Vriendinnen gezocht omgeving Veenendaal / Ede

03-04-2016 00:31 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op zoek naar leuke meiden om een keer samen terrasje te pakken, shoppen of een keer naar festival of event. Voor in weekenden en op feestdagen zoals koningsdag samen op stap te gaan.

Ik ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend. Liefst mensen uit de omgeving zodat je ook een keer spontaan kunt afspreken, maar verder weg mag ook.



Verder houd ik van (salsa)dansen en lijkt het me ook leuk om samen naar een salsafeest te gaan.

Ik ben benieuwd, hoor graag van jullie voor meer gezelligheid!
Hey!

Ik ben Bernadette en kom uit Veenendaal! Zelf ben ik 28! Vind het leuk om terrasje te pakken of andere leuke dingen! Je mag me altijd een berichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik heb je een priveberichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Nog meer meiden, laat het me weten? Het is weer lekker weer voor een terrasje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Romi8,



als het je leuk lijkt mag je me een berichtje sturen!

Ben 25 woon samen met mijn vriend in veenendaal!



daarbij nog nooit naar een salsafeest geweest maar lijkt me wel super om een keer mee te maken!



Liefs

Maureen
Nil Volentibus Arduum
Alle reacties Link kopieren
Hee Maureen,



Leuk dat je reageert! Ik zal je even een pb doen.



Liefs Romi
Alle reacties Link kopieren
Hai Maureen, zou je mij een priveberichtje kunnen sturen? ik zie die knop niet bij jou staan.

Alvast bedankt en ik hoor graag van je.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Romi,



Ik probeerde je een pb te sturen, maar staat die knop uit bij jou?



Ik zelf woon in Veenendaal en ben 28 jaar. Ook ik ben altijd wel in voor een terrasje pakken, biosje, uit eten gaan, dagjes weg etc.

Mij mag je eventueel dus ook een berichtje sturen als het je leuk lijkt.



Groetjes Inge
Hey meiden!



Ik reageer ook nog ff een keer!

Misschien is het leuk om met z'n alle een keer af te spreken!

Jullie mogen me altijd berichten!!



X
Alle reacties Link kopieren
Haii



Ik kan helaas geen privé bericht sturen!

Mij lijkt het leuk om keer met zijn alle af te spreken!



Liefs
Nil Volentibus Arduum
Alle reacties Link kopieren
Hoi Romi en de rest,



Ik woon sinds 2 jaar samen in Veenendaal en ik ben 27 jaar oud. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Terrasje pakken, salsafeesten (ookal heb ik maar 1 cursus gedaan), uiteten, bios etc. Ik kan geen privebericht sturen dus misschien kun je mij een bericht sturen? Dit geldt ook voor de anderen. Ik hoop wat van jullie te horen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden!





ik kan helaas niemand een prive bericht sturen! de site geeft steeds een fout aan

misschien een idee om via fb of mail adres contact te leggen?



liefs

Maureen
Nil Volentibus Arduum
Je mag me wel mailen

Bernadette-deto@hotmail.com



Xx
Alle reacties Link kopieren
Dag Romi en de andere meiden!



Ik las jullie berichtjes en het lijkt me leuk me bij jullie aan te sluiten.

Ik ben gek op salsa! Heb 2 cursussen gedaan en vind het heerlijk een avond te dansen. Maar ook lekker eten, borrelen, kletsen en andere leuke dingen. Ik ben 24 jaar en voor het samenwonen verhuisd naar Arnhem maar wil hier in de buurt ook zelf mijn eigen sociale leventje opbouwen En dit sprak me erg aan.



Hoor graag van jullie!



Groetjes Daphne
Alle reacties Link kopieren
Hee dat klinkt leuk Arnhem13!



Je mag je zeker bij ons aansluiten, binnenkort als ik van iedereen de gegevens heb, gaan we een afspraak plannen , dus dat kan zeker nog! Ik zie dat ik jou geen pb kan sturen (envelop-icoontje) dus als het kan zou je mij dan een berichtje kunnen sturen en je telnr daar kunnen achterlaten, dan voeg ik je toe aan een whatsappgroep straks.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Of stuur Bernadette anders een mailtje, welke hierboven staat ;)
Alle reacties Link kopieren
Hej Romi & de rest!:)



Mij lijkt het ook erg leuk om me bij jullie aan te sluiten en binnenkort wat te plannen/ondernemen met z'n allen:) Ik ben 26 geboren en getogen in Veenendaal en nu na paar maanden in A'dam gewoond te hebben weer veilig terug int Veen:) Salsa is nieuw voor me maar ben altijd wel in voor een dansje!



Groetjes!
Als iedereen die zich aan wil sluiten mij een mailtje of pb wil sturen... dan kunnen we een WhatsApp groep maken om iets te plannen!

Mijn email is: bernadette-deto@hotmail.com



Xxx
Alle reacties Link kopieren
Er is een app-groep opgericht, dames die het nu zien en zich aangesproken voelen stuur me een pb en wie weet tot binnenkort op een terrasje!
Alle reacties Link kopieren
Ooh lijkt mij leuk!



Ik heb bernadette een mail gestuurd
Nil Volentibus Arduum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven