Vriendinnen gezocht omgeving het Gooi

22-01-2017 17:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ben 32 jaar en woon in Huizen. Vriendinnen van mij zijn allemaal gesetteld en met kids.

Dus lijkt mij leuk om nieuwe contacten te krijgen via hier.



Ik hou van films/series kijken, dieren, winkelen, lekker een avondje uiteten gaan of gezellig een spelletje thuis doen, op vakantie gaan en zomers terrasjes pakken.



Zoek jij ook nieuwe contacten, laat dan wat achter



Groetjes Shirie
Alle reacties Link kopieren
Hallo Shirie,



Ik kom ook uit het gooi en ben opzich ook wel op zoek naar nieuwe contacten alleen ben ik wel wat jonger dan jij, namelijk bijna 25.

Bovengenoemde dingen kan ik mij wel in vinden, behalve dieren misschien, Hahah! Katten daar in tegen vind ik erg leuk!
Want katten zijn aliens?
Alle reacties Link kopieren
Hey Shirie,



Ik ben ruim een half jaar geleden in Hilversum komen wonen met m'n vriend en katten, het lijkt me leuk hier in de buurt wat meer contacten op te doen. Ik hou van series/films kijken, kletsen, keihard meezingen met muziek luisteren, wandelen, hapjes en drankjes doen, zowel binnen als buiten de deur.
Alle reacties Link kopieren
Hi leuk dat je reageert ????

Hoe kunnen we nu in contact komen zonder dat iedereen t leest haha. Ben nog niet zo handig hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:shirie84 schreef op 24 januari 2017 @ 13:25:

Hi leuk dat je reageert ????

Hoe kunnen we nu in contact komen zonder dat iedereen t leest haha. Ben nog niet zo handig hier.Je kan privéberichten versturen door op het spraakwolkje onder onze avatar te klikken. Laat maar weten mocht het niet lukken. :-)
Alle reacties Link kopieren
Dan krijg ik een error melding...
Alle reacties Link kopieren
quote:shirie84 schreef op 24 januari 2017 @ 15:47:

Dan krijg ik een error melding...Ik heb jou een bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven