Vriendinnen/contacten gezocht omgeving Delft

06-07-2015 11:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ik ben sinds een paar maanden ingetrokken bij mijn vriend en ken hier eigenlijk geen mensen.

Ik zou het heel erg leuk vinden om weer wat nieuwe contacten/vriendinnen op te doen.

Ik ben 26 jaar en ga in september terug naar school om mijn hbo studie te gaan doen.

Verder vind ik het leuk om gezellig wat te gaan drinken (in de stad of gezellig thuis), winkelen, kletsen, ik loop graag hard en vind het leuk om af en toe eens naar een feestje te gaan of lekker te koken/uit eten.

Zou je het leuk vinden om in contact te komen dan hoor ik dat graag . Ik hoop dat er een gezellig groepje meiden uitkomt :):)



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon ook in Delft, iets aan de "oudere" kant: begin 30. Ben ook zeer groot voorstander van drankje, koken, winkelen en gezelligheid! Als je t leuk vind kunnen we ff PBen
🌸
Hey!



Gezellig! Ik woon ook samen in Delft, ken er nog maar weinig mensen. Ik ben 23.

Je hobbies komen overeen; ik vind het leuk om te terrassen, te winkelen, uit eten te gaan, dagjes weg, etc etc.

Verder sport ik veel!



Je kan me een priveberichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben geboren en getogen in Delft en hier nog steeds woonzaam. Ik zou het leuk vinden om mijn vriendenkring uit te breiden met nieuwe contacten!



Ik ben 28 jaar en de dingen die jij beschrijft vind ik ook leuk om te doen, op het hardlopen na, maar dat is geen probleem denk ik als je interesse hebt kan je me een berichtje sturen. Het lijkt me leuk om wat van je te horen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi livelaughlove ik ben 25 jaar woon in Den Haag maar delft is dichtbij het lijk me leuk om nieuwe meiden leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen ik hou van shoppen ergens drankje doen of kroegje of gezellig uitgaan lijkt je dat ook leuk je mag me mailen op latina_chick@hotmail.nl lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes Imen
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik woon sinds enkele weken in Delft en zou ook graag een aantal nieuwe meiden leren kennen om leuke dingen te ondernemen.

Ik ben 24 jaar en ben hierheen verhuisd vanwege mijn eerste baan.

Verder ben ik een vrij sportief type en hou ik natuurlijk van winkelen, terrassen, filmpje en reizen!

Het lijkt me leuk om je te leren kennen!



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig! Ik ben 26 en woon ook in Delft, ennn nog zoekende naar wat leuke meiden om gezellige dingen mee te doen ;)
When nothing goes right, go left.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven