vriendinnen Haarlem

15-02-2015 19:18 33 berichten
Hoi!



Ik ben 26 jaar en het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen in Haarlem!

Recentelijk ben ik weer in Haarlem komen wonen (na jaren op andere plekken te hebben gewoond) en het lijkt me leuk om wat nieuwe vriendinnen te leren kennen om leuke dingen mee te doen zoals lekker naar het strand gaan en de stad in!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25 en lijkt me leuk om keer met je de stad in te gaan, een drankje doen.

Woon in Lisse , als dat geen probleem is voor je.

Je mag me een berichtje sturen als je leuk lijkt



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Klinkt herkenbaar Naamloosje!

Ik werk momenteel in Haarlem en woon in de buurt van Haarlem.

Ik ben 26 en single. Heb brede intresses en sta eigenlijk overal wel voor open.



Mocht het je wat lijken dan hoor ik het wel
Leuk dat jullie reageren! Ik probeer een prive berichtje te sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi naamloosje!



Ik ben 23 en woon in hoofddorp. Het lijkt me leuk om in contact te komen!

Mijn e-mail is Evers.Jessica@hotmail.com



Hopelijk tot mails!



Gr. Jessica
Hoi Ik heb jullie allemaal een bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo naamloosjes en de andere leuk jullie berichtjes ik ben 24 Jaar woon in Den Haag lijkt me ook leuk om nieuwe meiden te leren om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen ergens drankje doen of kroegje of gezellig uitgaan gaan ik vind zelf niet erg om te reizen mochten jullie toch interesse hebben dit Is me e mail adres latina_chick@hotmail.nl lijkt me leuk om wat van jullie te horen groetjes Imen
Hoi, ik ben 23 en woon ook in de buurt van Hoofddorp/Haarlem. Werk inmiddels full-time en ben sinds kort weer single na een vrij lange relatie. Het lijkt mij heel gezellig om weer eens wat nieuwe mensen te leren kennen, gezellig een terrasje pakken, winkelen of een dagje naar het strand.
Hoi! Ik stuur wel een privé berichtje!
Oh lymo91, ik kan je geen privé bericht sturen!
Ik zag het net.. Nu moet het wel lukken Ik kan jou nog steeds geen berichtje sturen.
Ik heb wat gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi naamloosjes,



Leuke oproep! Lijkt mij ook super leuk om nieuwe meiden te leren kennen om gezellig mee te eten, de kroeg in te duiken, terrasje pakken of een dagje naar het strand te gaan. Ik ben 27, woon in de omgeving van Haarlem en sinds een paar maanden weer single.



Stuur maar een berichtje als je het leuk lijkt om in contact te komen!



Groetjes!
Ga ik doen, leuk!
Alle reacties Link kopieren
hoi naamloosjes,



ook ik kom uit omgeving Haarlem en zoek ook gezellige meiden om bv mee te stappen.



33 jaar, single, geen kids.
Ik stuur een privé berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik woon ook in Haarlem en zoek ook vriendinnen om leuke dingen mee te doen maar ook om bijv een goed gesprek mee te voeren. Ben 36 jr, wel vriend, geen kinderen. Hoor jullie graag terug.



Gr
Hoi Veertje,



Kan je een priveberichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Misschien dat ik wat aan de jonge kant ben, ik ben 19. Wil ik toch een poging wagen. Ik ga over 2,5 week van Almelo naar Amsterdam verhuizen (aan de kant van Haarlem) en ken hier amper mensen. Het lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen om leuke dingen mee te gaan doen.



Groetjes,

Tessa
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naamloosje,



Ik kan je geen privebericht sturen? Misschien jij mij wel?

Groetjes...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naamloosje,



Je oproep spreekt me aan! Het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben 26 jaar, single en woon in Haarlem.Het lijkt me leuk om wat van je te horen. Kon je geen privé bericht sturen, je kan me mailen op vivahaarlem88@gmail.com



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik zie dat het oproepje al van even geleden is, maar wil toch graag aansluiten als dat nog kan!

Woon sinds 5 jaar ongeveer in Haarlem, maar vind het wel leuk nog nieuwe mensen te leren kennen.



Ik ben single, bijna 27 (volgende week), geen kinds en werk full time.



Ik hoop wat te horen!
Ik heb al een tijdje niet meer in dit topic gekeken! Maar leuk wat te horen! Ik zal kijken of het lukt om privé berichtjes te sturen. Soms moet je daar je instellingen voor veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven