Vriendinnen gezocht Regio Rotterdam!

23-11-2015 13:57 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.



Ik ben pas verhuisd, en na een lastige relatiebreuk wil ik alles weer oppakken. Kortom ik ben op zoek naar leuke vriendinnen waarmee ik kan optrekken (regio rotterdam zuid?) Ik ben zelf 19 jaar oud (ietwat aan de jonge kant) maar ik kan ook prima met wat oudere mensen opschieten. Ik hoop dat er geinteresseerden zijn !
Ik kom uit Utrecht dus dat is wat ver :p
Alle reacties Link kopieren
quote:lautjje16 schreef op 23 november 2015 @ 13:59:

Ik kom uit Utrecht dus dat is wat ver :pEen beetje ver ja haha. Wel leuk dat je reageert joh
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de plaats iets specifieker benoemen. Omgeving Rotterdam kan Alblasserdam zijn maar ook Spijkenisse (bijvoorbeeld) en dat ligt toch een stuk uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wintertime16 schreef op 23 november 2015 @ 14:47:

Ik zou de plaats iets specifieker benoemen. Omgeving Rotterdam kan Alblasserdam zijn maar ook Spijkenisse (bijvoorbeeld) en dat ligt toch een stuk uit elkaar.Bedankt voor de tip!
Voor mij werkte teamsport in een nieuwe stad altijd erg goed om vrienden te maken. Zou dat ook iets zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hoi kaaskoekje :P



Ik woon in Rotterdam, op de kop van Zuid. Lijkt mij ook leuk, wat nieuwe contacten erbij!
Always be yourself. Unless you can be an unicorn. Then always be an unicorn
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Zoetermeer
????????
Alle reacties Link kopieren
quote:Claudia1986 schreef op 23 november 2015 @ 20:20:

Hoi kaaskoekje :P



Ik woon in Rotterdam, op de kop van Zuid. Lijkt mij ook leuk, wat nieuwe contacten erbij!y



Dat is vrij dichtbij mij !
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ook ik ben nog niet zo lang geleden naar Rotterdam verhuisd. Ik mis vooral de vrienden/kennissen om spontaan wat mee af te spreken voor dezelfde dag of de dag erna in mijn nieuwe stad die ik overigens heel leuk vind! Ik houd van lunchen, koffie drinken, nieuwe plekken ontdekken, de kroeg, uit eten of thuis koken. Dussss wie heeft er zin om morgen of overmorgen zin wat af te spreken? Ik ben nu een paar dagen vrij, dus w
Alle reacties Link kopieren
we zouden ergens in kroeg kunnen afspreken of overdag koffie of zo. Ik ben trouwens 29 jaar.

Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee Rotterdames, hoe pakken we dit aan, in een privé omgeving verder afspreken? Ik ben nog niet zo bekend op viva dus weet niet hoe je elkaar privé berichten stuurt...?
Always be yourself. Unless you can be an unicorn. Then always be an unicorn
Alle reacties Link kopieren
Hoi Claudia, ik ben hier ook niet bekend. Volgens mij moet je privebericht ontvangen aanzetten. Als ik op wintertime klik staat er priveberichtje sturen, maar bij jou of kaaskoekje staat dit er niet. Bij mij waarschijnlijk ook niet..... Nu ben ik aan het zoeken hoe je dit aan kan zetten.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevonden, je moet op het hoofdje klikken rechtsboven en dan bij instellingen veranderen. Het werkte bij mij alleen niet op mijn mobiel. Dan kunnen we priveberichtjes sturen. En dan kunnen we misschien afspreken ergens in de stad koffie te drinken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Ik woon sinds 1 jan in Rotterdam en herken jullie berichtjes.

Zie graag een berichtje als jullie nog iemand er bij kunnen gebruiken!



Mvg
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik zit ook sinds kort op viva en ik herken jullie berichtjes. Heb zelf een aantal vriendinnen van school, helaas zien we elkaar haast nooit privé omdat iedereen toch een beetje z'n eigen leven leidt (en een vriend waar veel tijd naar toe gaat).

Zelf vind ik het erg leuk om uit te gaan of gewoon ergens een drankje doen. Eigenlijk ben ik bijna overal wel voor in!

Ik ben zelf ook 19 jaar jong en woon in Spijkenisse.

Als jullie nog interesse hebben in nieuwe contacten hoor ik het graag!



Groetjes Kimberly
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Leuk jullie berichtjes te lezen! Zijn jullie inmiddels al in contact gekomen met elkaar?



Mij lijkt het ook leuk om me aan te sluiten!



X
Alle reacties Link kopieren
Hey kaaskoekjee ik heb wel interesse? Ben 24 en ik woon vlak bij rdam Zuid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven