Vriendinnen omgeving Hilversum

31-12-2016 22:29 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ik ben onlangs in Hilversum komen wonen en ken hier helaas geen mensen. Het lijkt me leuk om de stad te verkennen met iemand die de omgeving kent en weet waar het gezellig en leuk is.



Ik hou zelf van wandelen, cinema, sporten, uitgaan, musea en terrasje pakken. Ik ben op zoek naar iemand die goed kan luisteren, die humor heeft, relativeringsvermogen, optimistisch in het leven staat en die op zoek is naar gezelligheid en lol. Als dit berichtje je aanspreekt, laat het me weten! Ik hoor het graag.
Alle reacties Link kopieren
Hey In welke leeftijdscategorie zoek je?
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Inderdaad, hoe oud moet ik zijn? ;)



Ben je ook op zoek naar iemand die ook net in Hilversum is komen wonen?
Alle reacties Link kopieren
Idd welke leeftijd ben je op zoek?
Alle reacties Link kopieren
Als er meerdere geïnteresseerd zijn kunnen we misschien met een groepje afspreken? Ik ben zelf 28, en woon sinds een half jaar in H'sum met mijn vriend. Ik ben wel in de buurt opgegroeid, maar heb ivm studie/werk de laatste 10 jaar elders gewoond.



Hobbies; series/films kijken, muziek luisteren, wandelen/hardlopen, terrasje pakken. Kan best goed luisteren denk ik. Sta vrij nuchter in het leven, en heb misschien wat droog gevoel voor humor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 34 al wat ouder vandaar mijn vraag welke leeftijd! Ik woon al best lang in Hilversum. Werk deels in de gezondheidszorg en deels eigen onderneming veel van mijn vrienden zijn verhuist en zie ze niet veel meer. Ik houd van films. Koken. Uiteten. Sport. En nog veel meer
Alle reacties Link kopieren
@Lavendel2, 30 is het nieuwe 20!

Ik ben zelf 35, en ook op 'zoek' naar leuke, nieuwe contacten in de omgeving van Hilversum! Heb twee kindjes.



Ik ben hier een aantal jaar geleden komen wonen en merk dat het soms best lastig is om op 'latere leeftijd' (haha, wat klinkt dat gek) nieuwe vriendschappen op te bouwen. Ik houd eigenlijk van de dingen die bijna iedereen wel leuk vindt: eten, films, steden bezoeken, theetjes drinken etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel interesse! Ik woon in Bussum en ben 31 jaar.

Misschien is een groepje op FB handig?
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavriendinnen schreef op 02 januari 2017 @ 15:54:

@Lavendel2, 30 is het nieuwe 20!

Ik ben zelf 35, en ook op 'zoek' naar leuke, nieuwe contacten in de omgeving van Hilversum! Heb twee kindjes.



Ik ben hier een aantal jaar geleden komen wonen en merk dat het soms best lastig is om op 'latere leeftijd' (haha, wat klinkt dat gek) nieuwe vriendschappen op te bouwen. Ik houd eigenlijk van de dingen die bijna iedereen wel leuk vindt: eten, films, steden bezoeken, theetjes drinken etc.Hahaha dat is zo he je hebt gelijk leuk dat je 2 kids hebt ik heb 2 katten geen kindjes
Alle reacties Link kopieren
Hai! Dank voor alle reacties. Ik ben zelf 30, dus ik zoek min of meer mensen in dezelfde leeftijdscategorie, dus zeg maar van 24/25 t/m 40 ongeveer. Wat een leuk idee om met een groepje af te spreken. Misschien kunnen we wat gaan drinken bij de Rex
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt mij zeker een leuk idee een groepje maken en wat te gaan drinken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Strelitzia_reginae schreef op 02 januari 2017 @ 15:54:

Misschien is een groepje op FB handig?Ik heb een (besloten) FB groep aangemaakt. PB'en jullie me even voor de link?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hsum1988 schreef op 03 januari 2017 @ 20:38:

[...]





Ik heb een (besloten) FB groep aangemaakt. PB'en jullie me even voor de link? Hai je pb staat niet aan ik kan geen pb sturen naar jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lavendel2 schreef op 03 januari 2017 @ 22:53:

[...]





Hai je pb staat niet aan ik kan geen pb sturen naar jou?Je hebt een pb van me als het goed is!
Alle reacties Link kopieren
Ladies zijn er nog meer die zich aanmelden bij Hsum1988 de fb pagina om een leuk groepje te vormen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag met jullie meedoen, Ikben Mylèn, 28 jaar en ben ook op zoek naar leuke contacten in Hilversum. Omdat ik in een andere stad studeer zijn veel contacten in de buurt verwaterd. Het lijkt me erg leuk om me bij jullie aan te sluiten. Hsum1988, ik kan je geen PB sturen..
anoniem_180436 wijzigde dit bericht op 07-01-2017 18:52
Reden: ..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:helzgirl schreef op 07 januari 2017 @ 18:07:

Hsum1988, ik kan je geen PB sturen..Ik snap niet wat er aan de hand is met m'n PB functie, maarrr als het goed is heb je bericht van me. :-)
Alle reacties Link kopieren
Is het gelukt dames? Ik sta er wel al bij in de fb groep van Hsum1988
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels zijn we met 5, en ik verwacht nog een paar aansluiters. Binnenkort maar wat afspreken!
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt mij erg gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Leuk leuk, ik word graag toegevoegd in de FB groep!



Ik ben Francien, 25 jaar, en ik woon sinds mei samen met mijn vriend in Hilversum. Ik kom zelf uit Utrecht, en nog vrij onbekend hier in Hilversum. Ik kijk er naar uit om onder het genot van een wijntje of kopje thee wat mensen in Hilversum te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
@Francien, ik heb je een PB gestuurd. :-)
Alle reacties Link kopieren
Jeeyy Francien leuk dat je er bij zit!!
Alle reacties Link kopieren
Heey ik ben net nieuw hier, en zag jullie berichtjes voorbij komen!



Ik ben Miranda 26 jaar oud en woon sinds oktober samen met mijn vriend en 3 lieve katjes in Hilversum. Ik ben verhuisd van Almere naar hier, en dat is behoorlijk wennen haha.



Het lijkt me ook leuk om gezellig wat af te spreken met een groepje. Ik weet niet of ik al te laat ben?



Groetjes Miranda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven