Vriendinnen omgeving Den Haag

20-04-2015 20:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



De mooie zomerdagen komen er weer aan, en dan merk je ineens dat je niemand hebt om te bellen. Vriendschappen verwateren, mensen verhuizen naar het buitenland of ze wonen aan de andere kant van het land.

Dus vandaar deze oproep.



Ikzelf ben niet perse van de beauty en shopping, (voornamelijk omdat ik meestal geen geld heb; student) maar des te meer van series, games, bioscoopje pakken, lekker uit eten en in de zomer vanuit de hangmat van de strandtent cijfers uitdelen aan de nieuwe strandtrends. Ik zit liever met mensen gezellig in een kroeg met een goed gesprek dan dat ik 'uit ga'. Ik drink niet, maar van een blowtje op z'n tijd ben ik niet vies.

Ik ben 27, woon al 6 jaar samen met mijn vriend waarmee ik nu al bijna 11 jaar samen ben, en we hebben 2 katten.



Geïnteresseerd? Laat dan even een berichtje achter!
Blow, blow, thou winter wind, thou art not so unkind, as man's ingratitude. ~William Shakespeare
Want bioscoop en strandtent zijn gratis? Beetje vaag verhaal eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Nou, nee.. Ik bedoelde meer dat als ik moet kiezen, dat ik dan eerder mijn geld aan iets anders uitgeef.

Maar je hebt gelijk, nu ik het teruglees, is het nogal onsamenhangend. Ik ben nooit goed in jezelf samenvatten in een paar regels in de hoop dat je duidelijk genoeg bent, zodat er dan iemand reageert.
Blow, blow, thou winter wind, thou art not so unkind, as man's ingratitude. ~William Shakespeare
Ik kan het ook niet hoor.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Thanks!
Blow, blow, thou winter wind, thou art not so unkind, as man's ingratitude. ~William Shakespeare
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vind je verhaal heel duidelijk hoor! Het lijkt me wel leuk om je te leren kennen!

Ben ook niet echt van de hele nacht uitgaan, maar leuke dingen doen vind ik niet verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Leuk dat je reageert! Ik zit zelf nu in een erg gezellige groep mensen, allemaal uit Den Haag zo'n beetje. Misschien vind je het leuk om erbij te komen? https://www.facebook.com/groups/ViVaDenHaag



En anders kunnen we zelf ook wat afspreken natuurlijk!

Groetjes
Blow, blow, thou winter wind, thou art not so unkind, as man's ingratitude. ~William Shakespeare
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Thanks ik heb me aangesloten bij de groep!
Alle reacties Link kopieren
Precies wat ik ook zoek! Zag de link naar de fbgroep al voorbij komen dus ook ik heb me aangemeld, zal me daar kort voorstellen! =)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven