Vriendinnen omgeving Haarlem gezocht 22-38

15-05-2015 22:58 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Een aantal vriendschappen zijn in de afgelopen jaren verwaterd omdat iedereen een andere kant op ging in zijn/haar leven. Nu mis ik wat gezelligheid in mijn leven en het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 25 jaar oud en studeer nog een aantal jaar. Ik vind het leuk om met allerlei soorten mensen om te gaan. Maar het allerleukste vind ik wanneer de gesprekken wat dieper gaan, je kunt vertellen waar je voor gaat/staat en wat er in je leven speelt, en wanneer je kunt filosoferen over het leven.



Ik ben niet heel erg sportief, maar een stuk wandelen kan ik waarderen. Culturele bezigheden ( musea/festivals, theater, concerten) vind ik heel erg leuk! En lekker eten en goede wijn drinken vind ik ook erg fijn! Ik ben niet zo'n kroeg/stapper.. Maar op zijn tijd kan ik een leuk feestje wel waarderen.



Spreekt dit je ook aan? Dan lijkt het me ontzettend leuk om kennis met je te maken .
Een dag zonder yoghurt is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Oeh gezellig!



Ik ben Marije, 25 en woon in Heemstede. Ben zelf momenteel aan het afstuderen en ken je probleem, mijn vrienden wonen ook overal en nergens..

Ben zelf ook niet echt een kroegtijger, bios of musea vind ik superleuk!

Kan zo snel niet vinden hoe en of ik je een pb kan sturen, kom hier pas sinds een aantal dagen. Maar het lijkt me leuk om met je in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Marije!! Ik ga je zo proberen te PB-en.
Een dag zonder yoghurt is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
quote:murij schreef op 17 mei 2015 @ 19:13:

Oeh gezellig!



Ik ben Marije, 25 en woon in Heemstede. Ben zelf momenteel aan het afstuderen en ken je probleem, mijn vrienden wonen ook overal en nergens..

Ben zelf ook niet echt een kroegtijger, bios of musea vind ik superleuk!

Kan zo snel niet vinden hoe en of ik je een pb kan sturen, kom hier pas sinds een aantal dagen. Maar het lijkt me leuk om met je in contact te komen!Het lukt me niet om je een pb te sturen :(
Een dag zonder yoghurt is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik kan jou ook niet pb-en.

Heb mn instellingen veranderd, als het goed is moet je me nu wel een berichtje kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Het lukt nog steeds niet..Ik ga even kijken of ik aan iemand van het forum kan vragen hoe ik dit kan oplossen.
Een dag zonder yoghurt is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Oh vreemd, ik wacht het af ^^
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik zou me wel bij jullie willen aansluiten als jullie dat leuk vinden! :-) Ik ben 25 jaar en woon in Haarlem en vind de dingen die jullie opnoemen ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk An790!!



Momenteel wacht ik op de IT van het viva forum om te kijken waarom ik geen pb kan ontvangen en versturen.

Er wordt aan gewerkt



Gr Maej
Een dag zonder yoghurt is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Leuk An790!!
Alle reacties Link kopieren
Oke! Wordt vervolgd dus
Alle reacties Link kopieren
De mail van de IT afdeling bleef gister en vandaag uit. Geen idee wanneer ik daar een antwoord op krijg.

Zouden jullie al zin hebben ( en tijd uiteraard) om elkaar anders binnenkort te ontmoeten? Bij een film of museum?

Heb wel zin om iets te doen en het lijkt me leuk om jullie te leren kennen!!
Een dag zonder yoghurt is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt me leuk! Volgend weekend zit ik in Parijs, verder heb ik op het moment tijd genoeg. Met mooi weer kunnen we ook lekker een terrasje pakken ^^
Alle reacties Link kopieren
hallo ik ben janine 27 en wonend in haarlem

ik zou me als het kan graag aan willen sluiten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Het wordt nog een leuk groepje zo, haha ^^
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort elkaar ontmoeten lijkt me leuk :-)
Alle reacties Link kopieren
hoi! Leuk oproepje:) Ik woon zelf in Amsterdam, maar het lijkt me alsnog leuk kennis te maken! groetjes
Alle reacties Link kopieren
Lukt het al met de pb's? Ik had jouw pb ontvangen maej-2, had je mijn reactie ook ontvangen? :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niks. Wat een gedoe met die pb's zeg :(
Alle reacties Link kopieren
Ik zal jou even een pb proberen te versturen murij en anders moeten we misschien iets anders bedenken? :p



Edit: hmm als ik op jouw naam klik komt er niet bij te staan, verstuur privebericht :(
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het al.. had mn instellingen al gewijzigd zodat ik berichten zou kunnen ontvangen, maar zag net dat ie toch weer uit stond. Heb het nu weer aan gezet!
Alle reacties Link kopieren
Zullen we binnenkort iets afspreken? Wanneer kan iedereen? Voor mij komt doordeweeks 's avonds of in het weekend het beste uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 's avonds of in het weekend prima!

Iemand nog een leuk idee wat we kunnen gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Afgelopen zomer ben in vanuit Limburg naar Haarlem verhuisd om bij m'n vriend te gaan wonen. Gelukkig heb ik ondertussen gezellige collega's maar helaas nog niemand om gezellig een avondje mee af te spreken. Can I join?



Groetjes Sandy
Live today, love tomorrow, unite forever
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Leuk oproepje! Ik woon sinds kort in Haarlem, ben 26 jaar en werk al fulltime. Lijkt me erg leuk om een keer een drankje te doen Kan ik me ook aansluiten? Wellicht is een whatapp of Facebook groep een optie?



Mijn mail is: Rose_Haarlem [at] hotmail [.] com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven