Vriendinnen Groningen

30-01-2015 13:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo girls! Ik ben op zoek naar vriendinnen in Groningen aangezien ik daar in mei naar toe ga verhuizen. Ik ga samenwonen

Ik ben 31 jaar en hou erg van katten. Wandelen, theeleuten en lunchen doe ik ook graag. Ik maak graag collages. Films kijken vind ik ook leuk. Je kan me op facebook vinden onder Marleen Geut. Ben benieuwd naar de reacties:)



Groetjes Marleen
Alle reacties Link kopieren
Goed te horen Wij-tje dat het goed bevalt in Drenthe. Waren gisteren ook in Drenthe! Ons nieuwe huis bekijken en in de buurt rondgelopen, veel natuur.... echt heerlijk. En wat een vriendelijkheid in de winkels, in Amsterdam kan er soms geen goedemorgen vanaf, ligt eraan wie je voor je hebt. Maar dat viel mij meteen op.



De woning wordt "pas" de 27e van deze maand opgeleverd. Helaas is de vakantie dan al bijna weer voorbij. Ik denk dan ook dat ik die periode niet ga redden, zeker met klusstress en alles hahaha. Maar op 9 april gaan wij definitief over. Ik zou die maand wel naar een meeting kunnen komen! Hopelijk is het dan mooi terrasjes weer. Hangt nog wel af van mijn werkrooster als mijn overplaatsing van baan geregeld is. Maar wellicht kunnen we alvast een datum in het weekend prikken, bijvoorbeeld zaterdag 18 april en een plek (wellicht Groningen stad, dat is voor iedereen centraal. Ik hoor het wel wat jullie goed uitkomt, lijkt mij in ieder geval leuk, om jullie allen te meeten.
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Maar wellicht kunnen we alvast een datum in het weekend prikken, bijvoorbeeld zaterdag 18 april en een plek (wellicht Groningen stad, dat is voor iedereen centraal. Ik hoor het wel wat jullie goed uitkomt, lijkt mij in ieder geval leuk, om jullie allen te meeten.



Ik kan! Groningen is goed, maar Assen is voor mij ook prima. Lijkt me leuk
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
NiNi ik heb je ff een PB gestuurd:)
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
NiNi ik heb je even een PB gestuurd:)
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Hoi, was even weg van forum met al die storingen. Goed plan om alvast een datum vast te zetten, groningen is voor mij dichterbij maar assen kan uiteraard ook!
Alle reacties Link kopieren
EvenWatAnders, ik heb je even een PB gestuurd.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
pb terug marielle
en ook weer terug marrielle



Zijn er al concrete plannen?
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Mag ik me me ook bij jullie aansluiten? Ik ben 43 en woon in hartje Groningen, vlakbij t centrum, werk hier ook.

Ben single, geen kids en katten :-) Ik zou het leuk vinden om mijn sociale cirkel wat uit te breiden, hoop van jullie te horen.

Lijkt me erg gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Leentje,

Welkom. Leuk! Je kunt gerust een BP sturen wanneer je wat nader kennis wilt maken hoor.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik kwam hier terecht en aangezien ik in maart ga samenwonen in Groningen heb ik even snel een account aangemaakt.

Het lijkt mij erg leuk om met andere meiden in contact te komen aangezien ik buiten mijn vriend en zijn familie om nog niet echt mensen ken daar! Ik kom zelf uit Alkmaar en ik ben 24 jaar.
Gezellig Anntares en Leentje.

Mij lijkt 18 april als streefdatum wel een goed idee. En dan ergens in groningen of assen? Of misschien bij iemand thuis, mocht iemand haar huis beschikbaar stellen.
Alle reacties Link kopieren
Marielle: Ik neem aan dat je PB bedoeld? haha ik zal je zo even een berichtje sturen, alleen ff kijken hoe dat moet :-)

18 april vind ik prima, en er zijn zoveel leuke plekken in Groningen om af te spreken. Newscafe misschien? Of misschien is dan al wel mooi lenteweer, kunnen we terrasje pakken, altijd gezellig. Of onder de Martini toren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Leentje_71 schreef op 08 februari 2015 @ 14:22:

Marielle: Ik neem aan dat je PB bedoeld? haha ik zal je zo even een berichtje sturen, alleen ff kijken hoe dat moet :-)

18 april vind ik prima, en er zijn zoveel leuke plekken in Groningen om af te spreken. Newscafe misschien? Of misschien is dan al wel mooi lenteweer, kunnen we terrasje pakken, altijd gezellig. Of onder de Martini toren?



Uh, ja PB inderdaad:)

Normaal gesproken zie je rechtsboven een poppetje. Deze is voor mij nu niet zichtbaar. Forum gedoe denk ik. Wanneer ik met de muis in de buurt van game / zoek / pijlers beweeg komen de persoonlijke instel mogelijkheden en zo wel in beeld. Daar kun je ook, geloof bij mijn voorkeuren, je PB functie aanzetten.



Succes.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Leentje, je hebt zelf je PB functie uit staan. Het is inderdaad bij 'mijn voorkeuren' en dan 'anderen mogen mij een bericht sturen'
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zie het, ik heb hem open gezet! Thanks...dat wist ik niet eens :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Leentje_71 schreef op 08 februari 2015 @ 15:56:

Ja ik zie het, ik heb hem open gezet! Thanks...dat wist ik niet eens :-) stuur je even een PB
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
18 april lijkt mij ook een goede datum! Alleen waar weet ik niet, ik ben nog niet zo bekend in Groningen stad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anntares schreef op 09 februari 2015 @ 12:49:

18 april lijkt mij ook een goede datum! Alleen waar weet ik niet, ik ben nog niet zo bekend in Groningen stad.Leuk dat je deze datum ook hebt genoteerd! Waar, ach dat zien wel toch? Hangt ook even van het weer af tzt:)
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Streepje31, hoe gaat het? Ik zie je niet meer in je topic en ook bij de PB kom ik je niet meer tegen.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
quote:marielle75 schreef op 09 februari 2015 @ 16:10:

[...]





Leuk dat je deze datum ook hebt genoteerd! Waar, ach dat zien wel toch? Hangt ook even van het weer af tzt:)Dat is ook wel handig om te weten inderdaad. Terrasje in de hagel is ook niks
Alle reacties Link kopieren
18 april vind ik ook een prima datum!

Assen of Groningen maakt qua afstand voor mij niets uit, dus ik vind allebei prima .



Een locatie zou ik niet weten, want ben daar niet erg bekent.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Wijn-tje! Wordt een leuk clubje zo.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Nou als iedereen hier akkoord gaat zullen we dan de datum van 18 april aanhouden, misschien kunnen we tezijnertijd wel even kijken waar we afspreken via prive berichten.

Nini en Wij-ntje: welkom in het noorden des lands, ik woon dan wel niet in Drenthe maar in Groningen maar ik wil hier nooit meer weg, heb ooit 5 jaar in Utrecht gewerkt en gewoond maar ben blij dat ik weer terug ben, hier liggen toch mijn roots.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het prima, maar is voor de 18e dan de bedoeling 's avonds of 's middags?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven