Vriendinnen Utrecht

08-03-2015 17:55 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Sinds een week of twee ben ik in Utrecht komen wonen. Ik ben 23 jaar en aan het afstuderen. Naast mijn studie werk ik in een restaurant maar ben wel zoekende naar een fulltime baan die aansluit bij mijn studie. Ik houd ontzettend veel van sporten, gezelligheid en terrasjes. Ik vind Utrecht een super leuk stad, maar helaas ken ik er nog niemand. Het lid worden van een volleybal vereniging met meiden van mijn leeftijd is helaas niet echt makkelijk, dus daarom hier een oproepje ;) Het lijkt mij namelijk ontzettend leuk mensen te leren kennen in Utrecht van mijn leeftijd en allerlei leuke dingen te doen en urenlang te kletsen Stuur even een berichtje of reactie, dan komen we in contact!



Liefs Nicole
Kan je niet iets via de studentenverenigingen gaan ondernemen?
Alle reacties Link kopieren
K ben over twee maanden geen student meer en dan mag ik dus niet meer bij zo'n vereniging helaas
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je me een privé berichtje sturen? ik kan namelijk geen berichten naar jou sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nicole,



Wat een leuk oproepje :-) Ik ben Mariëlle, 25 jaar en woon sinds een maand met mijn vriend samen in Utrecht. Ik ben net afgestudeerd en op zoek naar een baan in het onderwijs. In mijn vrije tijd houd ik van sporten, winkelen, het strand en vooral veel gezelligheid met mensen om me heen. Dat laatste is wat er op dit moment een beetje aan ontbreekt, omdat ik de stad en de omgeving nog niet echt (lees: echt niet) ken.



Ik ben net lid geworden van een korfbalvereniging, maar daar vind ik nog niet echt de aansluiting die ik hoopte te vinden. Lijkt het je leuk om in contact te komen?



Ik hoor het wel!



Groetjes,

Mariëlle
Alle reacties Link kopieren
Misschien leuk om eens iets af te spreken met zn drieën . Kan jullie alleen allebei geen privé berichten sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik ben Eline, woon sinds een paar weken in Utrecht en ik kan me wel vinden in jullie oproepje Ik werk fulltime en ben ook korfbalster ;) Het versturen van privéberichten lukt mij alleen ook niet. Sturen jullie mij anders een mailtje?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Emma, ik woon al een jaartje in Utrecht en ga per 1 april werken in Amsterdam. Ik heb al wel een vriendengroep en een volleybalteam. Maar in mn volleybalteam zitten wat oudere meiden/vrouwen die veel over de kinderen enzo praten. Dus ik heb wel zin in een leuk meidengroepje Ik zal een reactie mailen naar jou Eline. Miss kunnen we dan een appgroepje starten



Groetjes Emma
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



We hebben met de meiden die al gereageerd hebben een whatsapp groepje gemaakt. Dus als je bij het groepje wilt kun je je telefoonnummer sturen naar mij prive. Lijkt me leuk om jullie te ontmoeten!



Groetjes Emma
Alle reacties Link kopieren
Hai hai,



Het lijkt me erg leuk om deel te nemen aan het app groepje.

Ik ben Elisa, 24 jaar en woon in Nieuwegein. Ik werk en volg een deeltijdstudie. Door die combinatie heb ik niet echt 'tijd' (maak geen tijd ;) ) om de deur uit te gaan. Ik houd van dansen, skeeleren, zwemmen, buiten zijn...

Ik hoor wel als ik deel mag nemen ;)



Groetjes Elisa
Alle reacties Link kopieren
HoiHoi!



Mochten jullie nog plek hebben in je appgroepje, mag ik dan ook meedoen?

Ik woon sinds kort in Zeist en ben ook bezig met mijn scriptie!



Groetjes, Bosbes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elisa en Bosbes,



Leuk om te horen dat jullie ook willen meedoen!



Willen jullie Emma of mij even een privé berichtje sturen met jullie mobiele nummer?



Dan voegen wij jullie toe



Groetjes,

Mariëlle
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Gedaan maar geen reactie
Alle reacties Link kopieren
Hallo.



Ik zie dat het bericht al wat ouder is maar dacht toch nog even reageren. Ik verhuis weer terug naar woerden vanuit enschede. Heb 2 jaar met mijn vriend in enschede gewoond maar dit werkte niet meer. Ik heb helaas niet zoveel vrienden meer in mijn oude woonplaats en wilde middels deze weg weer wat contacten opdoen. Zou ik nog bij het app groepje kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!



Waarschijnlijk hebben jullie allang een keertje afgesproken, maar als jullie nog ruimte hebben voor iemand in het appgroepje lijkt me dat heel gezellig! Ik studeer zelf in Utrecht, maar ik mis omdat een paar vriendinnen verhuisd zijn toch wat contacten in de buurt om spontaan mee af te kunnen spreken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven