Vriendinnen Omgeving Rotterdam

15-04-2015 10:44 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Ken je dat gevoel?! Je bent een heerlijk dagje vrij (waar je je al zo lang op verheugd) het weer zit mee en bij het wakker worden besef je dat je eigelijk helemaal niks te doen hebt?!



Ik ben opzoek naar leuke meiden in de omgeving Rotterdam om leuke dingen mee te ondernemen.



Bioscoop, hapje eten, terassjes pakken of gewoon lekker thuis op de bank een film kijken. Eigenlijk vanalles zolang het maar gezellig is :D



Zelf ben ik 23 jaar, spontaan enthousiast en hou van humor. Ik ben opzoek naar iemand die net als ik hou van genieten, leuke dingen doen en ook in is voor een goed gesprek.



Ik hoop van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kikikar28,



Je berichtje spreekt me erg aan. Zelf ben ik ook 23 jaar oud. Ik woon nog niet heel lang in Rotterdam en wil daarom graag nieuwe contacten maken . Daarnaast ben ik helemaal in voor wat je opnoemt :D. Zelf ben ik zeker in voor gezelligheid en erg spontaan!



Wellicht dat we binnekort eens wat leuks kunnen ondernemen?
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik zag je reactie op mij bericht.

Leuk dat je hebt gereageerd.



Ik probeerde je een priveberichtje te sturen maar die komt niet door....



Misschien dat we via de mail kunnen babbelen?
Alle reacties Link kopieren
Hey, het is dan inderdaad handiger om het via de mail te doen Sorry voor mijn wat late reactie (ik zit niet vaak op viva).



Mijn e-mail adres is zomer1991 outlook.com



Ik heb het apenstaartje even weggelaten, omdat anders het e-mail adres gemarkeerd wordt ;)
Alle reacties Link kopieren
Hay meiden,



Zelf ben ik 4 maanden geleden naar Rotterdam verhuisd.

Ik heb soms ook nog wel eens vrije dagen waarvan ik niet weet wat er mee te doen!

Ziet iemand het zitten om samen te sporten of een rondje te wandelen / een bezoek aan de spa?
Alle reacties Link kopieren
Haai! Leuk oproepje en herkenbaar. Ben zelf niet veel online hier, mijn mail adres is appelmoesje81@gmail.com, misschien tot snel?
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Ik heb je ook gemaild!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb dat een aantal keer gehad de afgelopen weken. Het lijkt me dus leuk om aan te sluiten! Ben wel in voor gezelligheid! Stuur me even een pb dan geef ik mijn email of telefoonnummer.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik woon ook in Rotterdam en vind het ook leuk om nog wat meer mensen te leren kennen.. mijn emailadres is moniekmoberts@gmail.com

Hopelijk spreken we elkaar via de mail!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook graag mee! Woon in Schiedam dus is in de buurt Mijn email is sabschiedam@hotmail.com. Hoop wat te horen!
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Is er al iets van een groepsmail? Mij lijkt het namelijk leuk om er een groepsmail of whatsapp-groep van te maken! Zelf heb ik nog geen reactie gehad.



Zo te zien al genoeg meiden..



Ik wil op zich wel de mailadressen verzamelen zodat we eens een datum kunnen prikken!



Laat het me maar weten!



X



Ik zal alvast wat mailadressen toevoegen die ik nu heb staan
Alle reacties Link kopieren
Mijn emailadress mag je er ook tussen zetten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Kan je mijn emailadres toevoegen? Dat is indielover102@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Mijn emailadres kun je er ook bij zetten : nbla89@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
mijne ook! : smile.mi@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Mag mijn mailadres er nog bij? me-melanie@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar! Lijkt me leuk om nieuw contact(en) te leggen. Zelf woon ik ook in Rotterdam.

Zou ik er ook nog bij mogen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven