Vriendinnen gezocht omgeving Haarlem

05-12-2014 19:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Hi,



Doordat ik al behoorlijke tijd geleden ben verhuisd naar nieuw huisje. In de omgeving Haarlem heb ik niet vriendinnen hier in de buurt. Ook door mijn eigen onderneming en baan merk ik dat het ook niet makkelijker word om nieuwe vriendinnen te maken.

Daardoor heb ik mij hier aangemeld .



Ik ben 27 jaar, spontaan, enthousiast iemand, soms te eerlijk, ben iemand die erg positief in het leven staat. Hou van stedentrips maken, winkelen, diepgaande gesprekken onder genot van wijntje maar ook heerlijke oppervlakkige gesprekken over mannen .

'het is zo gek om dit te typen...' maar ik ben op zoek naar meiden van 25-30 jaar die echt wel (h)echte vriendschappen zoeken. Iemand waar je mee kan lachen en huilen, ben niet op zoek naar een 'gelegenheidsvriendin'. Ik vind het ook niet erg als je een vriendje hebt zolang je leven daar niet om draait . Het is wel leuk; als we alsnog eens per maand een kroegje kunnen pakken, of ergens kunnen dansen tot de late uurtjes . En natuurlijk andere leuke dingen kunnen doen.





Stuur mij berichtje. Als je op zoek bent naar dezelfde vriendschap!



Veel liefs!
Alle reacties Link kopieren
oeeh niemand?
Hoi,



Ik woon ook in Haarlem, het lijkt me wel leuk om in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
quote:naamloosjes schreef op 09 december 2014 @ 19:03:

Hoi,



Ik woon ook in Haarlem, het lijkt me wel leuk om in contact te komen!

hai hai,



leuk! ik stuur je een berichtje
Alle reacties Link kopieren
hey ik kan je geen bericht sturen
Oh vreemd! Ik heb nog nooit prive gemaild. Heb je een e-mail? ( desnoods een anonieme?)
Alle reacties Link kopieren
ik heb je een prive berichtje gestuurd jou berichtje spreekt me wel aan ik hoop dat je mij berichtje hebt ontvangen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
@naamloosje,



ja ik wilde je prive bericht sturen. Maar je kan mij e-mailen op: haarlemvriendinnen1415@gmail.com



liefs!
Ik heb je gemaild!
Alle reacties Link kopieren
andere meiden mogen ook emailen op:



haarlemvriendinnen1415@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Haai,



Leuk om je berichtje te lezen!



Laat ik me even voorstellen, ik ben Danielle, 30, single en woon in Hoofddorp.

Ik ben accountmanager snijbloemen en daarnaast heb ik mn eigen bedrijfje waarmee ik workshops geef en af en toe bruids-en rouwwerk maak. Ik woon nu zo'n 4,5 jaar in Noord Holland en het blijft idd lastig om nieuwe vriendinnen te maken, vandaar mn berichtje



Ik ben graag creatief bezig, ben gek op reizen, sportief, in voor gezellige dingen zoals bios/shoppen/uit eten/terrasje/stappen. Ik mis het dat ik niet zo makkelijk meer spontaan kan afspreken omdat iedereen in een relatie zit etc.

Als je t leuk lijkt om in contact te komen dan hoor ik graag van je



Groetjes, Danielle
Hoi Daniëlle,



Ik woon ook in Hoofddorp, ben 31. Dan wel in een relatie maar heel flexibel hoor dus spontaan afspreken vind ik juist leuk. Ik wilde je een bericht sturen maar dat kan niet, misschien kun je mij een bericht sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik kan ook geen prive bericht sturen, geen idee waarom....als je t leuk vindt kun je me mailen op This_is_dani@hotmail.com



Gr. danielle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven