Vriendinnen Gooi/Amsterdam/Utrecht/Almere

04-05-2016 15:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!



Sinds april woon ik samen met mijn vriend in Bussum. Vanwege zijn werk in Amsterdam hierheen verhuisd vanuit Groningen.zelf hard bezig met solliciteren in Amsterdam en Utrecht.

Nou wonen mijn vriendinnen uren van mij vandaan, op een enkele in Amsterdam na. En voordat ik in een sociaal isolement raak zet ik deze stap maar door een topic te openen!



Ik zoek leuke nieuwe vriendinnen in de omgeving, zelf woon ik dus in het gooi maar ik kom liever in de stad, dus omgeving Amsterdam/Utrecht/ Almere .

Nu doe ik dat met mijn vriend, of alleen: dat winkelen, koffie drinken, lunchen, borrelen!

Zijn er meiden in de omgeving die het leuk vinden om koffie te gaan drinken, lunchen, spelletjes te doen, stappen, noem maar op!?



Zelf ben ik 25 jaar. Ik houd van koken en nog meer van eten, borrels, ouderwets bordspelletjes doen, sporten (fitness en fietsen), winkelen en gewoon lekker koffieleuten!



Liefs Naomy
Always smile!
Alle reacties Link kopieren
Hi Naomy!



Ik woon zelf in hartje Utrecht, ben ook 25 en net aan een nieuwe baan begonnen. Omdat ik veel met mannen werk, heb ik niet heel veel vriendinnen. Zelf ben ik altijd wel in voor een hapje of een drankje. Ook vind ik het erg leuk om een beetje sportief bezig te zijn en mijn relatie met de sportschool is dan ook erg goed!



Het lijkt me erg gezellig om een keer samen koffie te drinken of iets anders leuks te doen!



Groetjes,

Guusje
Alle reacties Link kopieren
Hi Guusje !



Leuk om te horen allemaal!

Stuur me maar een pb, kletsen we dan even verder ????



Groetjes Naomy
Always smile!
Alle reacties Link kopieren
Het Naomy,



Dit is toevallig, ik woon sinds kort in Bussum, ben hier gaan samenwonen met m'n vriend en kom zelf uit het oosten, dus ik herken de situatie waar je in zit!

Ik ben net 31 jaar oud, maar zo voel ik me gelukkig nog niet (en wordt altijd jonger geschat). Ik vind het net als jij leuk om ergens lekker een bakje koffie of thee te doen, te koken en te experimenteren daarmee maar nog liever om heerlijk te eten. Ik ben sportief aangelegd, ga regelmatig fitnessen maar ook buiten hardlopen.



Lijkt me leuk om eens verder te kletsen met je. Je mag me mailen als je wilt, nini1985@live.nl of hier via een pb-tje.

Groetjes nini
Alle reacties Link kopieren
Hè nini !wat toevallig ! Sport je toevallig ook in Bussum? Wij schrijven ons volgende week in bij de lokale sportschool. Eerst overal even gekeken of het wat was! Hardlopen mag ik helaas niet ivm blessure, maar fietsen vind ik wel heel leuk! (Wielrennen en MTB )



Ik kan je geen pb sturen omdat je die functie niet aan hebt staan denk ik, je mag mij wel even een pb sturen !
Always smile!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden wat leuk!



Nooms je raadt het nooit... ik kom ook uit Groningen en ben vanwege de liefde naar Bussum verhuisd Dit is al wel 12 jaar geleden trouwens.



Ik ben nu 30 jaar (bijna 31) en inmiddels getrouwd. Ik heb geen kinderen, wel vier katten. Ik ben de laatste tijd ook veel aan het sporten. Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naomy,



Je oproep klinkt erg leuk! Mijn naam is Irene, ik ben ook 25 en ik woon al een tijd in Amsterdam.

Ik merk juist dat nu mijn studententijd net voorbij is veel vriendinnen verhuizen, en oude groepjes uit elkaar vallen. Ik ben daarom op zoek naar nieuwe gezellige contacten om mee te borrelen, uit eten te gaan, winkelen of festivals bezoeken.



Ik hoor graag van je!



liefs Irene
Alle reacties Link kopieren
quote:IreneGemma schreef op 17 mei 2016 @ 21:28:

Hoi Naomy,



Je oproep klinkt erg leuk! Mijn naam is Irene, ik ben ook 25 en ik woon al een tijd in Amsterdam.

Ik merk juist dat nu mijn studententijd net voorbij is veel vriendinnen verhuizen, en oude groepjes uit elkaar vallen. Ik ben daarom op zoek naar nieuwe gezellige contacten om mee te borrelen, uit eten te gaan, winkelen of festivals bezoeken.



Ik hoor graag van je!



liefs Irene



He Irene !



We hebben net een groepje aangemaakt met meiden uit t gooi, Utrecht en Amsterdam ! We hebben morgenavond met z'n allen in Amsterdam afgesproken, lijkt het je leuk om mee te gaan? Stuur me dan even in een privé berichtje je naam zodat ik je op Facebook kan toevoegen en in de groep kan doen!



Groetjes!
Always smile!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Thanks voor je berichtje! Ik lees het een beetje aan de late kant om vanavond nog mee te gaan ;)

Ik stuur je even een prive berichtje want het lijkt me leuk om in de facebook groep te komen.



Groetjes Irene
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Ook ik ben op zoek naar contacten omg. Amsterdam.

Ongeveer een half jaar geleden ben ik vanuit het zuiden hier naartoe verhuisd en aangezien bijna al mijn vriendinnen daar wonen lijkt het me ook wel leuk om hier wat mensen te leren kennen. Om gezellig uit eten te gaan, naar het park, winkelen, drankje op het terras, of zoals Nooms zeg bordspelletjes spelen is ook erg leuk, naar de film. Eigenlijk sta ik voor heel veel dingen open.

Ik ben 27 jaar trouwens. Ik hoop dat ik bij jullie facebookgroep mag om jullie te leren kennen.



Groetjes Kim
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben Barbara, 23 jaar. Ik kom uit de buurt van Utrecht, maar werk wel in Utrecht. Loop wel al een tijdje met het idee om in de stad zelf te gaan wonen ;) Daarom lijkt het me leuk om ook wat meer contacten in de buurt op te doen! Zelf vind ik het erg leuk om te gaan stappen en naar festivals te gaan, maar ik ben ook altijd in voor gezellig op een terrasje zitten en een filmpje pakken. Voor een dagje shoppen draai ik mijn hand niet om en ik heb een lichtelijke schoenenverslaving, vooral aan sneakers.

Naast mijn werk ben ik ongeveer 3x per week in de sportschool te vinden. Voornamelijk fitness en voor de leuk af en toe een lesje zumba.



Ik hoor graag van jullie!



Groetjes Barbara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven