vriendinnen/contact gezocht omgeving Utrecht

14-09-2016 13:10 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Na veel aarzelen toch besloten een account aan te maken en een topic te plaatsen. Ik moet zeggen dat ik opzich niet mag klagen... Ik ben 23 jaar, Heb een leuke, lieve, super vriend een lief zoontje en een leuke baan. Toch mis ik het hebben van vriendinnen... Ben mijn vriedinnen gaande weg kwijtgeraakt, omdat ieder hun eigen weg gaat, maar voornamelijk toen ik zwanger werd/was. Erg jammer. Ik ben een gezelschapsmens en hou van leuke dingen doen en erop uit gaan. Bioscoop, terras, uiteten, winkelen e.d. En gezellig kletsen natuurlijk!



Reageer dan gerust! Of stuur me een berichtje!



Groetjes mevrouw anoniem
Alle reacties Link kopieren
Welke omgeving?
Alle reacties Link kopieren
O dat is gek, ik had vriendinnen/contact gezocht omgeving Utrecht, gezet...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anoniem,

Wat een leuk berichtje! Ik ben 21 jaar, studeer dit schooljaar af als pedagoog en woon nu 1,5 jaar met mijn vriend samen in Utrecht. Ik vind ongeveer dezelfde dingen als jij leuk en het lijkt me vooral gewoon leuk om een goede vriendin in Utrecht te vinden waar ik gezellig mee kan kletsen en leuke dingen mee kan doen. Ik heb zelf geen kinderen, maar ik ben wel dol op kinderen en geen feestbeest zoals veel van mijn vrienden. Ik hoor graag of je het leuk vindt om elkaar wat beter te leren kennen .

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven