Vriendinnengroepje Tilburg

19-11-2016 23:21 20 berichten
Hoi dames!



Toevallig woon ik al heel mijn leven in Tilburg maar zijn veel van mijn vriendinnen verhuisd of druk bezig met het gezinsleven (waarvoor alle respect uiteraard).



Het lijkt mij leuk om wat activiteiten met andere meiden in Tilburg te ondernemen. Denk bijvoorbeeld aan een filmavond, terrasjes, workshops volgen, een enkele keer een stapavond?



Misschien is het een idee om een whatsappgroep te starten waarbij vrijheid hoog in het vaandel staat. Heb je een keer geen zin om een activiteit te ondernemen, geen probleem!



Zelf ben ik 28 jaar maar leeftijd is wat mij betreft geen issue! Ik hoop van jullie te horen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi mimi,



lijkt me gezellig, ben zelf 29 en kom ook uit Tilburg..

Ik wilde je een PB sturen met mijn telefoonnummer maar je hebt die optie uit staan, kan jij mij een berichtje sturen?



groetjes Stephanie
Everyone has two sides: good and evil.. How you treat me will determine which side you see..
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik heb met twee anderen meiden uit Breda een groepswhatsapp, rond de leeftijd 20/25 Willen jullie hier misschien bij?
Gezellig Eefje!
Ik heb je een berichtje gestuurd !quote:stephahead schreef op 21 november 2016 @ 14:37:

Hoi mimi,



lijkt me gezellig, ben zelf 29 en kom ook uit Tilburg..

Ik wilde je een PB sturen met mijn telefoonnummer maar je hebt die optie uit staan, kan jij mij een berichtje sturen?



groetjes Stephanie
Alle reacties Link kopieren
Als jullie even een pbtje sturen met jullie nummer voeg ik jullie toe aan de groep!
Eefkewentelteefje, ik kan je geen priveberichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Nu wel, als het goed is
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist lid geworden van dit forum om een soortgelijk berichtje te plaatsen

Ik woon al 7 jaar in Tilburg, maar al mijn vrienden wonen in Amsterdam, dus ik zoek vrienden om in Tilburg eens af en toe wat mee te gaan ondernemen. Ik ben 34, dinsdag a.s. word ik 35.

Naar wie stuur ik nu een berichtje, naar Mimi2810 of eefkewentelteefje?
Alle reacties Link kopieren
Stuur mij maar een berichtje, Meepie!
Alle reacties Link kopieren
Hi !



Ik ben benieuwd of jullie al een keer afgesproken hebben? En of ik misschien nog kan aansluiten? ook ik ben opzoek naar gezellige vriendinnen.



Ik ben 25 jaar en woon vlakbij Tilburg. Ik ben deze kant op verhuisd voor de liefde, ken hier dus nog maar weinig mensen....



Hoor graag van jullie!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook wel leuk..
Alle reacties Link kopieren
Hi! We zijn op dit moment bezig met een datum prikker. Als je even je nummer stuurt, voeg ik jullie toe
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Kan ik me ook nog bij jullie aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik zie dat het laatste bericht al een tijdje geleden is maar wie niet waagt wie niet wint toch?



Dus bij deze: Ik zoek dus ook een leuke meidengroep om zo eens mee af te spreken. Ruim twee jaar geleden voor de liefde naar Tilburg verhuisd, inmiddels ben ik single en 31 en lijkt het me leuk om meiden uit Tilburg te leren kennen. Want eerlijk gezegd heb ik in die twee jaar weinig nieuwe mensen leren kennen, behalve vrienden van (klinkt jullie vast bekend in de oren).



Nou ik hoop wat van jullie/een van jullie te horen (heb nog geen idee hoe dit Viva-forum systeem werkt dus ik zie het wel!)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
ik heb hier wel oren naar, kan ik nog aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames. Dit lijkt mij ook gezellig! Volgens mij heb ik al eerder een bericht naar je gestuurd eefje, maar dat is dan misschien misgelopen?
We do not remember days, we remember moments ?
Alle reacties Link kopieren
wil ook wel graag aansluiten..

(kan alleen geen privébericht sturen:()
Alle reacties Link kopieren
Dames!

Ik ben een single Brabantse studente van 22 en ik zou me ook graag aansluiten bij het groepje! Mocht het groepje niet meer bestaan ondertussen, dan is het wellicht een idee om een nieuw groepje aan te maken met meiden die erin willen :)

Ik hoor graag van jullie!

X
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/groups/1319153484845323/

ik weet niet of de link werkt... zo niet laat maar weten. Maar wij hebben een vriendinnengroepje in Tilburg op Facebook aangemaakt om leuke activiteiten te ondernemen. Lijkt je dat wat? volg de link.

mvg Franka

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven