Vriendinnen Groningen

30-01-2015 13:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo girls! Ik ben op zoek naar vriendinnen in Groningen aangezien ik daar in mei naar toe ga verhuizen. Ik ga samenwonen

Ik ben 31 jaar en hou erg van katten. Wandelen, theeleuten en lunchen doe ik ook graag. Ik maak graag collages. Films kijken vind ik ook leuk. Je kan me op facebook vinden onder Marleen Geut. Ben benieuwd naar de reacties:)



Groetjes Marleen
Alle reacties Link kopieren
We kunnen smiddags beginnen en als het allemaal leuk en gezellig is kunnen we misschien wel hapje gaan eten met elkaar maar mij maakt het niet zoveel uit...ik ben flexibel...:-)
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Leentje. Ik heb ook de tijd aan mezelf die dag. Verder geen verplichtingen of andere afspraken. Heb 18 april geblokt in mijn agenda:)
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook flexibel, maar wou even weten wat jullie in gedachten hadden en waar ik rekening mee moet houden.
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten in en om de stad Groningen. Zelf ben ik 39 en woon in de kop van Drenthe tegen de Stad aan. Via het viva forum zie ik vaak door alle oproepen de bomen in het bos niet meer. Op Facebook zijn hier speciale groepen voor en daar zijn (ook) al leuke contacten ontstaan. Mag ik jullie attenderen op deze groepen? Nieuwe vriendinnen maak je hier (Noord Nederland) heeft al 800 leden en sinds gisteren is er een nieuwe groep genaamd Single Ladies Noord Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn wel erg veel mensen en ik vind een klein clubje veel gezelliger..maar das mijn persoonlijke mening :-)
Alle reacties Link kopieren
Het Huys van Bunne is toch niet zoooooo groot. Haha en de oude melkfabriek ook niet. Ik ga liever ook voor een kleiner groepje.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Halo daar ben ik weer, was echt mega mega druk, met werken, huiszaken en verhuiszaken. Ga zo even de pb beantwoorden! Wat leuk dat er zoveel mensen willen afspreken. Welkom Leentje! Leuk om kennis te maken!~De 18e staat nog steeds? Ik ga even teruglezen...
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen dat het zo bevalt Leentje! Lees dat jij eerst ook in de Randstad woonde. Maar fijn dat de keuze zo goed is uitgepakt. Hoor van veel mensen dat dit als een grote stap wordt ervaren. Het vreemde is dat ik dit nu nog helemaal niet zo ervaar (maar goed ik woon er nog niet), maar misschien komt dat nog. Het kan ermee te maken hebben dat ik echt een heel klein dorp ben opgegroeid....Wij waren vorige week even in Drenthe, wat heb ik genoten van al het vogel gekwetter in de tuin zeg. Merk dat ik daar al helemaal blij van word.



De 18e staat in mijn agenda, las iets over de melkfabriek. Is dat de meetingplace? Ben natuurlijk helemaal blanco in Drenthe/Groningen, dus ken nog geen leuke afspreek plekjes,ik laat mij dan ook maar op sleeptouw nemen en verassen! Is in de middag een idee zo rond een uur of 16:00?



Marielle ik heb je een pb gestuurd!
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip Bunner, maar ga toch liever voor de kleinschaligheid van een vivaforum...
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
ooh ja, uit eten vind ik een top idee.....ken wel het tapasstraatje in Groningen (maar da's dan ook het enige wat ik ken hahaha). Iemand nog ideas wat betreft uit eten gaan. Dan kunnen we wellicht wel rond etenstijd afspreken
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee inderdaad!

Ik ben tot nu toe nog maar 3x in Groningen naar een restaurant geweest, en alle 3 de keren was het niet zo goed uitgepakt.. Dus geen tips helaas
Alle reacties Link kopieren
Oeps Anntares haha, jammer dat het niet zo lekker was. Waar ben je geweest als ik vragen mag? Heb laatst wel lopen opscheppen over het tapasstraatje in Groningen (vond ik echt heerlijk, tot nu toe 2x keer geweest). Wij waren met vriendinnen in Amsterdam tapa's gaan eten (all you can eat) en wij vonden de kwaliteit en de hoeveelheid beduidend minder.....

..
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Hallo dames,



Ik ben niet zo'n groepsafspreker maar lees wel met belangstelling mee :-)



Ik ben 34, woon al heel lang in de stad Groningen en heb 3 katten.



Als jullie met een groepje uit eten willen kan ik Cantina Mexicana erg aanraden. Het eten is er altijd heerlijk. Het is er wel altijd heel druk en reserveren kan niet, tenzij je met 6 of meer bent geloof ik. Zorg alleen dat je niet op de 3e verdieping terecht komt want daar is het helemaal niet mooi of gezellig. Snap ook niet waarom ze het daar zo hebben ingericht maar dat is weer een heel ander onderwerp :-)



Verdere leuke plekken om af te spreken met een groepje zijn "Courtney's Kitchen" en "Elmer's " beide niet voor avondeten maar meer voor thee, koffie, warme chocomelk en iets lekkers erbij.
Ben ik ook weer! Zal zo even pb's beantwoorden.



18de staat voor mij, lijkt me prima.



Leuk he Nini, die vogeltjes. In mijn tuin is het ook razend druk momenteel, veel gekwetter.





Qua restaurant maakt het mij niet zoveel uit, denk dat tapas op zich wel een goed idee is, kan je fijn kwekken ondertussen. Cantina mexicana vind ik persoonlijk echt heel slecht, maar misschien is dat persoonlijk hoor.

Ik denk dat het beste is om een beetje het weer af te wachten en dan besluiten wat we gaan doen precies. Zolang we maar een datum hebben toch?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips Anders! Ga ik onthouden, heb veel plekjes te ontdekken daar.



@Even.. Tapas lijkt mij ook een goed plan, hoe staat de rest hierin? Even kijken met hoeveel mensen wij gaan. Kunnen natuurlijk ook op de gok gaan, geen idee hoe dat zit met plekken daar in Groningen, maar met veel mensen is het denk ik wel handig om te reserveren....misschien bij een plek waar je zowel binnen als buiten kan zitten want een terrasje met mooi weer is niet verkeerd.. ik lees de ideeën wel tegemoet! Ik ga nu ook maar even eten. krijg honger van al die restaurantjes
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Met hoe veel zijn we onderhand? We kunnen altijd de week (dag) van te voren reserveren natuurlijk, vaak ligt het aan het weer hoe druk het overal is.
Ik zie to, streepje, trouwens niet meer hier, jullie nog in pb ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Even! anders een dag van te voren, inderdaad wie gaat er mee!! Kunnen wij meteen inventariseren met hoeveel man. Geen idee waar Streepje is, ik stuur wel ff en fb bericht!
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Nini: ik ben van oorsprong wel een grunnegse hoor, ik heb alleen even 5 jaar een overstap gemaakt naar het westen omdat hier zo weinig werk was. Dus ben in een impulsieve bui gaan solliciteren en heb daar een baan gevonden en heb daar genoeg ervaring op gedaan om uiteindelijk weer terug te kunnen komen. HIer werk ik nu alweer 9 jaar. Maar ik heb een leuke tijd gehad daar ondanks dat ik de enige groninger was haha

De biechtstoel is ook een leuke plek om te eten, ik ben zelf ook niet zo weg van catina mexicana, ook omdat het daar vaak erg duk is en je elkaar zo slecht kunnen verstaan, time out cafe vind ik ook erg leuk en ook cafe boven jan. Ugly duck is ook leuk by the way, ach zoveel leuke dingen. Maar dat kunnen we altijd later nog bekijken.

Ik vind 16:00 uur prima om af te spreken, eerst borrelen en dan eten?
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek liever 1 op 1 af eigenlijk. Ik ben niet zo van de groepsmeetingen.
Alle reacties Link kopieren
Vind het zelf wel leuk om met een groepje af te spreken, stel je voor dat het 1 op 1 niet klikt.

Maar, wie gaan er mee?

Aangezien ik een stuk jonger ben dan de meesten hier, vind ik het wel leuk als er nog iemand van in de 20 mee gaat.
Ik vind zelf een groepje ook leuker, veel makkelijker voor mij in ieder geval. Ik ben 32, maar volgens sommigen net een klein kind.
Alle reacties Link kopieren
Ieder zo zijn ding, persoonlijk vind ik een groepje prima, stel inderdaad dat er geen klik is. Maar niet iedereen ziet dat natuurlijk zitten.! Ben wel al dan een oude taart van 36 blijkbaar hahah.....maar ook hier nogal jeugdig van karakter (kan ook wel serieus zijn hoor als ik dat wil) en word zeker niet zo "oud" geschat! Maar kan mij wel voorstellen dat je ook wat leeftijdsgenoten zoekt Wij-tje..... wellicht sluiten zich meer 20-ers aan. Maar laat je niet weerhouden, zou gewoon mee gaan! Age is just a number Dus Even jij gaat! Gezellig! Da's al 2 met Wij-tje erbij (mocht je meegaan). Leentje volgens mij ook! En als echte Groningse lees ik al dal je genoeg tentjes weet, altijd fijn. Teller staat dan nu op 4.....
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
quote:nini1978 schreef op 12 februari 2015 @ 09:42:

De 18e staat in mijn agenda, las iets over de melkfabriek. Is dat de meetingplace? Ben natuurlijk helemaal blanco in Drenthe/Groningen, dus ken nog geen leuke afspreek plekjes,ik laat mij dan ook maar op sleeptouw nemen en verassen! Is in de middag een idee zo rond een uur of 16:00?

Ha NINI. Nee de melkfabriek is geen meetingplace:) Eerder in de topic schreef BunnerroadCorporation over FB en dat daar ergens ook contacten in het Noorden te vinden zijn. De groep bestaat al uit 800 mensen en daar reageerde ik op:) Gezien de Nickname en de verdere omschrijving gok ik dat deze persoon in Bunne woont. Vandaar.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
quote:nini1978 schreef op 12 februari 2015 @ 16:34:

Ieder zo zijn ding, persoonlijk vind ik een groepje prima, stel inderdaad dat er geen klik is. Maar niet iedereen ziet dat natuurlijk zitten.! Ben wel al dan een oude taart van 36 blijkbaar hahah.....maar ook hier nogal jeugdig van karakter (kan ook wel serieus zijn hoor als ik dat wil) en word zeker niet zo "oud" geschat! Maar kan mij wel voorstellen dat je ook wat leeftijdsgenoten zoekt Wij-tje..... wellicht sluiten zich meer 20-ers aan. Maar laat je niet weerhouden, zou gewoon mee gaan! Age is just a number Dus Even jij gaat! Gezellig! Da's al 2 met Wij-tje erbij (mocht je meegaan). Leentje volgens mij ook! En als echte Groningse lees ik al dal je genoeg tentjes weet, altijd fijn. Teller staat dan nu op 4.....



EvenWatAnders, NINI, Wij-ntje(?), Leentje, Mariëlle

Teller staat op 5 jeeeeeeh
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven