Vriendinnenclubje gezocht Brabant

09-03-2015 23:16 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Ik heet Lois, 31 jaar oud, heb een drukke baan en studie, zoek een gezellig vriendinnenclubje om leuke dingen te ondernemen, van uit-eten, stappen, workshops, theater, noem maar op, als het maar gezellig is!



Hoor graag leuke reacties!!



Groetjes Lois
Alle reacties Link kopieren
Hey Lois,



brabant is best groot... Waar ergens woon je?
Alle reacties Link kopieren
Juist, precies dit! Ik ben Christel, 30 jaar, omgeving Eindhoven. Ik heb hele leuke vriendinnen, maar niet echt een vriendinnen clubje,

en dat is wel wat ik zo eens mis. Ik ben gek op theater, muziek, drankjes doen, gezelligheid, binnen en buitenshuis ) gekheid, en er hoe dan ook voor elkaar zijn. Een leuk, hecht clubje meiden onder elkaar!!



Groetjes,

Christel
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lois en Christel,



Ik ben ook op zoek naar een leuk vriendinnenclubje. Heb al hele lieve vriendinnen, maar zijn verspreid over het hele land. Lijkt me leuk om dat ook wat dichter bij huis te hebben. Ik ben Femke, 26 jaar, en woon sinds een jaar weer in Tilburg. Ik vind het ontzettend leuk om naar de bioscoop te gaan, drankje te doen, shoppen (ja!), weekendjes weg, naar het strand te gaan (jammer dat je het daarvoor vaak buiten Brabant moet zoeken..) etc.



Groet Femke
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lois, Christel en Femke,



Het lijkt ook mij heel leuk om weer wat meer mensen te leren kennen in Brabant! Veel vriendinnen wonen inderdaad niet in de buurt of zijn net gesettled en wat minder in voor leuke uitjes (of hebben in ieder geval minder tijd). Ik houd (uiteraard) ook van de bios, borrelen, theater, stappen, uit eten gaan en weekendjes weg. Ik heet Aafke, ben 31 en woon in Den Bosch.



Is het een idee om een datum voor een drankje te prikken? Dan hebben we een concrete afspraak :-)



Hartelijke groet,

Aafke
Alle reacties Link kopieren
Meiden, wat leuk! Lijkt mij een heel goed en vooral leuk idee van Aafke. Ik ben voor in ieder geval Groetjes, Christel
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_178870 wijzigde dit bericht op 14-04-2015 14:03
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft wel hoor! Leuk! Misschien goed idee om een gezamenlijke app te maken?
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik wil ook mee!
Alle reacties Link kopieren
Ja goed plan. Je kan me een prive berichtje sturen;)
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik heb al een berichtje van mamaroos88, mochten jullie zin hebben kunnen we ook eerst elkaars email uitwisselen en via dat een meeting plannen, prikken. Is dat iets? Mocht je andere ideeen hebben, laat maar horen!
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Christel / knuffelaappie,



Ik heb jou ook zojuist een pb gestuurd :cheer2:!
Alle reacties Link kopieren
Waarom sturen jullie alleen een berichtje naar knuffelaapje? Is toch veel handiger als je iedereen een berichtje stuurt...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een mail gestuurd meiden! Zo hebben we meteen elkaars mailadressen. Net zo makkelijk Hoop dat er snel een datum uit komt rollen!
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden,



Ik ben Sandra 26 jaar en woon in waalwijk, ben ook opzoek naar een gezellig clubje om leuke dingen mee te doen. Mag ik me nog aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Ik ben Wendy, 29 jaar en woon in Eindhoven. Leuke vriendinnen maar iedereen is zo'n beetje gesetteld, verhuisd of zwanger waardoor er weinig ruimte is voor spontane acties. Mochten jullie nog wat gezelligheid kunnen gebruiken: count me in!

Mijn mailadres is schatjuh1985@hotmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Natuuuuuurlijk zijn jullie hartstikke welkom! Ga morgen even tijd maken en de groeps app aanmaken. Dus mochten jullie het ook leuk vinden om daarin aan te sluiten, let us know!



Wendy, ik zag dat je ook heb gereageerd op mijn Disney topic, ik ga je hierover ook nog mailen als je dat goed vind Superleuk ook!
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Is uit dit topic inmiddels al een afspraak gekomen? Of moet dit nog gepland worden?

Ik zou me namelijk ook wel graag aan willen sluiten :-)

Ik ben 31 jaar, vrijgezel zonder kinderen en woon in de omgeving Oosterhout/Breda.

Ik hoor het wel! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi Pammetje,



Er was wel iets gepland maar door ziekte niet doorgegaan.

Je kunt me evt mailen: schatjuh1985@hotmail.com



gr,

Wendy
Alle reacties Link kopieren
Hoi..

Ben ik te oud ? Word jonger geschat :-) 43...Den Bosch.

Hou van terras, theater, muziek, lezen, spelletjes en nog meer.

Greetzz
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,



wij hebben een vriendinnenclubje op facebook. Veel leden zitten in Tilburg, maar ook daar een beetje buiten. leeftijd 25-39 jaar oud. Lijkt je dat wat. mail me op franka_franka@hotmail.com.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven