Vriendinnen groningen en omgeveing gezocht

04-03-2012 15:34 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben een meid van 28 die graag andere meiden wil leren kennen om leuke dingen mee te doen zoals; stappen, shoppen, gezellig ff kletsen, koppie thee doen, kortom gewoon leuke dingen doen. Ben sinds korte tijd weer single en het is tijd voor een nieuwe start. Lijkt het je leuk en spreek het je aan dan hoor ik graag van je
Alle reacties Link kopieren
Heeey Shei



ik heb je uitgenodigd voor vrienden!



Hoe gaan we verdre contact doen ?



Liefs
Alle reacties Link kopieren
ik heb je geaccepteerd dolphin25 kun je elkaar prive berichten sturen dan kunnen we emailadressen soor geven.Vind het niet zo prettig om die hier open en bloot te verkondigen..
Alle reacties Link kopieren
Shei ik heb je prive bericht gestuurd hoop dat je hem ontvangen hebt
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog aansluiten? Ik ben 26 en een paar vriendinnen hebben groningen verlaten ivm werk. Nu het lekkere weer er aan komt, heb ik wel leuke meiden nodig om daar van te genieten! Ik hou van shoppen, stappen, terrasjes, films en nog veel meer!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik wil me graag aansluiten.



Ik ben 32 jaar en woon in de stad. Ik hou van shoppen, stappen, terrasjes, reizen, uiteten en veel meer.



Waar spreken jullie af en hoelaat? Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Wil me ook graag aansluiten! Probeer jullie toe te voegen als vrienden voor prive berichten, net pas aangemeld dus weet nog niet precies hoe dat moet!
Alle reacties Link kopieren
Is het een idee om met z'n allen af te spreken in de stad zaterdag? Rond 9 uur, gezellig drankje doen en elkaar een beetje leren kennen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Shei,



Ik heb je ook uitgenodigd via Viva.



Ik wil anders mijn mailadres hier wel neerzetten, ik heb toch meerdere adressen .



Wie wil, kan mij dan mailen en dan stuur ik weer een mailtje naar iedereen. Is dat een idee?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey Dames!!



Wat een reacties! Helemaal leuk!

Ook ik wil mij graag aanmelden!!

Ik ben 24 woonachtig in Groningen en wil ook graag nieuwe mensen leren kennen!

Voor een drankje in de stad as zaterdagavond ben ik helemaal voor! Naar wie kan ik mijn mail sturen om contact met jullie allemaal te krijgen?

Ik hoor het wel!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
A.s zaterdag kan ik jammer genoeg niet volgns mij is dr nog niet echt iemand die alles regeld :(
Alle reacties Link kopieren
Wellicht is er een andere dag te vinden dat we met een paar meiden een terrasje ofzo kunnen doen

Liesgroningen, als je nog steeds voor een drankje in de stad bent vanaaf, kun je me wel een privebericht sturen met je nummer of mailadres, dan kunnen we wat afspreken.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Anja ik heb je prive bericht gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even de draad kwijt nu. Heb ik iets gemist? Wat doen we, sturen we jou, Anja, een privé berichtje met email, tel. en/of facebook? Handig!



Groetjes Lesly
Alle reacties Link kopieren
@lesly ja is misschien wel zo handig of mij verdr is dr niet heel veel levendigheid hier heel jammer
Alle reacties Link kopieren
He dames! Ik heb net een oproepje geplaatst voor een drankje a.s vrijdag of zayerdag. hebben jullie ook zin/tijd?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het oproepje van dancer wel een goed idee! Wie hebben vrijdagavond zin in een drankje?
Alle reacties Link kopieren
Thanks anja! Ik heb wel zin in een drankje!
Alle reacties Link kopieren
Fijn! Zijn er nog meer meiden die zin hebben in gezelligheid vanaaf?
Alle reacties Link kopieren
Jammer moet werken morgen anders had ik best willen komen
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe poging?
Alle reacties Link kopieren
dancer 23 heb jou uitgenodigd als vriend;) via dat ff mails en fb s ff uitwisselen?/



Liefs,
Dag meiden! Ik heb een vriendschapsverzoek verstuurd omdat het me leuk lijkt nieuwe mensen te leren kennen. Weet alleen niet zo goed hoe dat werkt bij viva, het mailen..

En zijn er al ontmoetingen geweest?
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden! Ik lees dit pas net allemaal maar het lijkt me gezellig om nieuwe mensen te leren kennen! Bijna al mijn vriendinnen zijn naar het westen van het land vertrokken ivm studie en werk. Ik ben trouwens 23 en woon in Groningen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Leuk ik sluit me ook graag aan Aan wie mag ik mijn mailadres sturen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me ook aan! Wie kan ik mailen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven