vriendinnen groningen/drenthe

05-08-2014 21:43 56 berichten
Hey meiden



zijn jullie het thuiszitten ook een beetje zat. Het lijkt me leuk om in contact te komen met meiden die net als ik van gezelligheid houden.



een paar trefwoorden: theeleuten (koffie mag ook hoor) bios, muziek, shoppen, terrasje, cultuur, natuur, op de bank hangen en een film kijken of juist actief/creatief bezig zijn, praten en luisteren.



Zelf woon ik (31jr) in de provincie groningen, heb een vriend, ben gek op lezen en wandelen. Owja ik heb een auto en i'm not afraid to use it



het maakt me niet uit waar je vandaan komt, hoe je er uit ziet en wat je leeftijd is, als je gezellig en eerlijk bent hoor ik graag van je



Groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elza,



Ik heb je oproep gelezen en ik wil ook graag er op uit en leuke dingen doen met vriendinnen, vandaar dat ik reageer op je oproep. Ik ben 35 jaar en ik woon in Groningen.



Naar de bios gaan, shoppen, natuur etc al die dingen vind ik ook leuk om te doen. En ik ben ook in het bezit van een auto



Ik hoop dat je mij toevoegt als vriendin, zodat we prive berichten kunnen sturen naar elkaar.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi Elza,



Dat klinkt allemaal gezellig Dus vandaar dat ik ook mijn reactie plaats!



Ook ik ben op zoek naar een vriendin om leuke, gezellig dingen te mee ondernemen, of gewoon gezellig wat kletsen!



Ik ben 28 jaar en woon in Assen, samen met mijn vriend. Een auto is ook in mijn bezit.. ooh zo handig!



Groetjes Vlinder
Hey vlinder



leuk dat je reageert

assen, erg leuke stad mijn vriend woont daar



wat zijn je hobbies/interesses?



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heej meiden,



Ik ben ook opzoek naar nieuwe vriendinnen. Vandaar dat ik hier mijn berichtje neerzet. Ik woon in Assen en ben 24jaar. Ik heb helaas geen auto. Vind wel veel leuk om te doen: bios,uitgaan,shoppen,terrasje pakken,of gewoon thuis een film kijken en kletsen.

Hoop wat van jullie te horen.



Groetjes
Hey girly,



dat je geen auto hebt, geen probleem hoor. ook zonder ben je welkom :D het gaat om de gezelligheid



wat zou jij leuk vinden om te doen met een groep meiden die je nog nooit gezien hebt? ik heb zelf op dit moment even geen inspiratie namelijk.



stuur gerust een pb als je nog iets van me wilt weten

groetjes elza
Alle reacties Link kopieren
Heej Elza,



Wat mij wel een leuk idee lijkt om te doen met een groep meiden is eerst elkaar leren kennen bijvoorbeeld op een terrasje wat drinken. En dan als dat goed gaat naar de bios met ze allen lijkt me wel gezellig.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Oproep gezien en wil graag reageren.

Ik woon sinds april in Groningen, samenwonend. Ik ben 25 jaar en in een bezit van een auto, wel nodig want ik werk in Hoogeveen, dus iedere dag op de weg!



Hebben jullie al gezamenlijk afgesproken? Zo niet, dan wil ik me graag bij jullie aansluiten. Lijkt me leuk!
Hey Linsey



nog niets afgesproken, alles nog in de startende fase

dus wees welkom.



zal je toevoegen, dan kunnen we pb-en



groetjes Elza
Hey meiden



aangezien er toch een aantal gereageerd hebben (waarvoor dank ;) ) lijkt het me leuk om binnenkort eens bij elkaar te komen.



vrijdagavond of zaterdagmiddag/avond lijkt me het handigst. heb dan de volgende data in de aanbieding: 29 of 30 aug. 5 sept, 12 of 13 september.



het hoe wat waar, daar denk ik nog even over na. suggesties zijn welkom via pb.



Groetjes elza
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!



Ik kan vrijdag 29 augustus.

Lijkt me leuk!



Ik hoor graag wanneer we afspreken.



Groetjes Linsey
Alle reacties Link kopieren
Heey! Ben ik nog op tijd om te reageren?

Ik woon in Hoogeveen en reis elke dag langs Groningen voor mijn studie! Altijd leuk om gezellige mensen te leren kenen.



Ik ben 19 overigens maar veel van mijn vrienden zijn tussen de 20 en de 30. Vandaar dat ik hier reageer. Ik hou van: Shoppen, wandelen, terrasje, leuke gesprekken, lezen, koken, schrijven.

Ik heb geen auto. Wel beschik ik over mijn ov-kaart waardoor ik overal heen reis! haha
You never fail until you stop trying.
Hey Rosanne



tuurlijk ben je welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd! en je leeftijd, ach

over de datum is nog wat onduidelijkheid op dit moment. Misschien slim om je e-mailadres even in een pb naar mij te sturen voor verdere info?



groetjes Elza
helaas geen verdere reacties, dus we beginnen even opnieuw



net als jij zijn er genoeg andere meiden die het thuiszitten ook beu zijn, dus reageer.... en wie weet zit je binnenkort met een "zooitje ongeregeld" aan de thee/koffie/sterke drank om elkaar beter te leren kennen en uiteindelijk leuke vriendschappen te kweken



de data daar hebben we t later wel over, eerst een clubje meiden verzamelen :D



groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
Nou ik meld me aan haha..



25 Jaar, gezellig ingesteld, gek op shoppen en leuke dingen doen zoals; bios (meidenfilm) en een high tea. ook vind ik een avondje stappen erg leuk en soms is gewoon net iets teveel drank erg gezellig! vriendinnen hebben allemaal een kindje of wonen samen, dus ik ben vaak 's weekends thuis..



Ben vrijgezel, en vind het leuk om dates te bespreken, lekker roddelen of mannen spotten
quote:irreplaceable schreef op 27 augustus 2014 @ 16:37:

Nou ik meld me aan haha..



25 Jaar, gezellig ingesteld, gek op shoppen en leuke dingen doen zoals; bios (meidenfilm) en een high tea. ook vind ik een avondje stappen erg leuk en soms is gewoon net iets teveel drank erg gezellig! vriendinnen hebben allemaal een kindje of wonen samen, dus ik ben vaak 's weekends thuis..



Ben vrijgezel, en vind het leuk om dates te bespreken, lekker roddelen of mannen spotten staat genoteerd, eind van de week/begin volgende week volgt er een mailtje
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook nog steeds mee gezellig!



Engelina14; ik heb je een prive berichtje gedaan met mijn email adres. Hoop dat ie goed aangekomens is, stuur eigenlijk zelden een prive bericht haha.
quote:_Linsey_ schreef op 28 augustus 2014 @ 12:30:

Ik doe ook nog steeds mee gezellig!



Engelina14; ik heb je een prive berichtje gedaan met mijn email adres. Hoop dat ie goed aangekomens is, stuur eigenlijk zelden een prive bericht haha.heb helaas geen privebericht ontvangen, maar ik noteer je, tot nu toe zijn we met 4
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies,

Ik ben Ehhh iets ouder dus ik beroep mij op je openings berichtje "het maakt me niet uit hoe oud je bent" hihihihi

Maar zonder gekheid, ik ben dus net ff ouder maar ook ik,ben op zoek naar leuke, gekke, lieve, gezellige dames .



Ik herken me helemaal in je trefwoorden,werd er helemaal enthousiast van dus daarom een berichtje.

Weet niet of jullie al wat gedaan hebben ofzo maar als jullie er voor open staan klets ik graag een keer mee!!



Ik woon in assen en ben super mobiel maar toch ook weer niet :p

In die zin dat ik flexibel ben en wel een auto tot mijn beschikking heb maar ik kan niet zo heel ver lopen... Sinds kort heb ik dus hulpmiddelen voor de langere afstanden. Gelukkig ben ik verder mijn spontane gebleven :-)

Lijkt me leuk wat te horen!!
quote:Lise01 schreef op 01 september 2014 @ 18:37:

Hey ladies,

Ik ben Ehhh iets ouder dus ik beroep mij op je openings berichtje "het maakt me niet uit hoe oud je bent" hihihihi

Maar zonder gekheid, ik ben dus net ff ouder maar ook ik,ben op zoek naar leuke, gekke, lieve, gezellige dames .



Ik herken me helemaal in je trefwoorden,werd er helemaal enthousiast van dus daarom een berichtje.

Weet niet of jullie al wat gedaan hebben ofzo maar als jullie er voor open staan klets ik graag een keer mee!!



Ik woon in assen en ben super mobiel maar toch ook weer niet :p

In die zin dat ik flexibel ben en wel een auto tot mijn beschikking heb maar ik kan niet zo heel ver lopen... Sinds kort heb ik dus hulpmiddelen voor de langere afstanden. Gelukkig ben ik verder mijn spontane gebleven :-)

Lijkt me leuk wat te horen!!



wees welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd! ik heb je inmiddels ook een pb gestuurd.

groetjes elza!
Alle reacties Link kopieren
Leuk leuk!! Maar eh, ik zie geen privé bericht??
hey das raar,

heb je anders je mail adres voor me, dan stuur ik de info daar naartoe



groets
Alle reacties Link kopieren
Mag wel naar lise74@live.nl :-)

Groetjessss
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik zou mij ook graag willen aansluiten! Ik ben Lisa, 29 jaar en sinds 1 september woon ik in Groningen (vanwege werk van mijn man). Hiervoor heb ik drie jaar in Utrecht gewoond en heb ik via deze site een leuk vriendinnengroepje weten op te bouwen. Hopelijk gaat dat nu weer lukken



Over mezelf: borrelen in de kroeg of bij lekker weer op terras sta ik altijd voor open. Ook vind ik het erg gezellig om af en toe een hapje met elkaar te eten, in een restaurant, bij iemand thuis of om te bbqén in het park. Ook ga ik af en toe graag naar (techno/dance) festivals om even lekker te kunnen dansen.



Hoor wel wanneer we gaan afspreken!



Groetjes Lisa
quote:elisa_84 schreef op 03 september 2014 @ 18:39:

Hoi meiden,



Ik zou mij ook graag willen aansluiten! Ik ben Lisa, 29 jaar en sinds 1 september woon ik in Groningen (vanwege werk van mijn man). Hiervoor heb ik drie jaar in Utrecht gewoond en heb ik via deze site een leuk vriendinnengroepje weten op te bouwen. Hopelijk gaat dat nu weer lukken



Over mezelf: borrelen in de kroeg of bij lekker weer op terras sta ik altijd voor open. Ook vind ik het erg gezellig om af en toe een hapje met elkaar te eten, in een restaurant, bij iemand thuis of om te bbqén in het park. Ook ga ik af en toe graag naar (techno/dance) festivals om even lekker te kunnen dansen.



Hoor wel wanneer we gaan afspreken!



Groetjes LisaElisa wees welkom! zou je me ook je e-mail adres willen sturen, in een pb is natuurlijk t handigst. zoals t er nu uitziets 7 sept ergens wat drinken in de stad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven