Vriendinnen in omgeving Almelo

25-09-2016 15:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben een jonge moeder (29 jaar) en woon sinds een half jaartje in Almelo. Ik woonde voorheen in Arnhem, dus best een hele overgang. Gelukkig hebben we hier een leuk huis en heb ik ook een leuke baan. Maar ik mis nog wel veel gezelligheid. Daarom ben ik opzoek naar leuke gezellige meiden die zin hebben in een keer af te spreken.

Hou je van lekker eten, gezellig kletsen, sporten, shoppen, er op uit gaan, dingen ondernemen en nog zo veel meer...

Laat dan even wat van je horen.



Groetjes Jacquelien
Alle reacties Link kopieren
Hi Jacquelien,

Ik ben ook een jonge moeder en t lijkt me leuk om in contact te komen, kon je alleen geen prive berichtje sturen.



Ik woon niet in almelo maar wel in de buurt
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig om te lezen. Ik ben een paar jaar geleden ook verhuisd van Arnhem naar Twente! Inderdaad wel ff wat anders.

Ik ken hier ook maar weinig mensen. Ben een moeder van 31 met 2 kleine kinderen. Je mag me een berichtje sturen als je wil.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben iets ouder, 41, maar qua gedrag en uiterlijk kan ik voor 30 doorgaan

Ik mis ook wat gezelligheid/sociale dingen in mijn leven doordat vriendinnen van me door een relatie of kinderen geen tijd meer hebben helaas. Bij een sportschool krijg je weinig aansluiting omdat veel vrouwen daar al in groepjes komen en ik ben niet iemand die daar dan zo tussen gaat zitten. Ben niet verlegen of zo maar toch...



Ik woon samen in Almelo en mijn grootste hobby is het zingen in mijn band. Ik houd van shoppen, wandelen (heb een hond), bios, gezellig kletsen en theedrinken enzovoort. En dat mis ik dus ook wel eens nu, meiden met wie ik dat gezellig kan doen. Mijn beste vriendin heeft een hernia en kan niet alles maar heeft ook geen behoefte aan meer contacten en ik dus wel Vandaar dat ik reageer!



Het lijkt me erg leuk eens af te spreken met een stel meiden om te kijken of het klikt. Ik heb een fulltime baan maar werk veel thuis, waardoor ik mijn uren lekker kan indelen. Dus zelfs voor onverwachte dingen ben ik te porren haha! Gezellig lunchen of een keer naar een ladies night, dat soort dingen...



Ik hoor het graag!



Groetjes!!!
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ik woon zelf nu een jaar in Almelo, ben 26 jaar en heb een dochtertje. Veel van mijn vroegere vrienden zie ik niet, omdat we uit elkaar zijn gegroeid. Ik vind het leuk om te shoppen, terrasje te pakken, goed gespek te voeren, uit eten te gaan, sporten, creatief bezig te zijn .. van alles eigenlijk wel

Privéberichtjes zijn welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven