Vriendinnen groningen en omgeveing gezocht

04-03-2012 15:34 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben een meid van 28 die graag andere meiden wil leren kennen om leuke dingen mee te doen zoals; stappen, shoppen, gezellig ff kletsen, koppie thee doen, kortom gewoon leuke dingen doen. Ben sinds korte tijd weer single en het is tijd voor een nieuwe start. Lijkt het je leuk en spreek het je aan dan hoor ik graag van je
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Je berichtje sprak me erg aan:) Ik ben 24 en woon een kwartiertje van Groningen af. Alles wat je noemde doe ik ook graag! Ik ben niet single, maar mijn vriend heeft een superdruk leven en ik moet echt leren mezelf wat beter te vermaken, haha.

Hopelijk hoor ik wat van je!

Liefs, Isasue
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Zullen we e-mailadressen uitwisselen voor verder contact (I.v.m. privacy)? Ik ben trouwens 20 jaar en wil ook nieuwe mensen leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo wonderland enIsasue, wat leuk dat jullie hebben gereageerd! ik woon 20 min van de stad. je kunt elkaar ook als vriend uitnodigen toch? ivm uitwisselen emailadressen
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Dat is ook wat ik zoek!

Ik ben 28 en woon in de stad.

Net weer single, nieuwe start, nieuwe mensen ontmoeten en leuke dingen doen!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook leuk, ik ben 20 jaar en woon in Groningen vlakbij het centrum, hobby's terrasje, drankje doen, uitgaan, filmpje kijken, spelletje doen, sporten, puzzelen en nog wel veel dingen :P

mailen mag naar innochi21@hotmail.com

x
Alle reacties Link kopieren
Shei: ik heb je verzoek geaccepteerd! Nu nog uitzoeken hoe het verder werkt haha. Ik weet niet of je een bevestigingsmailtje hebt gekregen? Dat e-mailadres kun je gebruiken. Ook evt. voor MSN als je dat hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Wat leuk! Ik hoop dat ik ook nog mag aanhaken? Ik ben 35 (ieeeks), single en woon in Groningen. Ik zoek precies dezelfde dingen om te doen en bij de clubjes voor 35+ voel ik me helemaal niet thuis:-)

Groetjes Lesly
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Leuk! Ik ben 27 jaar. Ik woon ook ongeveer 20 minuten van de stad en ben ook net single. Zoals al eerder genoemd ben ik ook wel toe aan een nieuwe start!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het handig als we elkaar toevoegen op facebook dan kan ik een groep aanmaken en kunnen we daar via afspreken welke dag we elkaar zien enzo!.. als jullie mij willen mailen wat jullie facebook naam is dan kan ik jullie toevoegen!

innochi21@hotmail.com

liefs x
Alle reacties Link kopieren
Hmm jammer.. Ik heb geen facebook en ben ook niet van plan een account aan te maken. Ik ben gewoon een beetje tegen al mijn persoonlijke stuff op een website te zetten. En ben niet iemand die het bijhoudt ofzo.
Alle reacties Link kopieren
@isasue: dan mailen we jou gewoon toch ;).. tis wel makkelijk via FB maar snap dat je niet zoveel zin hebt om het aan te maken !
Alle reacties Link kopieren
Lief:) Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden! Het lijkt me leuk om kennis te maken met jullie! Ik ben 26, single en woon in de stad.

Wie mag ik toevoegen om FBprofiel uit te wisselen? :D liefs
...
Alle reacties Link kopieren
strawberry muffin: je mag mij wel toevoegen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, wat een leuke reacties allemaal! ( En ik maar denken, dat ik de enige was). Ik weet ook nog niet hoe dit allemaal precies werkt maar kun je hier geen prive groepsgesprek openen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Hai shei, we kunnen jou toevoegen als vriend en email adres geven, om vervolgens een datum te prikken en af te spreken binnenkort?

Volgens mij kun je niet in prive-groepsgesprek hier (weet ook niet zeker).. Evt. wil ik deze taak ook wel op me nemen, np
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Ik ben 32 en woon ook ongeveer 20 min. van groningen, en in bezit van een auto...Heb ook een vriend... maar tijd genoeg..



Ik hoor het wel..
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, Er hebben al aardig wat mensen gereageerd, pas ik er nog bij? Ik ben 26 jaar, woon in Groningen, wel met vriendlief, maar nog tijd genoeg voor wat gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
Heeey meiden



Ben 28 woon ongeveer half uur van de stad woon wel samen maar altijd in voor gezelligheid



Liefs Miranda
Alle reacties Link kopieren
quote:dolphin25 schreef op 13 maart 2012 @ 17:40:

Heeey meiden



Ben 28 woon ongeveer half uur van de stad woon wel samen maar altijd in voor gezelligheid



Liefs MirandaWaar kom jij vandaan dan?
Alle reacties Link kopieren
delfzijl hoezo?? heb auto dus ben zo in de stad
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Wat leuk, allemaal meiden uit Groningen of uit de omgeving van Groningen.



Ik woon zelf in de stad, ik ben 33 jaar en ben sinds een paar maanden ook weer single na een erg lange relatie, dus idd ook tijd voor nieuwe, leuke dingen! Lekker terrasjes bijvoorbeeld .



We kunnen wel even iets afspreken idd. Hoe zullen we dat doen?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke reacties. ik heb een aantal mensen uitgenodigd om vriend te worden, maar geloof nog niet allemaal... Anders mag je mij ook uitnodigen als ik je nog niet heb uitgenodigd. Vandaag is het zondag.. jullie nog plannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven