vriendinnen omg haarlem 25-35 jr

01-02-2016 18:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey meiden,

woon alweer een tijdje in haarlem maar bijna al mijn vriendinnen wonen verder weg. Op zoek naar vriendinnen om lekker spontaan de stad in te gaan voor een borrel of een meidenavond op de bank. Zonder dat je vooraf alles helemaal moet plannen.



Ik ben zelf 32 jaar maar voel me nog steeds 25 Werk full time als storemanager in een kledingwinkel dus hou natuurlijk ook heel erg van shoppen )))

verder ga ik in mijn vrije tijd af en toe naar de sportschool ben ik te vinden op terrasjes, lekker lunchen, op stap, lekker dansjes doen in de stad en borrelen.



lijkt je dit gezellig hoor ik graag van je.



groetjes yvonne
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Wat super leuk Is het handig om je te mailen ?
Alle reacties Link kopieren
hoi summer,



je kan me mailen op



yvonneheling@hotmail.nl



groetjes yvonne
Alle reacties Link kopieren
Ha Yv,



Zelf heb ik onlangs een vergelijkbaar berichtje geplaatst. Ik ben 33 en ook op zoek naar gezelligheid in Haarlem. Mijn interesses zijn vrij breed, variërend van musea tot nachtelijke avonturen. Het lijkt me leuk om binnenkort wat af te spreken.





Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Yvonne,



Zie dat het bericht al van een maandje geleden is, maar ik zoek vergelijkbare contacten, dus dacht misschien kan ik me nog aansluiten.

Ik ben in mijn eentje naar Haarlem verhuisd, terwijl al mijn andere vriendinnen in Amsterdam zijn gebleven. Op zich helemaal geen probleem, maar toch mis ik iets in Haarlem. Aan de ene kant voelt het een beetje vreemd om dit via een forum te doen, maar aan de andere kant waarom ook niet! Dus als je nog een stap/lunch/dans maatje zoekt, let me know!
Alle reacties Link kopieren
Hi Meiden,



Ik zie dat het laatste berichtje al van een poosje geleden is, maar ik zou ook graag wat meer mensen in Haarlem leren kennen om spontaan een drankje te doen of een terrasje nu het zonnetje zich hopelijk snel wat vaker laat zien.



Misschien leuk om binnenkort een koffie in de stad te doen om kennis te maken?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook gezellig Jennifer onder genot van bakje koffie/ thee om kennis te maken...

Gr
Leuke berichten!



Ik wil me graag aansluiten op het moment dat er wat ondernomen gaat worden.

Mag 1 op 1, maar ook met groepje afspreken lijkt mij gezellig. Ik ben 28 jaar en woon sinds een maandje in Haarlem.

Ik hou van heerlijk op een terras zitten, stappen, biosje, uit eten, wijn drinken en salsadansen:)

Uiteraard vind ik nog veel meer leuk, maar moeten we dan van tijd tot tijd maar achter komen lijkt me!



Als er interesse is hoor ik dat graag Geen idee of ik berichtjes kan ontvangen, want ik weet niet goed hoe het hier werkt.

Liefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven