Vriendinnen/(alleenstaande) moeders gezocht in Rotterdam!

11-05-2015 12:07 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben begin dit jaar samen met mijn bijna 1-jarige dochtertje naar Rotterdam verhuisd en mis gezellig vrouwelijk gezelschap naast mijn drukke baan. Ik zou het leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen, met of zonder kinderen (ik heb een oppas), om samen leuke dingen te ondernemen, bijv. bioscoop, lunchen, concert, uit eten, wijntje op het terras of samen met de kinderen op stap te gaan. Echt stappen doe ik niet meer maar is zo op zijn tijd ook wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hi Mkaa,



Leuk oproepje! hoe oud ben je en waar woon je in Rdam? Ik ben zelf 31 en heb twee jongetjes van 3 en 2. Lijk me leuk om even verder te kletsen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hooi,



Lijkt mij ook erg leuk. Ik heb een kleine van net 3.. Ook wel druk met werk, studie en stage in het dagelijks leven. Maar het lijkt mij ook leuk om af en toe wat leuks te doen met andere. Uitgaan is ook niet mijn ding, nooit geweest ook eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi beiden, ik ben 31 jaar en woon in Blijdorp. Misschien kunnen we even afwachten of er nog meer reacties komen en dan een whatsapp -groepje aanmaken? Andere suggesties?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed! t lukt mij alleen niet om een PB naar je te sturen En mn nummer op een forum zetten lijkt me niet heel handig
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb jou Sem84 een privebericht gestuurd, heb je die ontvangen?
Mag ik ook in het whats app groepje? Ik ben 29 en heb een zoontje van anderhalf...
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal,



Ik woon in Zwijndrecht, ben bijna 30, heb een dochter van 4 en een zoon van 15 maanden. Lijkt me ook leuk in het groepje mee te doen, maar geen idee hoe ik een pb moet sturen.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie mij een privebericht sturen met telefoonnummer? Ik heb al contact met Sem en dan zouden we een whatsapp -groepje kunnen aanmaken. Ik kan velen van jullie geen privebericht sturen...
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al zei heb ik geen idee hoe ik een pb moet sturen. Zou je me kunnen mailen op rissie_in_love@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een mailtje gestuurd Mariska! Als er nog anderen zijn die ook in het WA groepje willen laat dan even weten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik ben 39 en heb een dochter van 9 maanden.

Ook mij lijkt het leuk om een keer te kletsen/af te spreken.....



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Werero, kan je mij een bericht sturen met je nummer of email?
Alle reacties Link kopieren
Ook geen idee hoe ik een PB moet sturen naar je....

m'n mailadres: wrem1@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985, kan je je mailadres geven dan stuur ik je mijn nummer?
Alle reacties Link kopieren
Beste moeders,



Wij zijn studenten SPH aan de Hogeschool Rotterdam en zijn op dit moment bezig met een project. Hiervoor gaan wij een activiteit voor alleenstaande moeders bedenken waar zij behoefte aan hebben. Hebben jullie misschien ideeën voor bepaalde activiteiten waar jullie interesse in zouden hebben?



Groetjes,



Fiona, Sessen, Irma, Romana, Shenna, Mylène, Larissa.
Hoi Mkaa, ik zou je graag een pb sturen, maar ik weet niet hoe dat werkt hier!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een privebericht gestuurd Bumba1985!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa,

Waar ik zelf behoefte aan heb is contacten met andere moeders waarbij ouders gezellig kunnen kletsen en de kinderen met elkaar kunnen kletsen. Dit is wel in sommige plaatsen in opkomst (bv mama cafe in Barendrecht), maar dit is maar 2x in de maand en dan moet je dus maar net die 2x kunnen. Dit zou ik wel vaker willen.



Groetjes Mariska
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden!



Het lijkt mij leuk om met andere mama's in contact te komen voor gezelligheid en leuke ervaringen uit te wisselen.



Ik ben zelf 29 jaar en sinds 10 maanden mama van een jongen!



Helaas ken ik niet veel andere mama's in mijn omgeving en hebben niet veel van mijn vriendinnen al kids. Lijkt me leuk om dus nieuwe meiden te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Watermeloentje, ik heb je een privebericht gestuurd. Heb je die ontvangen?
Hai!

Ik klets graag mee...wil me mail adres hier alleen niet neerzetten... Wie kan me helpen?? Tot snel!

Groeten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi mama's,

Ik woon ook in de buurt van blijdorp en heb een zoon van 1. Ben zelf 34 en ben ook op zoek naar hetzelfde, leuk idee dat whatsapp groepje maar het lukt niet om je een pb te sturen
Always keep your head up...
Alle reacties Link kopieren
Soulsister en Vidalinda ik heb jullie beide een priveberichtje gestuurd. Hopelijk hebben jullie ze ontvangen...
Alle reacties Link kopieren
Hoii meiden



wat een leuk oproepje! Ik woon inmiddels in den haag maar kan makkelijk verplaatsen. Mijn naam is Judith 28 en 2 kids van 6 en 4. Ik zat ook al te kijken hoe een prive berichtje te sturen maar ik krijg het niet voor elkaar..



gr. Judith

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven