Vriendinnen omgeving Breda gezocht

01-04-2015 20:28 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey..ik ben Annerieke 26 jaar en kom uit Breda. Na het stuklopen van een lange relatie ben ik toe aan wat gezelligheid! Ik hou van etentjes/ terrasjes/ shoppen en ook zeker om af en toe op stap te gaan. Nu zijn veel van mijn vriendinnen voornamelijk druk met hun vriendjes en ben ik op zoek naar leuke meiden die af en toe een drankje willen gaan doen!



Stuur me maar een berichtje als het je wat lijkt of voeg me toe op fb.



x
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Je berichtje spreekt me erg aan! Ik ben 24 en woon in de omgeving van Breda.

Het lukte me niet om je een PB te sturen dus vandaar dat ik zo reageer :-)



Ik ben niet iemand om iedere week af te spreken maar af en toe iets drinken, hapje eten of winkelen lijkt me erg leuk!

Je kunt me ook mailen op gordeldiertjeviva@hotmail.com



:-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annerieke en Gordeldiertje,



Er zijn de afgelopen maanden meerdere van dit soort berichten gepost. Heb alleen het idee dat de posts ergens halverwege stranden en er niets wordt afgesproken :( . Ik was ook op zoek naar leuke meiden om dingen mee af te spreken (had zelf een oproepje geplaatst voor een evt. kookclubje).

Ik ben 25 jaar woon en werk in Breda, na studie periode in Den Haag wil ik graag weer een sociaal leven opbouwen in Breda.

Zou het leuk vinden om een keer wat af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb een tijdje geleden ook een bericht geplaatst om mensen te leren kennen in Breda. Ik woon sinds september in Breda en het lijkt me leuk om meer een sociaal leven hier op te bouwen. Ik vind het ook erg leuk om naast mijn werk als apothekersassistente een terrasje te pakken, naar festivals te gaan en uit te gaan. Het lijkt me leuk om een keer wat af te spreken. En voor mij ook niet elke week.. Maar gewoon af en toe misschien een idee om een groepsapp te beginnen?

Groetjes Eva.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Het lijkt me leuk om aan te sluiten. Hebben jullie al iets afgesproken?
Alle reacties Link kopieren
Haii



Ik had begin april al gereageerd op dit berichtje maar niets meer gehoord. Het lijkt me leuk om opnieuw een poging te doen om iets leuks te ondernemen! Inderdaad een groepsapp beginnen een idee?
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Ik heb zelf ook een oproepje geplaatst om mensen te leren kennen in Breda. Ik zou het leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten!

Misschien kunnen we elkaar toevoegen op Facebook? Ik geef mijn nummer namelijk niet zo snel aan iemand



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Goed idee;-) als iedereen mij een privé berichtje stuurt maak ik dat FB groepje wel aan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb je een priveberichtje gestuurd. Ik had nog niet in deze groep gereageerd, maar het lijkt me wel leuk. En wel fijn om eerst via facebook af te tasten of het wat is/wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een privébericht gestuurd mamaroos!
Alle reacties Link kopieren
We hebben een fb groepje aangemaakt. Hoe meer er aansluiten hoe leuker, dus stuur me gerust een berichtje. Dan voeg ik je toe!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een berichtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven