Vriendinnen gezocht omgeving Haarlem/Amsterdam

01-06-2015 16:48 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Een aantal vriendschappen zijn de afgelopen jaren wat verwaterd. Ieereen woont overal en nergens, ging een andere kant op en eigenlijk mis ik dat wel een beetje! Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen, ik ben nu 26 en single. Ik ben niet erg sportief maar misschien dat het me stimuleert als iemand wel sportief is haha Ik hou van een festival of een feestje maar hang niet meer elk weekend in de kroeg. Uiteten, bioscoopje, cocktails drinken, lunchen, terrasjes en dat soort dingen zijn natuurlijk ook altijd gezellig.

Ik woon trouwens in Haarlem!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb ook een oproepje geplaatst voor vriendschappen in de regio Haarlem .

Ik ben ook 26, single en heb dezelfde interesses

Misschien lijkt het je wat?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,



Ik heb jullie een privé berichtje gestuurd. Hoop van jullie te horen.



Groetjes Rosanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi :)!



Je berichtje klinkt erg leuk

Ik ben zelf 25 jaar, en woon in Zaandam, dus best wel in de buurt. Zou wel in Amsterdam of Haarlem willen afspreken, dus dat is geen probleem

Ik vind dezelfde dingen leuk als jij. Zou je me misschien een mailtje willen sturen, is wat handiger dan hier op het forum denk ik. Yasmina_- en daarna @hotmail.com

Als ik het aan elkaar type komt er een streep onder en zie je het eerste streepje niet..

Liefs, Yasmina
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Wat leuk al een aantal reacties. Ik ben 27 woonachtig in amsterdam west en ben ook zo in Haarlem. Super leuke stad waar ik te weinig kom helaas. Wie weet komt daar verandering in.



Graag hoop ik met jullie in contact te komen. Ik weet niet of PB berichten handiger zijn of dat ik gewoon me mail moet geven.

Bij deze kisseslaurien1988@hotmail.com





Groetjes loulou
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Klinkt gezellig! Ik ben 23 en ben vorige jaar zomer in Haarlem komen wonen. Aangezien ik vanuit Limburg deze kant op ben verhuisd ken ik niet zo veel mensen hier in de buurt 🙈



Lijkt me leuk om eens iets af te spreken.

Mijn e-mail: sandyvanwezel@live.nl



Groetjes!
Live today, love tomorrow, unite forever
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben nieuw op dit forum en ik herken jullie situatie. Ik ben 26 en het lijkt me gezellig om eens wat met ze allen af te spreken ik weet niet of jullie dat al eens hebben gedaan en hoe dat in z'n werk gaat. Mijn e-mailadres is suikerspin123@hotmail.com



Xxxxx
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik heb een app groepje aangemaakt. Er staat nu op zondag 9 augustus een meeting in Haarlem. Heb je interesse om aan te sluiten kun je me mailen. Kisseslaurien1988@hotmail.com



Groetjes Loulou
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemaild
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook gemaild Laurien
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
Hi! Is dit topic nog actief? Ik ben zelf 21 jaar en zou ook wel wat meer vriendinnen uit de buurt willen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!

Ik woon zelf ook in Haarlem en vraag me af of dit topic nog wordt gebruikt, of ben ik te laat? Haha 2 jaar te laat.

Ik ben 21 jaar!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
halle Dames ik ben 24 jaar woon in Amsterdam en ik zou het leuk vinden om nieuwe meiden te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen Sophiaroos kan jou geen prive berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook 21 en woon in de buurt van Haarlem..

Lijkt mij gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven