vriendschap gezocht (omgeving Rotterdam/Den Haag en omgeving

07-01-2016 13:08 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Probeer het via deze weg..... Ik ben 38 jaar, lieve man en twee kinderen. ( Rotterdam/Den Haag en omgeving) We hebben een vriendengroep maar gek genoeg mis ik toch net die ene vriendin waar je net iets meer mee doet. Denk bijvoorbeeld aan een lange wandeling, terrasje pakken of gewoon bij elkaar op bezoek voor een bakkie, maar ook een sauna bezoek vind ik heerlijk. Wat voor type ben ik? ehhh.... rustig, serieus, humoristisch.... Lijkt het je wat? Ik hoor het graag. Gr. Jacoba
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je mij te jong vind (27) maar dit klinkt leuk!
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mijn mail is: sunshinexxx21@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hallo Jacoba, dat klinkt uitstekend :-) daar ben ik ook op zoek naar.

mijn email: silvanak@gmx.ch
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jacoba,



Ik ben Brenda en je oproepje spreekt me erg aan, ik begrijp precies wat je bedoeld met net die ene vriendin waar je andere dingen mee doet. Ik ben 37 jaar heb een lieve vrienden en 2 kinderen. Lijkt het je leuk om beter kennis te maken stuur me dan een berichtje.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
.
Is 46 te oud?
Alle reacties Link kopieren
.......
anoniem_288921 wijzigde dit bericht op 29-05-2016 23:00
Reden: niet van toepassing meer
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi Jacoba!

Ik ben 40 jaar kom uit vlaardingen woon samen met mij vriend en mijn 2 mannen (11 &15 jaar) snap precies wat je bedoelt. Mijn vriend is 48 heeft 2 kids 19 m & 14 j. Aardige en lieve mensen om ons heen. Mijn vriend is de liefste we gaan samen naar festivals, bios, sauna, uit eten en zelfs winkelen maar toch is het anders. Door omstandigheden ben ik mijn allerbeste vriendin kwijt geraakt we waren 35 jaar lang vriendinnen soms zagen we elkaar iedere dag en dan weken niet maar altijd was t goed. Nu bijna 2 jaar niet meer en dit kan ook niet meer worden zoals het was. Daar is te veel voor beschadigd. Wie weet hoe ons contact kan groeien...? Hoor graag wat van je als je me begrijpt en open staat voor een kennismaking om elkaar te leren kennen.
Joy is not in things... its in us
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wat een leuk oproepje en leuke reacties!

Ik ben ook op zoek naar een echte vriendschap Ik ben 34 jaar, getrouwd, 2 kids, kom uit Maassluis, maar mis nog echt een goede vriendin.

Stuur me gerust een berichtje
Alle reacties Link kopieren
Leuke oproep! Ik ben ook jullie leeftijd en woon ook in deze regio. Meer privé info graag via mijn inbox :-)



Ik hoop wat te horen, alvast bedankt! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven