Vriendinnen gezocht :-) Omgeving Doetinchem/Achterhoek

13-02-2015 20:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!



Sinds 2 jaar heb ik een relatie met een man uit Ulft; inderdaad: in De Achterhoek :-)



Ik woon zelf in Arnhem, maar ik ben erg veel in Ulft en nu ben ik op zoek naar leuke vriendinnen in deze regio. Een korte omschrijving van mijzelf: 33 jaar, lekker kletsen over van alles en nog wat, humor, thee drinken, film, concerten, festivals, terrasje pakken, cocktails; gezelligheid :-)



Heb jij ook zin in gezelligheid? Stuur me dan een berichtje!
Zoek je mensen van je eigen leeftijd of zoek je pubers?

Vriendinnetjes, filmpje, terrasje, berichtje, groetjes. Het maakt niet dat ik (ook uit de Achterhoek) heel enthousiast wordt.

Misschien beter om je oproep wat aan te passen.
Alle reacties Link kopieren
^wat een vreemde reactie.



Ik vind je oproepje niks mis mee. Komt leuk over hoor. Helaas woon ik zelf juist bij Arnhem en heb niet zo'n behoefte weer terug te gaan naar de Achterhoek op dit moment, haha, maar als je een keer in Arnhem wat wilt drinken of doen, laat maar weten.



edit: Wat ik me trouwens wel afvraag Anoniemeke, volgens je profiel ben je een man? Das niet het beeld dat ik van je had toen ik je oproepje las, haha...
anoniem_218309 wijzigde dit bericht op 15-02-2015 10:59
Reden: nav profiel
% gewijzigd
van alles een beetje
Alle reacties Link kopieren
-Happy-, ik ben inderdaad geen man! Heb het meteen aangepast :-) Ik stuur je even een privé bericht
Alle reacties Link kopieren
-Happy- ik kan je geen privé bericht sturen, wil je er mij eentje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Anoniemeke, 



Ik ben zelf 25 jaar, woon in Doetinchem en hou van een terrasje, shoppen, stappen en hardlopen. Verder hou ik van veel gezelligheid en kletsen. Ik ben dan ook logopedist van beroep.

Het lijkt mij leuk om met jou in contact te komen.



Groetjes, Miranda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven