Vriendinnen Groningen

30-01-2015 13:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo girls! Ik ben op zoek naar vriendinnen in Groningen aangezien ik daar in mei naar toe ga verhuizen. Ik ga samenwonen

Ik ben 31 jaar en hou erg van katten. Wandelen, theeleuten en lunchen doe ik ook graag. Ik maak graag collages. Films kijken vind ik ook leuk. Je kan me op facebook vinden onder Marleen Geut. Ben benieuwd naar de reacties:)



Groetjes Marleen
Alle reacties Link kopieren
zo even terug gelezen! Ben 36 jaar, heb een man van 38 een zoon van 5 en een hele lieve kleine grijze bejaarde whiskas kat...volgens mij heeft echt iedereen katten...kewl...en een moestuin. Zijn jullie ook al die ah moestuintjes aan het verzamelen? Wij wel voor onze nieuwe tuin.



Antares zo te lezen heb jij al heel wat tentjes bezocht...Shufu state klinkt hip, wat serveren zij daar?



Greetz allen
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2015 19:05
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SPAM!
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Drenties zijn nu eenmaal wat stug en gesloten, maar wel super vriendelijk. Duurt even en voor je het weet zit je met een bakkie gezellig te kletsen. Fijn dat de verhuiding goed gaat nimi. Ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd, en nog in de spullen. Maar we willen nog verbouwen, dus doen het rustig aan met alles.

Huis is leefbaar en daar gaat het om tenslotte. Ik heb een tuin van 850 m2 om te onderhouden, waarvan 45 m2 moestuin. Pak het dus iets groter aan de ah moestuin zaadjes. Is ook een enorme hobby van me!

En ik mag bijna weer!! Jeee!
Heb je ge emailed marielle! (pb's hier vergeet ik steeds)
Alle reacties Link kopieren
Nini, Shufu state is een wokrestaurant Daar ben ik vorig jaar met de verjaardag van mijn vriend geweest met de hele schoonfamilie
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kom jullie oproepje tegen....ik zou mij heel graag willen aansluiten als het kan!

Ik ben 2 jaar geleden in Groningen komen wonen.

Ik ben 44 jaar, getrouwd met een grunninger, geen kinderen, wel kat ....

In Groningen zelf ken ik niet veel mensen, het lijkt mij wel leuk er meer te leren kennen.



Ik zou dan wel het oudste peerd op stal zijn, maar natuurlijk jong van geest



Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Welkom hen70. Wat mij betreft ben je van harte welkom:). Heb je gezien dat we een datum hebben geprikt? Zaterdag 18 april om 16.00 uur. Locatie, ergens in Groningen, hebben we nog niet afgesproken.



Volgens mij zitten we dan nu op 7:

Leentje71

EvenWatAnders

Marielle75

Wij-ntje

Anntares

Nini

en hen70



Nog iemand vergeten....?
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Leuk, dank je voor het welkom! :-)

Ik heb idd gelezen dat er een datum is geprikt. Ik kan de 18e april.

Spannend en leuk!
Alle reacties Link kopieren
Welkom hen70 en leuk dat je ook meegaat!
Welkom hen!
Ik ben trouwens begonnen met emailen met marielle, om alvast wat kennis te maken (pb's hier vergeet ik te vaak)

Misschien een leuk idee om een soort mail groepje te maken? (aangezien niet iedereen facebook en/of whatsapp hebben) Zo ja, pb me even je email adres, dan stuur ik een groepsmailtje rond.
Alle reacties Link kopieren
Blij dat ik welkom ben!



EvenWatAnders, ik stuur je mijn email adres

FB heb ik ook
Leuk!

Ik wacht even een dag of wat af voor ik een groeps mail maak, maar stuur je sowieso even een mail, zodat je mijn email ook hebt!
Alle reacties Link kopieren
Heb jij mijn pb gekregen EvenWatAnders?

Ben er niet zo handig in geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Welkom hen!! Join da club, leuk dat je meegaat de 18e, Wat een goed idee Even! Ik stuur je even een pb voor de groepsmail. Marielle (het heeft even geduurd) heb je ook even een pb teruggestuurd. En wow Even wat heb jij een mega grote tuin, dan zijn de moestuintjes van de ah een lachertje inderdaad. Ik geloof graag dat je nog in de dozen zit, ik voorzie dat scenario bij ons ook wel, omdat wij veel aan het verbouwen zijn en een maandje is toch echt te weinig om een heel huis te strippen.

Ik lees alweer dat er veel lekkers te eten is in Groningen, wok is ook prima.... keuze te over.
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Heb ook fb trouwens!
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een pb gestuurd met mijn mailadres
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje.

Zondag wordt het super mooi lente weer. Ik weet dat we op 18 april een afspraak hebben met de hele groep, maar wie vindt het leuk/heeft tijd/zin om aanstaande zondag een mooie wandeling te maken? Hoeft helemaal niet een super lange wandeling te zijn hoor, wanneer je daar niet zo van houdt. Een ronde om de Hoornse Plas is ook al leuk. Hoe en wat kan natuurlijk even in overleg:)



Lees graag of er belangstelling is!
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Hoi dames! Ik heb de dames die mij hebben ge-pb't met hun email een mailtje gestuurd. Nu hebben we van een aantal de echt namen ook.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! EvenWatAnders.

Klopt het dat Leentje71 en Wi-ntje er nog niet bij zitten?
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Klopt!

Dit zijn nini, hen anntares en marrielle. ( en ik zelf dus als afzender)

Wie wie is komen we in de mail wel exact achter hahah
Alle reacties Link kopieren
EvenWatAnders heb je een pb gestuurd,

was even afwezig op dit account op Viva!



Heb i.v.m privacy redenen nog een ander account!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Evenwatanders: ik heb je een pb gestuurd, gekregen?

Hen: je bent niet de oudste hoor, ik word dit jaar ook 44 dus dat valt weer mee haha

Leuk clubje voor 18 april en ook nog verschillende leeftijden, altijd gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Pfffff, pak van mn hart, ben ik niet alleen de oudste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven