Vriendinnen omg Tilburg 25-35 gezocht

18-12-2014 14:38 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen... Koop n racefiets, kan je met mij mee fietsen!!! :-)

Naar terrasjes!
Alle reacties Link kopieren
Haha, dan heb ik wel een hele goede motivatie om in beweging te komen!! Heb er trouwens wel vaker over nagedacht, mijn vriend wielrent en lijkt me heerlijk om buiten actief te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook heel leuk!! Ik ben ook pas net begonnen! Mijn man wielrent ook ( zeg je dat zo?) en na heeeeel lang te hebben gevoetbald ben ik toch op de fiets gestapt... T is erg leuk!

Jij nooit aan sport gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het je zo goed bevalt! Ik heb altijd gedanst maar na een operatie te snel weer begonnen en beetje geforceerd. Daarna verhuisd en niet meer opgepakt. Dus nu aan het bedenken wat bij me past en wat ik leuk zou vinden!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nicky,



Ik ben Silvie,27 en ik woon vlakbij Tilburg.



Ik zoek net als jij wat leuke nieuwe contacten om gezellige dingen mee te ondernemen.

Je kunt me mailen op silvietje26@gmail.com.



Groetjes van Silvie
.
Alle reacties Link kopieren
Balen he die stomme operaties en blessures ook! Ik woon ook in de buurt... Geef liever mijn mailadres niet hier openbaar.... Je kan me een privé berichtje via viva sturen denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



ik wil mij ook graag aansluiten om een keertje wat gezelligs te gaan doen! Ik woon sinds ongeveer een half jaar in Tilburg (Reeshof) en ken ook nog niet zoveel mensen. Mijn vriend werkt in Tilburg en daarom hebben wij ons eerste koophuis hier gekocht! Zelf werk ik in Eindhoven. Ik ben 27 jaar oud en heb toevallig ook 2 hangoorkonijnen. :D Wielrennen gaat mij niet lukken i.v.m. een knieblessure, maar voor alle andere gezellige dingen ben ik zeker te porren!
Alle reacties Link kopieren
Haha petitefleur...ben juist begonnen ivm knieblessure
Alle reacties Link kopieren
Haha ok! Wie weet kan ik in de toekomst dan ook wel starten met wielrennen...!
Alle reacties Link kopieren
quote:ilonas schreef op 19 december 2014 @ 08:53:

Hi Nicky,



Ik ben Ilona, 25 jaar en ik woon in Bergen op Zoom.

Sinds een half jaar heb ik een vriend in Tilburg (ook centrum) dus ben ik vaak daar...

Alleen ken ik verder niemand in Tilburg :P Je oproepje klinkt erg leuk!

Ik hou van shoppen, koken(en opeten :P), bioscoop, etc. etc.



Groetjes Ilona



Hoi Ilona,



Leuk van je te horen!



Bevalt bet een beetje om in Tilburg te zijn? Leuk dat je vriend ook in het centrum woont, wellicht bij mij in de buurt!



Ik kan me voorstellen dat het dan leuk is om ook zelf contacten te hebben hier :-).



Hihi, ik kan altijd erg genieten van lekker eten, dus koken doe ik alleen al daarom graag :D. Shoppen en bios vind ik ook altijd erg leuk!



Vind je het leuk om eerst te mailen/fb-en?



Groetjes,

Nicky
Alle reacties Link kopieren
quote:sasve schreef op 19 december 2014 @ 11:14:

Balen he die stomme operaties en blessures ook! Ik woon ook in de buurt... Geef liever mijn mailadres niet hier openbaar.... Je kan me een privé berichtje via viva sturen denk ik?



Hoi Sasve,



Jaa, dan ben je net lekker bezig en ben je weer terug bij af .



Ik heb geprobeerd jou een prive berichtje te sturen, maar geen idee hoe dat moet haha.. Weet jij het?



Ik zal zo nog eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Petitefleur1 schreef op 19 december 2014 @ 12:54:

Hoi meiden,



ik wil mij ook graag aansluiten om een keertje wat gezelligs te gaan doen! Ik woon sinds ongeveer een half jaar in Tilburg (Reeshof) en ken ook nog niet zoveel mensen. Mijn vriend werkt in Tilburg en daarom hebben wij ons eerste koophuis hier gekocht! Zelf werk ik in Eindhoven. Ik ben 27 jaar oud en heb toevallig ook 2 hangoorkonijnen. :D Wielrennen gaat mij niet lukken i.v.m. een knieblessure, maar voor alle andere gezellige dingen ben ik zeker te porren!



Hoi Petitefleur,



Leuk van je te horen! Bevalt het wonen goed in de Reeshof? Wel spannend, een eerste koophuis!



Ik werk ook enkeke dagen per werk in Eindhoven, toevallig! En wat leuk dat jij ook twee hangoorkonijntjes hebt! Hoe oud zijn ze? Kunnen ze het een beetje met elkaar vinden?



Hier liggen meneer en mevrouw al de hele dag tegen elkaar aan te luieren hihi :-). Vind het zo'n lieve en grappige beestjes.



Leuk dat er meerdere mensen uit de omgeving hierop gereageerd hebben! Misschien moeten we eens met wat meiden iets plannen, een drankje in de stad ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Hey Nicky, denk dat je die optie hebt uitstaan.... Zie t niet.. Misschien bij je instellingen? Anders via fb?
Alle reacties Link kopieren
Hou Sasve, voogens mij heb ik zojuist iets aangevinkt zodat jij me wel een berichtje kunt sturen!
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Petitefleur & "de rest" .



@ Petitefleur; Gezien je uit de Reeshof komt dacht ik je een privé berichtje te sturen. Maar dat staat uit.

Ik zag dat je ook een knie blessure hebt en sinds kort in de Reeshof woont, voor mij geldt beide hetzelfde. Mij lijkt het erg leuk dicht in de buurt contacten op te doen, zelf heb ik ook een hangoor konijntje, lief dier! .

Mij lijkt het leuk eens te contacten.



@"de rest", zijn jullie van plan om eens met zijn alle wat af te spreken? Mij lijkt het leuk aan t sluiten. Ik woon al zo'n 5 jaar in Tilburg, ben vrijgezel maar heb veel gesettelde vrienden om mij heen. Erg jammer om spontaan eens wat leuks te gaan doen. Vandaar dat het me erg leuk lijkt om eens een drankje te doen in het nieuwe jaar?



Ik hou zelf van koken, fotografie en ontwerpen, wijntjes, gezellig kletsen, shoppen een filmpje, lijkt me leuk om wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
@ Nicky

Wat toevallig dat je ook in Eindhoven werkt! We hebben best een paar overeenkomsten volgens mij. Ik heb 2 konijnen van 6,5 jaar oud.. Ze zijn helemaal weg van elkaar, heel schattig! Wonen in de Reeshof bevalt heel goed! Al heb ik begrepen dat dat eigenlijk niet het 'echte' Tilburg is. ;) Leuk dat je gedanst hebt, ik ook!



@Bir87

Als het goed is kan je mij nu een priveberichtje sturen, leuk! Ik ben nieuw op het forum en had de optie nog niet aan staan. Lijkt me gezellig een keertje af te spreken!



Hoe kunnen we nu het best iets regelen/plannen? Een keer een drankje drinken met z'n allen inderdaad? Ik ben nu iig ook prive te bereiken!



Fijne kerstdagen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Petitefleur1 schreef op 24 december 2014 @ 21:48:

@ Nicky

Wat toevallig dat je ook in Eindhoven werkt! We hebben best een paar overeenkomsten volgens mij. Ik heb 2 konijnen van 6,5 jaar oud.. Ze zijn helemaal weg van elkaar, heel schattig! Wonen in de Reeshof bevalt heel goed! Al heb ik begrepen dat dat eigenlijk niet het 'echte' Tilburg is. ;) Leuk dat je gedanst hebt, ik ook!



@Bir87

Als het goed is kan je mij nu een priveberichtje sturen, leuk! Ik ben nieuw op het forum en had de optie nog niet aan staan. Lijkt me gezellig een keertje af te spreken!



Hoe kunnen we nu het best iets regelen/plannen? Een keer een drankje drinken met z'n allen inderdaad? Ik ben nu iig ook prive te bereiken!



Fijne kerstdagen allemaal!



Hoi petitefleur,



Haha ja we hebben inderdaad best veel gemeen! Konijntjes, gedanst, werken in Eindhoven en wonen in Tilburg! Leuk :-). Mijn snuffels zijn ongeveer 4 jaar oud. Haha, de Reeshof is officieel wel Tilburg toch! Het is idd wel een stukje rijden vanuit het centrum. Fijn dat het je daar bevalt!



Lijkt me leuk iets te plannen in het nieuwe jaar, wat is handig? Kijken wie wil en dan datum prikken?
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Mag ik me ook aansluiten om een keer gezellig iets mee te gaan doen?

Even me voorstellen

Ik ben 28 jaar, getrouwd en moeder van 2 hele lieve kindjes. Ik werk 3 dagen per week en ga aankomend jaar mijn studie bedrijfseconomie weer op pakken. Kwa sport probeer ik 3x per week naar de sportschool te gaan maar dit lukt me soms niet, oeps hihi. Ik ben dol op koken, terrasjes en bioscoop. Ook op z'n tijd een dansje vind ik erg gezellig. Ik woon in een dorpje rondom tilburg.



Hoor graag van jullie
Alle reacties Link kopieren
Hi Mmiep, gezellig!!



Ik stuur iedereen wel even een priveberichtje om een datumprikker rond te sturen!
Alle reacties Link kopieren
Mmiep zou je mij je Emailadres willen sturen? Ik kan je namelijk geen priveberichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Petitefleur1 schreef op 28 december 2014 @ 17:49:

Mmiep zou je mij je Emailadres willen sturen? Ik kan je namelijk geen priveberichtje sturen.



Wat leuk! Mijn mail is mmiep@hotmail.nl



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg, iedereen konijntjes ;) hi hi,



@Petitefleur1, ik heb je ook een mailtje gestuurd met mijn mail adres erin..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven