Vriendinnen gezocht omgeving Julianadorp/Den Helder

20-01-2013 12:49 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben net samen gaan wonen in Julianadorp en ken naast de familie en vrienden van mijn vriend nagenoeg niemand in deze omgeving. Mij lijkt het leuk om zelf ook vriendschappen op te bouwen in mijn nieuwe leefomgeving. ;)



Ik ben 23 jaar en ben opgegroeid in Amsterdam. Mijn studie volg ik ook nog steeds in Amsterdam.

Ik houd van films, series, games en gewoon lekker ergens een hapje of drankje doen. Ook ben ik nog een zware amateur in de keuken dus als er iemand zich geroepen voelt om mij de kneepjes van het koken te leren, graag! Haha.



Ik hoop snel van leuke meiden te horen!



Groetjes, Nathalie.
Alle reacties Link kopieren
Hej Nathalie,



Vandaag zag ik je oproepje op deze forum.

Hierop wil ik graag reageren.

Zelf woon ik in Anna Paulowna. Wat weer vlakbij Den Helder ligt.

Oorspronkelijk kom ik uit Breda. Maar ben naar de kop van Noord-Holland verhuisd voor mijn huidige vriend. Daar woon ik in juni dit jaar al 3 jaar.

Ik heb al via social media wat mensen leren kennen in deze omgeving. Maar vind het altijd leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen.

Het lijkt mij leuk om met jou in contact te komen.



Misschien tot snel ...



Liefs Nikki
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Ik ben 2 jaar geleden in Den Helder komen wonen, en heb hetzelfde -probleem-

Ik ben 28, werk als taxichauffeur en houd van muziek, zwemmen, series kijken, breien/haken en wandelen met de hond.

Het lijkt me ook leuk om in contact te komen.

Groetjes Marjolein
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Wat leuk om van jullie te horen! Ik zal jullie gelijk als contact toevoegen zodat wij elkaar wat beter kunnen leren kennen!



Groetjes, Nathalie
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Ik herken jullie verhalen. Ik ben zelf ongeveer 1,5 jaar geleden naar Den Helder gekomen vanwege mijn vriend. Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen, want ik vind dat wel lastig in een nieuwe woonplaats.

Ik ben Daphne, 26 jaar en studeer in Amsterdam.

Het lijkt me leuk om met elkaar in contact te komen!



Groetjes Daphne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Daphne,



Leuk dat je reageert. Wie weet hebben we elkaar al eens gezien op het station/in de trein aangezien we beiden in Amsterdam studeren. :p



Maar vertel eens dames, hoe bevalt de Noordkop jullie?
Alle reacties Link kopieren
Alweer een tijd geleden dat ik hier keek! Ik moet pagina's echt bookmarken anders vergeet ik het weer :(



Maar goed, het bevalt mij uitstekend hier. Ik woonde hiervoor in limburg en de mentaliteit daar was niet mijn kopje thee...

Ik kom oorspronkelijk uit het midden van het land, de noordkop komt meer in de richting qua wat ik gewend was in het midden van het land. Vooral in de omgang met mensen en de mentaliteit.



In limburg had ik geen vriendinnen, nu nog niet eigenlijk. Ik ben veel te slecht geworden in contacten onderhouden. Plus het is best wel lastig om mensen van mijn leeftijd te ontmoeten zonder te gaan stappen of aan een teamsport te doen.

Beide dingen waar ik niet zo van houd.



Gelukkig kan ik goed alleen zijn ;)

Maar het zou wel gezellig zijn om eens wat te kunnen kletsen of iets dergelijks.



groetjes marjolein
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Leuke berichtjes allemaal, mijn naam is Suzanne 27 jaar, moeder van een zoontje van 3, en woon aan de rand van den helder.



Het lijkt mij erg leuk om via deze weg nieuwe mensen te ontmoeten, ik werk net geen 20 uur per week, overige dagen ga ik graag met mijn zoontje op pad, en voor mijzelf houd ik graag van koken, muziek, beetje creatief bezig zijn, maar bovenaan staat toch wel de auto pakken en naar iets leuks toe rijden wat rondkijken enof doen en vervolgens gezellig ergens in een leuk tentje wat eten of drinken.

leuk stadje, bos, strand, winkels, iets cultureels, vindt heel veel leuk. Helaas mis ik in mijn omgeving toch wel leuke contacten/vriendinnen.. ik hoop op leuke reacties! groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik woon net een paar maanden in Den Helder en kijk er ook naar uit om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 24, hou enorm van koken, films en sporten. Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen



Groetjes,

Marjolein
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal Ik ben stefanie , woon in Den helder, ik ben 28 jaar en heb een dochter van 3,5. Ik ben hier gaan wonen omdat mijn vriend hier vandaan komt en mijn werk hier is. Ik ken hier ook niet veel mensen alleen de vrienden van mijn vriend. En ik zou graag eigen vriendinnen willen. Mijn hobby's zijn spinnen, winkelen gewoon gezellige dingen doen.

Groetjes stefanie
anoniem_197717 wijzigde dit bericht op 17-10-2014 23:44
Reden: xcc
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze maand in Den Helder wonen. Heb zelf een dochtertje van 2,5 jaar.



Ik hou van winkelen, hapje/drankje doen in de stad, stappen, naar het strand en ben gek op bordspellen spelen en op pokeren. Natuurlijk ook gezellig kletsen.



Zin om te kletsen? Stuur me gezellig een mailtje: emma1980@live.nl
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Geldt het nog ? Gr mij!
leef
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik ben Mariela 26 jaar en woon in den helder.

Ik ben een tijdje verhuisd naar schiedam en nu met mijn man weer terugverhuisd. Het lijkt me leuk nieuwe mensen te ontmoeten en leuke vriendschappen op te bouwen.

Mijn email is marielavanrij@gmail.com

Groetjes en mischien tot snel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven