Vriendinnen/moeders Apeldoorn/Deventer rond 30

23-05-2016 11:17 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Sinds een jaar wonen mijn man en ik weer in Apeldoorn. Hier heb ik eerder gewoond van m'n 12e t/m m'n 19e. Nu lijkt het me leuk om hier wat meer contacten op te doen. Onze vrienden/vriendinnen wonen verspreid over het land en wil wel weer wat meer hier gaan ondernemen. Ik ben nu 31, ben getrouwd en we hebben een dochter van bijna 1,5 jaar. Ben gek op reizen, vintage en brocante en ik schrijf ook graag. En verder natuurlijk lekker eten en een wijntje op het terras. Lijkt me leuk om van jullie te horen! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Nog helemaal geen reacties zie ik?

Ik was even aan het snuffelen naar moeders omgeving deventer. Heb eerder via Viva een groep meiden ontmoet waarvan ik met een paar nog contact heb en 1 is ook moeder geworden vorig jaar net als mij.

Dacht probeer het nu nog eens maar dan een groepje moeders ;)

Ik heb een dochter van 9 maanden en ga in 2017 trouwen

Hobbies, knutselen.uit eten shoppen
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zie nu pas je reactie! Wat leuk dat je gaat trouwen in 2017 . Ik heb nog wel tips voor je. Ik ben in 2013 getrouwd namelijk. Mijn dochter is nu 1,5 jaar. Hoe gaat het met jouw dochter? Lijkt me leuk om verder in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ja ik dacht al of ze heeft de moed opgegeven of al een hele horde contacten haha

Mijn dochter word over drie weken al 1 ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden.



Misschien even contacten op andere manier dan via het forum?

Krijgt helaas geen melding als iemand gereageerd heeft

Want ik had jouw reactie weer te laat gezien



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja wie weet! Moet zeggen dat het forum niet heel handig werkt . Mijn e-mailadres is czwarts85@gmail.com. Zullen we gaan mailen dan? Wat leuk dat je dochter bijna 1 wordt! Ik vond dat een heel speciaal moment
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Wat leuk! Lijkt mij ook leuk om in contact te komen met andere meiden/moeders in de omgeving van Apeldoorn..

Ik ben 30 jaar, getrouwd in 2015 en 3 jaar geleden van Rotterdam naar Apeldoorn verhuisd. Heb twee kleine kinderen, zoon van 15 maanden en dochter van bijna 3.

Hoor graag of er nog interesse is in uitbreiding van de contacten.

Mijn mailadres is in ieder geval; sylvia@gigavloeren.nl



Tot horens!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Leuk, welkom! Ik heb je gemaild hoor! Contacten zijn altijd welkom, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Hoi wij wonen sinds kort weer in Apeldoorn. Ben hier geboren op tot mijn 18e hier gewoond. En nu toch weer terug. Altijd leuk om nieuwe contacten op te doen. Ben 33, getrouwd en mama van twee kids. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik ben deze zomer van de Randstad naar Apeldoorn verhuisd, samen met mijn vriend. Ik ken nog niemand hier (behalve wat familie) dus zou ook graag aansluiten. Ik ben 34 en heb (nog) geen kinderen. Hou van kringloopwinkelen, schrijven, zingen, bokbiertjes in de kroeg en witte wijn op het terras. Ben gek op het bos in de herfst en sinds kort begonnen met hardlopen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi katkaatje en nathaly, ook welkom! Het forum vind ik niet fijn werken. Dus stuur anders even een privebericht met e-mailadres! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi oranje, ik ben naar je profiel gegaan, maar zie niet hoe ik een PB kan sturen. ik kan wel even een apart e-mailadres aanmaken en die hier posten. Of is er een PB-truc die ik nog niet ken?
Alle reacties Link kopieren
Oh wat suf, ik zie nu je e-mailadres pas staan. Ik ga je een mailtje sturen!
Hoi oranje,



Ik heb je een mailtje gestuurd maar geen reactie meer gekregen....



@katkaatje



Als je wilt mag je me een mail sturen nathaly-geurtsen@live.nl
Alle reacties Link kopieren
Woon sinds kort ook weer in Apeldoorn met m'n zoontje van 1. Lijkt me leuk om zo nieuwe contacten op te doen. Zijn er nog mensen die ook opzoek zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven