Vriendinnengroepje Utrecht e.o. (24-30)

15-09-2015 19:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Het zou mij erg leuk lijken om in contact te komen met andere meiden. Ik heb zin om leuke dingen met anderen te ondernemen en om te kijken of er een vriendschap uit kan voortvloeien Uit ervaring weet ik dat dit forum daar zeker aan kan bijdragen, dus vandaar een nieuwe poging!

Ik zou het fijn vinden om een paar vriendinnen erbij te krijgen, en zo een leuk groepje te starten. Massale (whatsapp)groepen is echter niets voor mij omdat ik dan al snel het idee heb dat je elkaar niet goed (genoeg) leert kennen.

Zelf ben ik 26, woon ik net buiten de stad (maar ben echt binnen 20 minuten in hartje Utrecht). Ik volg een master en daarnaast werk ik part-time in een mode zaak.

Ik vind het in de zomer leuk om naar festivals te gaan en te reizen. Daarnaast houd ik van de 'standaard' vrouwendingen zoals: uitgaan, mode, filmpje kijken etc. Ik kan heel erg actief zijn maar een avondje thuis gezellig thee drinken is ook helemaal aan mij besteed.



Ik ben benieuwd en wie weet tot snel!



Groetjes,

AK89
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Lijkt mij super leuk! Ik ben alleen pas 20, is dat een probleem?

Ik studeer pedagogiek, woon sinds april in Utrecht en hou onder andere van lekker kletsen, film kijken of ergens gezellig wat drinken
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva95,



Leuke reactie! Zou je mij een privé berichtje kunnen en willen sturen? (Op mijn naam gaan staan, dan komt die optie als het goed is zichtbaar).



Dan kunnen we gegevens uitwisselen!



Groetjes AK89
Alle reacties Link kopieren
Heeey allebei



Ik ben yentl. Ik ben 25 jaar en ik ben pas verhuisd. Daardoor beetje zoekende naar meiden om mee af te spreken en te appen .



Owja ik woon in huizen. Ik werk fulltime (4 dagen ) mijn hobby's zijn shoppen, bordspellen. Bios, kletsen



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Yentl,



Zou je misschien je contact gegevens ook kunnen verzenden door middel van een privé berichtje? Dan kan ik namelijk een app groepje starten



Groetjes, AK89
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen prive bericht sturen :(
Alle reacties Link kopieren
Hi



Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, is het al gelukt met een groepje te starten? Ik ben op zoek naar meiden die ook van leuke dingen houden zoals je omschrijft. Zelf ben ik 23! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anniek,



Zou je een privébericht met je telefoonnummer kunnen sturen? Dan kan ik je toevoegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven