Vriendinnen Omg zeeland

23-02-2017 20:35 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik vroeg mij af of er op dit forum vrouwen tussen de 22-30 uit zeeland zitten, die op zoek zijn naar een leuke vriendschap!

Door omstandigheden ben ik vrienden verloren in zeeland, ik ben hier voor de liefde naar toe verhuist en nu de liefde over js zou ik hier ook willen blijven wonen. Maar ik merk dat ik het toch lastiger vind dan gedacht om vrienden te maken, aangezien ik niet elk weekend in de stad te vinden ben.

Ik hou erg van terrassen, bioscoop, kletsen en dat soort dingen

Echt een uitgaan type qua feesten ben ik niet zo, dus mij zul je niet elk weekend in de stad tegen komen! Maar gezellig borrelen op het terras of thuis een gezellig groepje vind ik super leuk.



Dus zijn er meer vrouwen die dit gezellig lijken, stuur gerust een privé berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik ben ook 22 en hou ook van gezellig kletsen en dingen doen maar de tijd van uitgaan is voorbij omdat ik samenwoon en een dochtertje heb nu. Door dit 'serieuze' leventje helaas de meeste vrienden kwijtgeraakt omdat hun nog lang leven de lol leventje hebben
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi! Ik heb een prive berichtje gestuurd. Weet alleen niet of hij goed verzonden is.



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven