Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg

20-04-2015 21:51 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Helaas kom ik niet uit Tilburg.

Maar wellicht een tip: we hebben hier een pijler contact, daar staan allerlei van dit soort oproepjes op.
Alle reacties Link kopieren
Hee Blabla, bedankt voor de tip!
Haha, volgens mij snap je mijn tip maar half.

Het is natuurlijk heel goed dat je daar even bent gaan kijken. Maar ik bedoelde eigenlijk dat je dit topic naar de contact pijler moet laten verplaatsen. Want mensen die op zoek zijn naar contacten kijken bij de contact pijler en niet bij de gevraagd pijler, als je hem hier laat staan komen er waarschijnlijk niet heel veel reacties op.
Alle reacties Link kopieren
O, oeps!
Kun je in het centraal moderator topic aanvragen. Zou je je privebericht functie aan kunnen zetten misschen? Dan stuur ik je een pb'tje. (Kun je bij je profiel aanvinken) ik woon niet in tilburg maar wek dicht in de buurt .
Centraal Moderatortopic I|



Bovenstaande link is het moderator topic, als je daar een berichtje achterlaat met de vraag of ze dit topic willen verplaatsen naar contact dan wordt dat geregeld.
En het aanzetten van de privéberichten functie gaat als volgt;

- Je gaat naar je profiel (dat zwarte poppetje rechtsboven)

- Daar kies je "mijn voorkeuren"

- Daar vink je het eerste hokje aan "andere mogen mij berichten sturen"



Dan kunnen andere forumers jou privéberichten sturen die niemand anders kan lezen, want ivm privacy zetten de meeste hier geen woonplaats of contactgegevens neer.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de hulp.
Als hetgoed is heb je een berichtje binnen
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje, niet rot bedoelt maar ik vraag het me wel af. Je zegt dat je erg spontaan bent, is het dan niet makkelijk om in het dagelijkse leven vrienden te maken? Een contactadvertentie op een website klinkt me niet heel spontaan in de oren
Alle reacties Link kopieren
..
Hoi Lies95, ik woon wel in Tilburg als je wilt stuur maar een pb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven