Vriendinnen in Breda gezocht (28-35 jaar)

03-05-2015 19:50 14 berichten
Hi ladies!



Ik ben Marloes (31 jaar) en woon in de binnenstad van Breda.

Ik ben op zoek naar leuke gezellige meiden om dingen mee te doen zoals op stap gaan (dansen), naar festivals gaan (dance muziek in NL-BE), concerten bezoeken, terrasje pakken, filmpje pakken, theater (toneel e.d.), maar ook om een goed gesprek mee te voeren.



Veel van mijn vriendinnen zijn gesetteld en hebben geen tijd meer om leuke dingen te doen of ze wonen simpelweg niet in de buurt. Ikzelf ben vrijgezel (geen kinderen) en vind het leuk om erop uit te trekken met een klein groepje dames.



Ik ben ietwat introvert, kijk eerst de kat uit de boom, maar als ik eenmaal op mijn gemak ben dan kom ik absoluut los. Anderen beschrijven mij als lief, sociaal en een tikkeltje verlegen; vandaar dat ik het lastig vind om ‘in real life’ nieuwe vriendinnen te maken. En ook omdat dat als dertiger nu eenmaal allemaal wat moeilijker gaat



Lijkt het je leuk om samen met mij leuke dingen in Breda te ondernemen dan kom ik graag in contact met je!

(Ik ben nieuw op dit Viva-forum dus ik weet nog niet precies hoe alles werkt ).



Liefs, Marloes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi marloes,

Mijn naam is nelly en ben 33 jr oud.

Ik woon sinds een paar jaar in breda maar heb hier nog niet zoveel contacten. (Ik kom uit noord holland)



Ik kan herken mezelf in veel dingen die je over jezelf verteld, vooral qua persoonlijkheid, maar ook qua interesses en hobbies.

Ik werk in de hulpverlening, woon samen en heb geen kinderen.



Ik vind het leuk om eventueel verder te babbelen, vraag maar raak.

Tzt zou ik dan wel willen meeten, want ik vind het altijd wel beetje onpersoonlijk en lastig zo via de mail.

Anyway, misschien hoor ik van je.

Grtz
Hi Nelly,



Dank voor je berichtje en leuk om (online) kennis te maken.

Je bent de eerste die reageert op mijn oproep. Fijn dat er meer meiden zijn zoals mij



Waar woon je precies in Breda? En wat zijn jouw hobbies enzo? En wat doe je precies in de hulpverlening?



Lijkt me leuk om een keer af te spreken!



Liefs, Marloes.



Ps: ik kon je geen PB sturen dus vandaar dit bericht als reactie. Misschien mailadressen uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
quote:CarpeDiem1983 schreef op 05 mei 2015 @ 15:59:

Hi Nelly,



Dank voor je berichtje en leuk om (online) kennis te maken.

Je bent de eerste die reageert op mijn oproep. Fijn dat er meer meiden zijn zoals mij



Waar woon je precies in Breda? En wat zijn jouw hobbies enzo? En wat doe je precies in de hulpverlening?



Lijkt me leuk om een keer af te spreken!



Liefs, Marloes.



Ps: ik kon je geen PB sturen dus vandaar dit bericht als reactie. Misschien mailadressen uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi marloes,

(Mn reactie liet even op zich wachten...ik dacht ik krijg wel een seintje van viva, maar helaas...)

Emailadres is goed , je kan me vinden op poetry81@gmail.com.

Dat vind ik wel fijner dan zo alles via de site.

Stuur me een email en dan beantwoord ik je vragen groetjes en fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marloes,



Ik woon in Tilburg, maar heb ik Breda gestudeerd en ga er geregeld op bezoek bij een andere zelfstandige, vriendelijke en vrijgezelle vriendin. Ik heb een auto en dus is deze afstand voor mij niet zo'n probleem.

Veel vriendinnen wonen inmiddels inderdaad samen met hun vriend of te ver weg. Dan verwateren de vriendschappen. Daar kan ik me ook in vinden.



Verder ben ik 32 en en sluiten je karakter en hobby's best goed aan bij die van mij. Je gezicht komt me bekend voor dus misschien heb ik je al ergens zien lopen.



(Overigens mogen anderen in de omgeving van Tilburg ook contact met mij opnemen, als ze willen.)
Je bent beter, knapper, leuker, liever en slimmer dan ik. Maak het jezelf niet zo moeilijk, NPS-er.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Ik ben 31 jaar, vrijgezel en woon in Geertruidenberg, maar binnenkort hopelijk in Oosterhout, ik ben namelijk op zoek naar een huis daar.

Ook ik ben een rustig en vrij introvert persoon die eerst wat afwachtend is, en daarom maak ik niet snel nieuwe vrienden. Maar als ik mensen wat beter ken kunnen we de grootste lol en goede gesprekken hebben

Ik ga graag naar festivals en concerten, bioscoop of theater en vind een avondje in de kroeg ook erg gezellig. Thuis kan ik me ook prima vermaken met een wijntje of filmpje. Ook hou ik erg van wandelen.

Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen en als het klikt leuke dingen te ondernemen!



Groetjes,

Anneke
Alle reacties Link kopieren
Hey Anneke,



Klinkt leuk. En Oosterhout is prima in de regio. In Geertruidenberg ben ik nooit geweest, maar dat ligt hemelsbreed niet veel verder, zie ik.

Ik kan je geen bericht sturen. Kan je dat wel naar mij?



Groetjes, Chocokitty
Je bent beter, knapper, leuker, liever en slimmer dan ik. Maak het jezelf niet zo moeilijk, NPS-er.
Hi Anneke & ChocoKitty,



Dank voor jullie enthousiaste reacties. Ik zou het leuk vinden om binnenkort af te spreken (ik ben al in contact met Nelly, het meisje wat als eerste heeft gereageerd). Als jullie dat ook leuk vinden dan stuur me even jullie mailadres, dan kan ik jullie wat laten weten.



Liefs, Marloes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marloes,



Ik heb je een privé berichtje gestuurd met mijn e-mailadres!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Leuk om te zien hoe hier iedereen enthousiast op elkaar reageert, ik hoop dat het forum nog actief is.



Ik zal me even kort voorstellen. Ruth, 28 en ik woon ook in Breda. Woon hier nog niet zo lang en veel van mijn vrienden wonen wat verder weg daarom zou ik graag wat meer contacten op willen doen in Breda.



Ik hou van afwisseling dus in mijn vrije tijd doe ik graag verschillende dingen van een terrasje pakken of wat drinken in de stad, naar het theater gaan/ concert, tot lekker uitgebreid koken of een wandeling maken in het bos.



Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen en samen leuke dingen te gaan doen.



Groetjes,

Ruth
Hi Ruth,



Dank voor je berichtje en leuk dat je ook openstaat voor nieuwe contacten.



Stuur me even een PB met je mailadres. We zijn namelijk een afspraak aan het plannen. Als je het leuk vindt dan ben je ook van harte welkom!



Fijn weekend nog.



Liefs, Marloes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marloes en Nelly,

Op facebook hebben we een groep vriendinnen Breda (let niet op de leeftijd die erbij staat, kan ruimer genomen worden). Wij ondernemen regelmatig uitjes met elkaar, zoals de ladiesnight bioscoop, terras, uit eten enz.

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie je aanmelden https://www.facebook.com/groups/577239782410380

Groetjes Astrid
Dank voor je bericht en uitnodiging Astrid, maar op dit moment heb ik al meer dan genoeg nieuwe meiden leren kennen.

Maar misschien dat een van de andere meiden uit mijn oproep wil aanhaken.



Veel plezier in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven