Vriendinnen Groningen

30-01-2015 13:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo girls! Ik ben op zoek naar vriendinnen in Groningen aangezien ik daar in mei naar toe ga verhuizen. Ik ga samenwonen

Ik ben 31 jaar en hou erg van katten. Wandelen, theeleuten en lunchen doe ik ook graag. Ik maak graag collages. Films kijken vind ik ook leuk. Je kan me op facebook vinden onder Marleen Geut. Ben benieuwd naar de reacties:)



Groetjes Marleen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marleen,

Heb even gekeken op je FB. Klopt het dat je nu nog in Drenthe woont? Ik woon in Drenthe / grens stad Groningen. Ik ben 39 en heb een dochter van 7,5 jaar. Zelf heb ik twee katten:)

Wanneer het je leuk lijkt om elkaar te leren kennen mag je me wel een PB sturen.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo Marleen,



Wat toevallig ik ga in mei verhuizen naar Assen!! Ben 36 jaar, hou ook van katten, kletsen, kunst, tafelen etc. Spannend hoor samenwonen! Lijkt mij leuk om dan een keer te meeten! Ik zoek je wel ff op op fb!



Greetz
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Ben je na je verhuizing ook nog op zoek naar leuk en dankbaar vrijwilligerswerk? http://www.katinnood.nl/content/index.php in Drachterstercompagnie
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik lees al een poos mee hier maar heb nog niet zoveel posts.



Ik ben Laura, 25 en ben vorig jaar vanuit Amersfoort ook naar Groningen verhuisd. Heb nog niet echt vriendinnen gemaakt hier dus het lijkt mij ook heel leuk om mensen te leren kennen.



Ik woon samen met mijn vriend en onze kat Felix. Ik kijk graag films en series en vind het ook leuk om lekker te gaan eten of even de kroeg in te duiken.
Alle reacties Link kopieren
[quote]nini1978 schreef op 30 januari 2015 @ 14:45:

Wat toevallig ik ga in mei verhuizen naar Assen!!

Woh, Nini dat lijkt me een cultuuromslag! Wat brengt jou van Amsterdam naar het Noorden als ik vragen mag? Ik woon daar 20 min. rijden vandaan:)
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Hey Marielle,



Ja hoor van meerdere dat het een cultuuromslag zal zijn haha........best spannend allemaal. Ik maak er in ieder geval het beste van en heb er zin in! Ik woon al 16 jaar in Amsterdam, maar ben opgegroeid in een dorpje op de Veluwe (Assen is gelukkig groter). Mijn man komt uit Assen en heel eerlijk gezegd heb ik het altijd al een mooie plek gevonden! Ik was degene die er dan ook een aantal jaren geleden over begon om naar Drenthe te verhuizen. En nu is het dan bijna zover. Al met al wel een grote verandering, want Amsterdam is de stad waar ik volwassen ben geworden...maar nu zitten wij in een andere fase van ons leven en verlangen wij meer naar natuur en minder gehaastheid. Maar ook familie is voor ons belangrijk, dat hebben wij hier niet. Wel veel vriendschappen hier opgebouwd.



We hebben daar dan ook veel familie wonen van man's kant. Ken dus al wel wat mensen en vrienden van mijn man, maar wil ook mijn eigen vriendenkring op bouwen daar. Zoonlief is dol op zijn Drentse opa, oma, oom, tante en neefjes en nichtje. Hoop in ieder geval dat wij onze draai gaan vinden.



Lees dat je ook kids hebt! Hoe ben jij verzeild geraakt in Drenthe?



Lijkt mij leuk om te meeten! Wellicht kunnen we met meerdere mensen een meeting doen?



Lola hoe heb jij de stap ervaren verhuizen van Amersfoort naar Drenthe, iemand nog tips?
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
lola ik bedoelde natuurlijk Groningen ipv Drenthe oeps..
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden Leuk al die reacties:) kunnen jullie me een pb sturen zodat ik jullie kan toevoegen op fb:) liefs marleen
Hoi dames!

Ik ben 32 en woon in de kop van drenthe met vriend en twee katten :-)

Ook ik heb niet veel vriendinnen hier, dus het lijkt me leuk om een keer te meeten?
Alle reacties Link kopieren
Welkom EvenWatAnders! Hoelang woon jij al in Drenthe? En hoe bevalt het?



Streepje ik heb je via fb een bericht gestuurd, hoewel ik al lang mee lees op het viva forum, heb ik geen idee hoe je een pb stuurt..
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Ik ben geboren in Assen, studeren in Groningen en nu in een dorpje in de kop van Drenthe gaan wonen. En het bevalt mij uitstekend!
Streepje, kan je niet pb-en, functie staat niet aan (poppetje rechts boven in pagina, daar kan je aangeven dat je berichten wil ontvangen)
Alle reacties Link kopieren
Heb je pb gestuurd even wat anders:)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het goed bevalt! Dus dat is het je moet de functie aanzetten? Hmmzz ff uitzoeken dan maar.....goed om te weten.
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Heb niks ontvangen nine stuur zelf wel 1
Alle reacties Link kopieren
hmmmz haha hopelijk heb ik dan wel de goeie Marleen
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Oh dacht via het forum ga nu kijken:)
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf een jaar geleden verhuisd naar Drenthe, ook omdat ik ging samenwonen met vriend en kat. Ongeveer half uurtje rijden van de stad Groningen. Ben wel een stukje jonger dan jullie 22 jaar!

Maar mochten jullie mij ook willen leren kennen hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
[quote]nini1978 schreef op 31 januari 2015 @ 00:28:

Hey Marielle,



Ja hoor van meerdere dat het een cultuuromslag zal zijn haha........best spannend allemaal. Ik maak er in ieder geval het beste van en heb er zin in! Ik woon al 16 jaar in Amsterdam, maar ben opgegroeid in een dorpje op de Veluwe (Assen is gelukkig groter). Mijn man komt uit Assen en heel eerlijk gezegd heb ik het altijd al een mooie plek gevonden! Ik was degene die er dan ook een aantal jaren geleden over begon om naar Drenthe te verhuizen. En nu is het dan bijna zover. Al met al wel een grote verandering, want Amsterdam is de stad waar ik volwassen ben geworden...maar nu zitten wij in een andere fase van ons leven en verlangen wij meer naar natuur en minder gehaastheid. Maar ook familie is voor ons belangrijk, dat hebben wij hier niet. Wel veel vriendschappen hier opgebouwd.



We hebben daar dan ook veel familie wonen van man's kant. Ken dus al wel wat mensen en vrienden van mijn man, maar wil ook mijn eigen vriendenkring op bouwen daar. Zoonlief is dol op zijn Drentse opa, oma, oom, tante en neefjes en nichtje. Hoop in ieder geval dat wij onze draai gaan vinden.

Fijn dat je er naar uitkijkt!



Lees dat je ook kids hebt! Hoe ben jij verzeild geraakt in Drenthe?

Ik ben in het Noorden opgegroeid. Heb in Groningen & Drenthe gewoond. Ook nog wel op andere plekken, maar dat was dan voor een bepaald moment.

Ik had al eens een oproepje bij contact neergezet om mijn netwerk wat uit te breiden. Hier heb ik inmiddels twee leuke contacten aan over gehouden, maar daar kunnen nog wel wat bij hoor

Mijn relatie (die ruim 18 jaar heeft geduurd) is drie jaar geleden stuk gelopen. Daarmee is ook mijn netwerk voor het grootste gedeelte weggevallen. Dat is voor mij de reden geweest om hier leuke nieuwe mensen te gaan leren kennen.



Lijkt mij leuk om te meeten! Wellicht kunnen we met meerdere mensen een meeting doen?

Goed plan!
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Welkom wij tje:)
Alle reacties Link kopieren
Hallo wij tje, leuk dat je meeschrijft. Lees dat je sinds een jaar in Drenthe woont, hoe bevalt het?



Leuk idee Marielle om met meerdere mensen een meeting te doen! Count me in Goed om te lezen dat jij al eerder leuke contacten hebt opgedaan via het forum. Lees dat je ene lange relatie achter de rug hebt. jammer dat zoveel mensen om je heen daarmee verloren zijn gegaan.



Wij gaan woensdag richting Drenthe, eindelijk het koopcontract tekenen en nog even het huis bekijken! Het wordt nu wel steeds echter de move!! Waarschijnlijk kan het allemaal best snel gaan en kunnen wij al in de voorjaarsvakantie gaan klussen. Dus dan omdat ik er toch ben wellicht de tijd om mensen te meeten. Lijkt het jullie wat? Laat maar even weten.
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mijn belabberde zinnen....kom net uit mijn avonddienst, ben dan schrijftechnisch niet echt een groot wonder..
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
quote:nini1978 schreef op 02 februari 2015 @ 21:54:

Hallo wij tje, leuk dat je meeschrijft. Lees dat je sinds een jaar in Drenthe woont, hoe bevalt het?



Leuk idee Marielle om met meerdere mensen een meeting te doen! Count me in Goed om te lezen dat jij al eerder leuke contacten hebt opgedaan via het forum. Lees dat je ene lange relatie achter de rug hebt. jammer dat zoveel mensen om je heen daarmee verloren zijn gegaan.



Wij gaan woensdag richting Drenthe, eindelijk het koopcontract tekenen en nog even het huis bekijken! Het wordt nu wel steeds echter de move!! Waarschijnlijk kan het allemaal best snel gaan en kunnen wij al in de voorjaarsvakantie gaan klussen. Dus dan omdat ik er toch ben wellicht de tijd om mensen te meeten. Lijkt het jullie wat? Laat maar even weten.Lijkt me een goed plan!
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
In Drenthe wonen bevalt me prima, wij zijn hier goed ontvangen.

Heb leuk werk gevonden en voel me steeds meer op me plek hier.

Alleen mensen ontmoeten vind ik nogal lastig, aangezien ik in een klein dorp woon waar weinig te doen is.

Ga nog vaak terug naar mijn oude woonplaats waar mijn vrienden en familie wonen, maar wil hier ook iets opbouwen.



Vandaar dat ik hier het via deze weg wil proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven