vriendinnen gezocht omgeving assen

09-02-2015 23:44 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben 27 en op zoek naar vriendinnen in de omgeving van Assen (waar ik over 3 weken ga wonen). Ik ben zelf hooggevoelig. Het lijkt me leuk om met andere (hooggevoelige) meiden in contact te komen, maar ook als je dat niet bent mag je gewoon reageren!



Mijn hobbies zijn zingen, winkelen, dansen (zumba), leuke films kijken, reizen en gezellig kletsen.



Ik zoek in een vriendschap vooral het voor elkaar zijn in goede en in mindere tijden. Maar ook samen leuke dingen ondernemen.



Spreekt dit je aan, stuur dan een reactie dan kunnen we email-adressen uitwisselen en daarna met elkaar in contact komen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi,



Ik ben 30 jaar, woon in Assen en ben ook opzoek naar nieuwe vriendschappen.

Leuke hobby's heb je, kan ik me helemaal in vinden!

Het lijkt me leuk je beter te leren kennen. Mijn emailadres is happyvlinder4@gmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi little girl,



Ik ben 28 jaar en ik woon in Assen.

Ik ben er ongeveer een jaar geleden achter gekomen dat ik hooggevoelig ben.



Mijn hobby's zijn films/series, musicals en toneel spelen. Verder hou ik van spelletjes doen, uit eten gaan, bios, terrasjes, etc.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Leuk dat jullie gereageerd hebben! Sorry dat het zo lang duurde voor ik reageer.



@vlinder4 heb je een mailtje gestuurd.



@NurseBB Leuke hobby's toneelspelen vind ik ook leuk. Zit je ook op een toneelclub? En ook fijn dat je herkent in het hooggevoelig zijn. Misschien wil je een keer verder praten? Mijn emailadres is viva-littlegirl@hotmail.com Misschien tot schrijfs!



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven