Vriendinnen in Amersfoort

16-10-2016 21:43 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik woon nu een jaar in Amersfoort samen met mijn vriend en ken nog steeds weinig mensen hier. Ik ben op zoek naar meiden om leuke dingen mee te ondernemen! Ik ben 27 jaar en houd ervan om een terrasje te pakken, uit eten te gaan en naar de film te gaan. Ik rijd ook paard. Hoor graag van jullie!



Groetjes Line
Alle reacties Link kopieren
Hoi Line,



Ik woon ook een jaar in Amersfoort. Ik ken ook nog weinig mensen in de omgeving. Veel van mijn vriendinnen wonen ver weg (Emmeloord) en spontaan afspreken is er daardoor niet meer bij . Net als jij lijkt het me leuk om samen een filmpje te pakken. Vooral de echte vrouwenfilms zoals Bridget Jones.



Even een korte achtergrond van mij:

Ik ben ik oktober 2015 naar Amersfoort gekomen vanwege werk. Ik ben 33 jaar en werk fulltime. Wat ik graag vooral doe met vriendinnen: oneindig kletsen, films kijken, samen shoppen, naar een ladies night gaan en af en toe een lokaal festival bezoeken en wie weet wat nog meer. Of een keertje een sportieve uitdaging aangaan. Ik heb verder geen Olympische ambities, gaat bij het sporten vooral om de fun.



Groetjes Linda
Alle reacties Link kopieren
Hoi Line,



Ik ben vorig jaar ook naar Amersfoort verhuisd en net als jij mis ik het spontane afspreken. Zeker het lunchen en borrelen. Ik ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend. Op dit moment werk ik fulltime in het basisonderwijs. Ik wil ook graag weer gaan paardrijden, dus misschien kan jij me meer vertellen over paardrijden in de omgeving....



Groetjes, Anne
Alle reacties Link kopieren
Hi line en de rest!



Ook ik ben vorig jaar verhuisd voor de liefde en mis ontzettend het spontane afspreken met vriendinnen. Even gezellig ergens gaan lunchen of een biosje pakken is toch makkelijker met mensen die in de buurt wonen ipv 96 kilometer zuidelijker.



Even wat over mijzelf: ik ben 27 jaar en kom dus oorspronkelijk uit het zuiden. Ik ben vorig jaar mei hierheen verhuisd voor de liefde. Ik kon gemakkelijker overgeplaatst worden op het werk dan mijn vriend.

Ik ben werkzaam in de retail als assistent manager.

Ik ben gek op reizen, lekker borrelen/ eten, interieur en verslind graag wat tijdschriften.



Ik hoor graag van jullie!



Groetjes, Milou
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!



Ook ik ben op zoek naar gezellige mensen in de omgeving om iets leuks mee te doen! Sinds mei woon ik met mijn vriend samen in Amersfoort. We komen uit Nijmegen, maar in verband met werk (hij in Amersfoort ik in Amsterdam) zijn we hierheen verhuisd. Amersfoort is een super leuke en mooie stad, maar inderdaad, met vriendinnen om leuke dingen mee te plannen wordt het waarschijnlijk nog veel leuker!



Ook ik hou van terrasjes pakken, uit eten gaan, naar slechte chickflicks in de bioscoop gaan, en af en toe een cultureel of natuur-uitstapje vind ik ook erg leuk. Ik ben 27jr en heb kunstgeschiedenis in Nijmegen gestudeerd.



Ik weet niet of jullie onderling al meer contact hebben gehad, maar zullen we anders binnenkort elkaar leren kennen onder het genot van een wijntje?



Groetjes,

Sandra
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag ook willen aansluiten als dat kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort met knorretje25 afspreken omdat ik haar al langer ken via internet (maar nog nooit heb ontmoet).

Heeft er iemand zin om aan te haken?
Alle reacties Link kopieren


Ik zou het ook leuk vinden om nieuwe contacten op te doen



Ben 29 jaar, werkzoekend als orthopedagoog en in mijn vrije tijd (wat nu veel is ) doe ik aan tennis, koken, films kijken (ik heb een Pathépas ), kletsen over van alles en nog wat, lezen, spelletjes spelen en altijd in om iets nieuws uit te proberen. Ik heb paard gereden, dus lijkt mij leuk om een keer een buitenrit weer te doen. Misschien niet nu, want koud maar wie weet in de lente.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik doe graag mee!
Alle reacties Link kopieren
@Fae en @Lindavdijk sturen jullie anders even een privebericht met je nummer. Dan maak ik wel even een groepschatt aan met knorretje25 erbij!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook graag bij! Maar @Sandraviva, hoe stuur ik je een privébericht?



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ehm dan moet je even op mijn profiel gaan staan, daar krijg je als het goed is de optie stuur een bericht te zien...
Alle reacties Link kopieren
@linda @lineve @muisenflip als jullie dit lezen... Er is een Amersfoort whatsappgroepje, als jullie erbij willen komen sturen jullie dan even je nummer in een privebericht??
Alle reacties Link kopieren
@Sandraviva. Ik heb je een bericht gestuurd :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Line (en de rest),



Zou ik ook nog kunnen aanhaken? Ik ben 27 en woon sinds ruim een jaar in Amersfoort. Een prachtige stad, maar spontaan met vriendinnen afspreken gaat lastig als iedereen ergens anders woont. Het lijkt me leuk om meer mensen te leren kennen om mee te koken, te pubquizzen, naar de bioscoop te gaan etc.



Ik hoor graag of ik nog aan de groep kan worden toegevoegd!



Groetjes Welmoed.
Alle reacties Link kopieren
Yes gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Ha Line en anderen,



Ik woon nu sinds april samen met mijn vriend in Amersfoort. Hoe leuk ik hem en Amersfoort ook vind, ik zou graag ook nieuwe mensen willen leren kennen om spontane en gezellige dingen mee te doen. Mocht je nog iemand erbij willen en kunnen hebben dan wil ik me graag aansluiten .



Gr. Lotte
Alle reacties Link kopieren
LAO92 stuur anders even een privebericht met je nummer, dan voeg ik je toe aan de whatsappgroep!
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_324747 wijzigde dit bericht op 17-01-2017 23:44
Reden: Bericht verwijderen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_151064 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 08:48
99.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dames!



Wat klinkt dit allemaal reuze gezellig. Ik zou graag aansluiten bij deze spontane club meiden. Zo'n vier jaar woon in nu in Amersfoort en dat bevalt enorm. Helaas kan je er achter komen dat je met sommige vriendinnen niet meer zo goed klikt en het kijkt me reuze gezellig om een keertje een wijntje te doen of biosje te pakken.



Groetjes Lot
Alle reacties Link kopieren
Hoi Iedereen!



Ik ben Mirthe, 30 en woon nu twee jaar in Amersfoort! Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in de buurt en om leuke dingen te ondernemen! Ik vind het leuk om zo nu en dan bordspellen te spelen. Daarnaast ga ik graag de natuur in en hoop ik ooit het zeilen weer eens op te pakken.Maar natuurlijk is een terrasje straks in de lente ook erg gezellig!



Het lijkt me leuk om bij jullie aan te sluiten!



Groetjes Mirthe
Alle reacties Link kopieren
Vandaag jullie bericht gezien en dat klinkt gezellig!



Ik ben benieuwd of jullie nog een plekje hebben . Ik ben 31, woon nu ruim een jaar in Amersfoort, houdt van leuke dingen doen, zoals lekker borrelen, bordspellen, uit eten, een filmpje te pakken of dat soort dingen.



Lijkt het me leuk om in contact te komen. Willen jullie laten weten of het nog kan?



Groetjes Daniëlle
LIVE every moment Laugh every day
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,



Ook ik woon in Amersfoort, ben 29 jaar oud en zou het leuk vinden om meiden te leren kennen in de omgeving van amersfoort. Ik houd van een filmpje pakken, lekker uiteten, af en toe een keer op stap gaan en vooral lekker kletsen.



Groeten,

Josephine
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_335617 wijzigde dit bericht op 20-08-2018 22:02
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven