Vriendinnenclub arnhem

20-02-2017 10:47 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij zijn 5 afgestudeerde vrouwen in de leeftijd van 25 t/m 30 jaar die 5 maanden geleden een vriendinnenclub zijn gestart in Arnhem. Er zijn in de tussentijd al meerdere uitjes geweest, maar er zijn in de tussentijd jammer genoeg ook wat vrouwen afgehaakt. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe vriendinnen in Arnhem die behoefte hebben aan contact en zich willen toe voegen aan ons clubje =)



Voel jij je aangesproken en heb je het idee dat je wel goed in onze groep zou passen laat het dan weten via een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben nog op zoek naar nieuwe contacten in Arnhem, zelf een aantal jaar geleden afgestudeerd en inmiddels aan het werk. 28 jaar oud en ik woon in Rijkerswoerd.



Wat ondernemen jullie zoal samen? Mijn interesses zijn vrij breed, van koken/wandelen, dagjes uit, tot sporten en het bezoeken van festivals.
Alle reacties Link kopieren
Hallo hugsncuddles. Wat leuk dat je reageert op ons oproepje! Wat doe je voor werk en sinds wanneer woon je in Arnhem? Heb je een vriend/kinderen? Ik zelf heb mijn kinder/tiener jaren in rijkerswoerd gewoond. Ik woon nu op mezelf in de laar west.



We zijn al een paar x uit eten geweest, biosje gepakt, cocktails gedronken. .. maar staan natuurlijk ook open voor andere uitjes =)
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in het wetenschappelijk onderzoek (ik heb Life Sciences gestudeerd in Utrecht), iets in de diagnostiek maar ik zal jullie de details even besparen :P. Ik woonde tot voor kort in Doorwerth, ook in de buurt dus, maar sinds 1 februari in mijn nieuwe huis hier in Arnhem. Ik heb wel een vriend (woont in Malburgen), maar nog geen kinderen. Ik heb eigenlijk voornamelijk nog vrienden over van mijn studententijd, maar helaas wonen die allemaal wat verder weg en zie ik ze niet zo vaak. Ik zou het heel leuk vinden om in de buurt wat vriendinnen te hebben om spontaan iets mee te kunnen ondernemen.



Klinkt leuk! Uit eten of iets samen drinken is altijd gezellig. Ik heb een Pathe abonnement, dus bioscoop is altijd een optie



Lijkt het je/jullie leuk om nummers uit te wisselen voor WhatsApp misschien? Dan stuur ik even een PB namelijk.



Groetjes!

Marieke
Alle reacties Link kopieren
Ja stuur me maar een pb marieke dan kunnen we via de app verder kletsen =)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, lijkt mij super leuk. Ik ben een Arnhemse en zoals het er nu naar uitziet verhuizen we binnenkort naar Arnhem Lijkt mij heel leuk om nieuwe contacten op te doen en deel uit te maken van een vriendinnengroepje in Arnhem. Ik houd van stappen, borrelen, bios, film kijken etc.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Aliena wat leuk dat je ook reageert op ons berichtje. En sorry voor de late reactie, ik zit niet heel vaak op viva. Als je mij je nummer geeft in een pb dan voeg ik je toe aan de groepsapp. Zo kan je gelijk mee kletsen en kunnen wij jou leren kennen =)

Ik hoop snel wat van je te horen. ..
Alle reacties Link kopieren
Verzonden in een pb berichtje
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk!



Ik ga binnenkort een halfuurtje van Arnhem afwonen. Ik zou me graag aansluiten bij jullie groepje.

Ik zal een pb berichtje doen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Het lijkt mij leuk om bij jullie aan te sluiten.

Ik ben 26 jaar en ben werkzaam in de debiteurenbeheer.

Ik heb op de HAN in Arnhem gezeten en ik woon nu een paar maanden in Arnhem.

Ik ben iemand die van gezelligheid houd zoals samen eten, bios, stappen, uitjes, terrasje pakken.

Mijn hobby's zijn sporten(fitnessen), dansen en Spaans leren.



Groetjes,

Kim
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mijn naam is Christel. In augustus afgestudeerd, op reis geweest en nu sinds januari werkzoekende. Ik ben een bezig bijtje en vind het leuk om onder de mensen te zijn. In mijn omgeving merk ik alleen dat iedereen steeds drukker is en afspreken daardoor een ramp is. Vriendschappen worden oppervlakkig en de spontaniteit is verdwenen. Ik mis de gezelligheid, en de diepgang enorm en zou het leuk vinden om met nieuwe meiden in contact te komen.



Ik ben overigens 25 jaar, woon in rijkerswoerd, hou van wijntjes/biertjes drinken, shoppen, uiteten gaan, naar de biscooop gaan etc etc. Gewoon de standaard dingen. Ik hoor graag van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zou mij graag bij jullie aansluiten. Het lijkt me leuk om weer eens wat nieuwe mensen te ontmoeten! Ik ben 24, geen kinderen en heb ook geen vriend.



Groetjes Rianne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Salie, Kim, Christel en Rianne. Mochten jullie nog interesse hebben je aan te sluiten bij de groep stuur me even een PB. Lijkt ons gezellig er nog wat meer meiden bij te hebben!



Groetjes,

Marieke
Alle reacties Link kopieren
Gezellig meiden
Hoi allemaal!



Mijn naam is Annemarie, 26, geen kids, woon in Arnhem en single. Ik ben ook op zoek naar wat meer vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Ik merk dat mijn huidige vriendinnen het steeds drukker krijgen en dat de interesses ook wat meer gaan afwijken van elkaar.

Hierdoor schieten dingen die ik leuk vind om te doen erbij in (uitgaan, terrasje pakken, gewoon lekker de deur uit!).



Ik zou graag in contact komen om te kijken of ik pas binnen de groep



Groetjes Annemarie
Alle reacties Link kopieren
Hoooooi,



Ik ben over 2 dagen arnhemse, heb een heel leuk huisje gekocht in klarendal

Al vaker gereageerd op een oproepje, maar wil niet echt van de grond komen....

Dus als jullie al leuke dingen doen, wil ik graag aansluiten.

Ik ben trouwens 27, geen vriend en geen kinderen, gestudeerd in Tilburg en Amsterdam en werk in Den Haag, waardoor vrienden Door het hele land wonen, maar helaas niet om de hoek...



Hoor graan van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de berichtjes net pas Annemarie/Kwabbernoot! Sorry! Nog steeds interesse om aan te sluiten bij de groep?
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Zelf heb ik ook interesse om mij aan te sluiten bij de groep als dit nog mogelijk is! Ik woon in Arnhem en ben 23 jaar!
Graag hoor ik of dit kan!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoii,
Als het nog kan lijkt het mij ook erg leuk! Ik woon wel een stukje buiten Arnhem en ben 26 jaar. Het lijkt me erg leuk af en toe wat af te spreken.
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ook ik meld mij graag aan! Ik ben 28 jaar en woon In de buurt van Arnhem. Ik heb hetzelfde probleem als de meesten hier. Ikzelf ben nog vrijgezel en vind het leuk om gezellige dingen met vriendinnen te doen. Het merendeel van mijn vriendinnen heeft echter een vaste relatie, waardoor afspreken er wat minder van komt en de vriendschappen wat oppervlakkiger worden. Erg jammer, want ik vind het juist zo leuk om een gezellige vriendinnengroep te hebben!

Hoop dat ik nog kan aansluiten😁

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,


Ik zou ook graag willen aansluiten. Ik heb hierboven al een reactie geplaatst.

Kan ik iemand hiervoor een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
hugsncuddles schreef:
10-05-2017 16:11
Ik zie de berichtjes net pas Annemarie/Kwabbernoot! Sorry! Nog steeds interesse om aan te sluiten bij de groep?
Hoi.
Ik zat midden in een verhuizing en heb ook de viva niet goed bijgehouden.
Maar zeker nog geïnteresseerd!
Misschien kunnen we binnenkort keertje afspreken?

Groetjes
Inge
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
anoniem_350301 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 19:34
97.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik weet niet of jullie nog steeds contact hebben, maar het zou mij gezellig lijken me bij jullie aan te sluiten! Ik ben 23 en ik woon in Ede. Lijkt me leuk om wat van jullie te horen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn nog steeds op zoek naar leuke meiden die we kunnen toe voegen aan ons clubje! Laat een berichtje achter of stuur een pb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven