Vriendinnen omgeving Delft

26-06-2014 16:49 12 berichten
Hoi meiden!



Een tijd terug heb ik hier ook al een oproepje geplaatst. Hierop kreeg ik veel leuke reacties en is er een gezellig groepje ontstaan.



Jammer genoeg niet in de buurt van Delft. Het lijkt mij leuk om eens spontaan af te spreken zonder dat er een half uur gereisd moet worden. Gezellig een drankje doen op de Beestenmarkt of een filmpje pakken bijvoorbeeld.



Ik zal mij kort voorstellen: ik ben 22 jaar en woon dus in Delft. Ik woon samen met mijn vriend.

Ik ben net afgestudeerd en nu druk aan het solliciteren.

Wat mijn hobby's zijn: uit eten gaan, sporten, winkelen, terrasjes pakken, reizen, dagjes weg, gezellig kletsen thuis op de bank.



Wat ik verwacht: een vriendin die oprecht, gezellig en zichzelf is en daadwerkelijk wil afspreken (als het klikt), zodat het niet bij whatsapp, facebook of mail blijft!



Spreekt het je aan, stuur me dan een reactie of een berichtje!



Alle reacties Link kopieren
Hey toefjeslagroom,



Hier ook iemand in Delft die normaliter ook aanspraak heeft met mensen die inderdaad buiten Delft wonen.

Ikzelf woon in Delft, ben 28 jaar en woon samen met mijn partner. Lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Iemand van net 40 ook welkom ? :-)

Jong van geest hoor :-)
Alle reacties Link kopieren
Jazeker dikkiedappie,



Ik had zojuist je oproep voor stelletjes gelezen, lijkt me ook leuk! Mijn vriend en ik zijn ook ontzettend gek op bordspellen.
Alle reacties Link kopieren
Toendra, kan ik je ergens mailen?

Anders mag je mij ook mailen op dikkiedappie1@gmail.com :-)
Alle reacties Link kopieren
Dikkiedappie, ik zal je een email sturen.
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden,



Ik woon ook in Delft en ben 31 jaar. Ook ik zoek nog wat mensen om spontaan mee af te kunnen spreken in Delft.

Ik woon samen met mijn vriend en werk in de zorg, ik zit dus soms wat moeilijker met de weekenden maar kan door de weeks ineens vrij zijn.

Kan ik er nog bij? Mijn (viva) mailadres is lobelia1983@hotmail.com



groetjes

Lobelis
up
Alle reacties Link kopieren
Hooi!



Ik wil ook meedoen 😄

Ik ben 28 en woon net 3 weken in Delft. Ik ben al verliefd op de stad, maar afgezien van collega's heb ik verder nog niet echt contacten kunnen leggen. Met het warme weer van afgelopen week vind ik het leuk om lekker 's avonds op het terras te zitten.

@toefjeslagroom; ik stuur je een pb!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook persoonlijke berichtjes gestuurd, zou leuk zijn om af te spreken, (wellicht met zijn vijven)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Hier iemand uit Rotterdam, 32 jaar en het lijkt mij leuk om aan te sluiten, met dezelfde intensies en gedachten!

Mijn mail adres is appelmoesje81@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, dit oproepje is al wat ouder. Zijn er al vriendschappen ontstaan? ☺️ Iemand nog interesse in een nieuwe vriendschap?



Groetjes Debbie
When nothing goes right, go left.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven