Vriendinnen gezocht omgeving Breda!

04-05-2015 09:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik ben nieuw hier. Ik zal me even voorstellen ik ben 23 jaar. Ik zit in mijn laatste jaar van persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg. Mijn interesses zijn: high teaën, winkelen, terrassen, naar de bioscoop etc! De vriendschappen die ik had zijn helaas verwaterd en het lijkt me zo fijn om weer een vriendin te hebben waar je lekker mee kan lachen en spontaan leuke dingen mee kan ondernemen. Het lijkt me leuk om hier mensen te leren kennen die het leuk vinden om samen iets leuks te doen :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Welkom

Helaas woon ik niet in de buurt, maar wie weet iemand anders wel!
Alle reacties Link kopieren
Dank je! Wat leuk dat je toch even reageert :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik kom ook uit breda, nou ja ik woon hier sinds ander half jaar nu haha. Ik ben alleen terughoudend verlegen rustig typje die echt pas losser komt als ik iemand goed heb leren kennen. Meeste mensen zien daar dan van af, en leren mij niet echt kennen wat erg jammer is.



Ik hou van leuke dingen doen, biosje , poolen, stappen, shoppen, van alles eigenlijk wel.



Groetjes
Don't give up because you had a bad day. Forgive yourself and do it better tomorrow
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je berichtje Dat zijn ook een beetje de dingen die ik leuk vind! Dat geeft niet toch iedereen kijkt wel eens de kat uit de boom :-) Studeer je in Breda? Als je wilt kan ik je wel even om'en dan kunnen we verder kletsen!
Alle reacties Link kopieren
HoiHoi,



Nog steeds op zoek? :-)
Niet perfect is ook goed
Alle reacties Link kopieren
hey! nog op zoek?
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Nog op zoek?



Groetjes,

Anouk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven