Vriendinnen omgeving Veenendaal/Ede

22-08-2015 17:06 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Net een account aangemaakt hier om een oproepje te plaatsen om mijn netwerk te vergroten en dus nieuwe contacten op te doen.

Ik woon sinds anderhalf jaar in Veenendaal samen met mijn kat, maar voorheen ruim 20 jaar in de Betuwe gewoond en opgegroeid. Ik ben 27 jaar en werk met veel plezier in de ouderenzorg voor 30 uur per week en werk dus onregelmatige diensten. Helaas is mijn relatie van ruim 3,5 jaar net uit en mis ik soms best een maatje in mijn vrije tijd om leuke dingen te ondernemen. Vooral nu leeftijdsgenoten meer hun eigen leven gaan lijden, kinderen krijgen, gaan trouwen enz. is dat soms best jammer...



Waar ik altijd wel voor in ben zijn; shoppen, met uiterlijk bezig zijn, tekenen/schilderen, biosje, uit eten gaan, dagje sauna en wellness, terrasje pakken enz. Echt van het stappen ben ik niet (meer).



Ik ben erg nieuwsgierig of er meerdere meiden zijn die (ongeveer) dezelfde interesses hebben. Ik zou zeggen; laat van je horen! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Veenendaal sinds bijna 6 jaar, geboren Brabantse. 26 jaar oud.



Wat rot dat je relatie net uit is ook.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je ook in Veenendaal woont! ben ook een geboren Brabantse toevallig (Tilburg).



Zeker rot dat de relatie net over is. Maar ook? Is de jouwe ook net uit dan?
Alle reacties Link kopieren
T stond er n beetje raar inderdaad, maar nee ik ben getrouwd.



Ik kom uit omgeving Eindhoven. Waar woon je? West/oost/noord/centrum/zuid?
Alle reacties Link kopieren
Haha oke. Ik woon in oost, en jij?



Wat zijn jouw interesses/hobby's? Je mag mij anders ook wel een prive bericht sturen op m'n account. Is misschien wat makkelijker..
Hoi ik ben 26 jaar oud en woon in Renswoude.

Wat naar dat je relatie over is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Deere!



Dan woon je ook lekker dichtbij leuk! Zeker naar dat het over is, maar het is beter zo..

Wat zijn jouw hobby's/interesses? En ben je getrouwd/single/kinderen? En wat voor werk/studie doe je?
Ik woon samen met mijn vriend en mijn hobby's zijn. Shoppen, terrasje pakken, puzzelen. Ik werk in de agrarische sector.
Alle reacties Link kopieren
Oke leuk! Dat zijn ook wel beetje mijn hobby's dus ik stuur je zo ook even een prive bericht als je dat goed vind
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie ook een privébericht gestuurd!

Alleen jij kon ze niet ontvangen, Dm241, maar jullie mogen ook mailen naar favolaxxx@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Oh wat raar chipje.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt Dm241, heb je bericht al beantwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven