 26 en woon in Arnhem.. Lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
Volg je hart, dat klopt altijd!
Hey Curly!



Ik kan je geen Pb sturen omdat je optie niet aanstaat. Zou je mij een pb willen sturen? Of eventueel je e-mailadres achterlaten?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Currrly89@hotmail.com
Volg je hart, dat klopt altijd!
Klopt je e-mailadres? Ik krijg de mail terug met een foutmelding.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, currrly89@outlook.com
Volg je hart, dat klopt altijd!
Alle reacties Link kopieren
He meiden,

Ook ik ben op zoek naar nieuwe contacten. ik ben 22 jaar en sinds ik nu een half jaar werk is het lastig nieuwe mensen te ontmoeten. Zou je mii ook een mailtje willen sturen? Ik doe graag mee! Mijn emailadres: rianne_arnhem@hotmail.com



groetjes Rianne!
Alle reacties Link kopieren
ja hier!



en ben zelf 23.
Alle reacties Link kopieren
Rianne ik ga je morgen mailen hoor!



En Monkeh, heb je een e-mailadres?
Rianne, ik heb je gemaild hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden ik weet niet als ik te laat ben want ik heb net een account gemaakt want moest het doen voor een opdracht.



Oke Ik ben nieuwe in Nederland (Nijmegen) sinds okt 2013 dus ik weet niet zo veel mensen en ik vind het leuk om films te kijken, muziek, terrassen, uit eten, of gezellig kletsen op de bank met wijn/fris.



Ik wil graag bij een club horen om nieuwe mensen te ontmoeten en blijven in contact met.



Ik hoor graag van jullie



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!



Net als ZoZoe weet ik niet of ik nog 'op tijd' ben, maar ik kan altijd een poging wagen



Ik woon in een fijn appartement in de regio van Arnhem (kom hier oorspronkelijk ook vandaan) en vind het altijd leuk om nieuwe contacten op te doen. Ik ben 23 jaar, fulltime werkend en altijd in voor een terrasje, filmpje, wandeling in het bos en nog veel meer.



Ik ben benieuwd of het topic nog een beetje naar boven komt
ZoZoe ik stuur je een pb met mijn e-mailadres.



Meauve ik kan jou geen pb sturen, die optie heb je uit staan. Wil je mij een berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
quote:lolily schreef op 19 juni 2015 @ 11:57:

ZoZoe ik stuur je een pb met mijn e-mailadres.



Meauve ik kan jou geen pb sturen, die optie heb je uit staan. Wil je mij een berichtje sturen?Als het goed is heb ik de optie inmiddels aangezet, ik heb je ook een berichtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hi ik heb een email naar je gesturd nu.



Tot de volgende keer



ZoZoe2015
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven