Vriendinnen omgeving Tilburg

16-04-2016 09:45 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben op zoek naar gezellige meiden uit de omgeving van Tilburg om leuke dingen mee te doen. Ik ben zelf 28 (bijna 29), heb net met mijn vriend een nieuw huis gekocht en werk als leerkracht op een basisschool. Ik zou het leuk vinden om nieuwe meiden te ontmoeten, om samen te shoppen, terrasje te pakken, wijntje te drinken en gewoon gezellig te kletsen.

Laat maar iets weten als zin hebt om iets af te spreken.



Groetjes, S
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik ben 28 en woon ook vlakbij Tilburg.

Lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Wat leuk dat jullie gereageerd hebben. Lijkt me inderdaad gezellig om iets af te spreken. Als jullie een pb sturen met je nummer dan maak ik een app groepje aan. Praat iets makkelijker, dan via het forum.

Groetjes Sandra
Alle reacties Link kopieren
Hee Sandra,

Ik heb mijn nummer naar je gestuurd!

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
hoi Sandra,

ik zou ook graag aansluiten.. zal je meteen ook even mijn nr sturen in een prive berichtje..

groetjes Stephanie
Everyone has two sides: good and evil.. How you treat me will determine which side you see..
Hoi dames ik woon ook in Tilburg, ik zou ook graag willen aansluiten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat je post alweer van 2 maanden geleden is. Het lijkt me ook leuk om hierbij aan te sluiten! Maar is het nog relevant?
ofniet Sanniepan ik hoor ook niks meer....



Maar woon jij in Tilburg
Alle reacties Link kopieren
Ah jammer dat je niks meer hoort. Dan stuur ik mijn telefoonnummer ook maar niet meer.



Ik woon in Oisterwijk. Dat is heel dichtbij Tilburg.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sanniepan,

Ik heb je een pb gestuurd.

gr Laane
Leuk! Ik ben 27 jaar en ik zit ook in het onderwijs! Ik sluit graag aan!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, Ik ben 29 en ben onlangs verhuisd naar vught (niet heel ver van tilburg vandaan). Geen idee of het bericht nog open staat maar Ik sluit me ook heel graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik ben 28 en ben opzoek naar mensen die gezellig terrasje willen pikken, samen lunchen in de stad of lekker koffie samen willen drinken. Ik ben sinds enige tijd terug in Tilburg en wil graag wat nieuwe mensen ontmoeten. Laat me weten als je zijn hebt om af te spreken. Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
zitten al weer wat oude berichten tussen.

Maar misschien wel efficient om toch te reageren. misschien dat iemand dit nog leest en me een pb wilt sturen...

ik woon in tilburg, ben 33 jaar, woon samen met manlief. geen kinderen.

Ik ben opzoek naar wat nieuwe contacten om leuke dingen mee te doen, en een vriendschap op te bouwen...

dus leest iemand dit nog, stuur me een pb... : ) : )
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Al een wat oudere berichten...maar wie weet en hopelijk leest iemand het nog ????.Lijkt me erg leuk in contact te komen ik ben 36 woon samen in de buurt van Tilburg...leuke job...geen kids...sportief maar zou het erg leuk vinden nieuwe contacten in de buurt op te doen. Stuurt me een PB...of ik lees het graag hier. Zou er leuk zijn..
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, is deze thread nog actief? Ik zou me graag willen aansluiten! Ik woon ook in Tilburg en 29 jaar. Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
hoi Esther,

we hebben inmiddels een groepsapp en 1 keer afgesproken, als je in een PB je nummer stuurt kan ik je toevoegen..

groetjes Stephanie
Everyone has two sides: good and evil.. How you treat me will determine which side you see..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven